Skocz do zawartości

Shadow vs. Drag Star


Ari
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

40 km jak na początek to dość dużo jest i nie powinno ci się znudzić przez jakieś 3 sezony

 

to nie jest dużo :buttrock: drag stara objeżdżałem Rs 125 która "jest tylko bzykiem" zresztą każdy motor sie nudzi choćby to był litr, tyle że np. R1 sie troche wolniej nudzi :biggrin:

P.S drag star fajna sprawa ale tylko na pustych wydechach ;p miałem okazje takim pojeździć pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie rozumiem takiego gadania że 650 się znudzi.To jest cruiser i on nie służy do tego żeby palić gumę i stawiać na kole.Zresztą 40 km jak na początek to dość dużo jest i nie powinno ci się znudzić przez jakieś 3 sezony

 

kolego bardzo sie mylisz... przy mojej wadze, wzroscie, wyjazdach z zona, to dragstar 650 nie nadaje sie, szczegolnie jak chcesz gdzies dalej jechac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[...]jak chcesz gdzies dalej jechac

 

Co to znaczy gdzies dalej ???

Do Australii ??? :)

Na Chorwacje spoko dowiezie a w dalsze trasy tez ..........

tylko ze wolniej i dluzej :) :buttrock: ......... co wyjdzie z korzyscia dla "pieknych okolicznosci przyrody " :)

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wlasnie mam jeszcze pewne pytanko.

 

Bo wiem ze DragStary maja dokladnie 39KM

Ale na niektorych aukcjach i ogloszeniach, niektore dragstary maja niby 50KM a nawet 60KM !!!

Czy to mozliwe w "stocku" czy to jakies przerobki, czy poprostu "Chłyt małtetingowy"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kupując mojego Drag Stara sam sie obawiałem kłopotów z chłodzeniem silnika w upalne dni, tym bardziej że często poruszam się w korkach po Warszawie - pierwszą więc rzeczą po nabyciu motocykla bylo tez kupno termometru mierzacego temp oleju (wkreca sie go w korek wlewu oleju). I z jego obserwacji płyna nastepujace wnioski: nawet w bardzo upalne dni, w korkach temperatura nigdy nie przekroczyla stanu alarmowego. Inna rzecz ze nigdy nie przejezdzalem dlugiego dystansu z mala predkoscia jak ma to miejsce w np podczas parad, no ale tu sama fizyka mowi ze w takim wypadku kazdy silnik musi sie zagrzac. Zreszta panuje opinia ze z racji chlodzenia silnika powietrzem, taki silnik musi byc wykonany solidniej niz ten z chlodzeniem plynem. Czy tak jest rzeczywiscie - nie wiem, sam natomiast nie mam z moim motocyklem zadnych klopotow, spalanie paliwa jest na poziomie ok 5l/100km, bardzo przyjemnie jezdzi sie w zakresie 90-110 km/h, jezdzilem tez szybciej ale powiem szczerze wtedy juz naprwde mocno wieje i zbytniej przyjemnosci z takiej jazdy nie ma.

Inna rzecz ze jak sie czlowiek rozjezdzi (to moj pierwszy motocykl) to mysli o czym wiecej, tzn o wiekszej mocy. I jak finanse pozwola to mam na oku Kawasaki Mean Streak 1600, ale jak kasy nie starczy to tez nie bedzie tragedii, bo bardzo fajnie sie jezdzi na Dragu, szczegolnie jak nawiercilem rure wydechowa- teraz motocykl ma taki fajny gang...

 

 

Pozdraiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Swego czasu tez mialem podobny dylemat.

Wybralem Drag Stara.

I jeden i drugi motocykl ma swoje plusy i minusy i nie omieszkam dodac ze i jeden i drugi mi sie podoba. Wiec po wnikliwej analizie podjedz do salonu (z tego co wyczytalem mowa o nowym motocyklu) Yamahy i Hondy. Przymierz sie do jednego i do drugiego mysle ze jaze probna tez da rade zalatwic.

Wybierz ten ktory tobie osobiscie bedzie sie podobal bardziej, ktory bedzie ci bardziej "pasowal'. To ty na nim bedziesz jezdzil a nie twoi koledzy czy inni doradcy wiec decyzje musisz podjac sam.

 

pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Jestem nowy na forum.

Bardzo bym Was prosił abyście polecili który z tych motocykli lepiej jest kupić. Mowa tutaj

o pojemnosci 600(shadow) i 650(dragstar).

Witam,

Postaram sie tobie podac kilka info jako, ze ja jestem uzytkownikiem Shadow VT600 a moj

ojciec (nick Tatakis) ma Draga 650 classic i dosc czesto razem jezdzimy.

 

Motocykl ten bedzie glownie do jazdy po miescie oraz w jego okolicach, raz na jakis czas moze wyjade gdzies dalej. Mieszkam w malym miescie, bez ogromnego ruchu na drogach jaki wystepuje na przyklad w Warszawie.

Do takiej jazdy oba motocykle idealnie wrecz sie nadaja. Drag nieco lepiej sklada sie w zakrety

natomiast z Shadow trzeba troche walczyc aby go pochylic.

 

Shadowka ma niedozajechania silnik, oraz system chlodzenia plynem, dragstar zas posiada Wal Kardana i wyglada przepieknie.

Ktory z tych egzemplarzy bedzie lepszy waszym zdaniem? Jesli potrzeba jeszcze jakis informacji to prosze powiedziec :).

Wymieniles kilka waznych cech obu motorkow... Jednakze niezawodnosc Shadowki zalezna jest od tego

jak uzywana byla przez poprzedniego wlasciciela jesli zdecydujesz sie na uzywke. Yamaha wcale nie gorzej

sie prezentuje pod tym katem.

Yamaha prezentuje sie potezniej, bardziej bajerancko, nowoczesnie. Honda jakby czegos jej brakowalo i

tak troche jakby poskladana byla z elementow z kilku roznych motorkow.

 

Pytanie bylo wczesniej zadane "jakie te motorki maja wady".... Podam wady Hondy:

- zbyt maly bak paliwa (ok. 11 Litrow z rezerwa - starczy na max 220km w trasie),

- plastikowe blotniki i oslony,

- waska i duza przednia opona (100/19") powoduje niemile odczucia w koleinach, frezach

i wszystkich nierownosciach drog,

- kiepska konstrukcja tylnego blotnika powodujaca slabe mocowanie stelazy do sakw i sissy baru,

- nie nadaje sie na jazde z pasazerem w trase (zbyt maly udzwig i slaby amortyzator),

- naped lancuchem (glosniejszy od kardana i trzeba sie chrzanic w jego smarowanie),

- motorki produkowane do 1995 roku maja skrzynie 4-biegowa.

 

A wlasnie mam jeszcze pewne pytanko.

Bo wiem ze DragStary maja dokladnie 39KM

Ale na niektorych aukcjach i ogloszeniach, niektore dragstary maja niby 50KM a nawet 60KM !!!

Czy to mozliwe w "stocku" czy to jakies przerobki, czy poprostu "Chłyt małtetingowy"

Echem... Shadow VT600 ma 39 KM a Yamaha Drag 650 ma 40 KM.

Wersje po 50 czy 60 KM to sa wersje silnikowe 1100 w Hondzie czy Dragach. Moc tych ponad litrowek

zalezna jest od wersji (USA czy EU, rok produkcji itp).

 

Jak masz jakies pytania to strzelaj. Pozdrawiam.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no ja wlasnie ta informacje ze ma 50KM wyczytalem przy Dragu o pojemnosci 650.

 

 

Wielkie dzieki za dobre porownanie. Dzieki temu nie mam juz watpliwosci co do zakupu :icon_mrgreen:

Teraz jedynie pozostaje czekac az bede mogl pojsc na prawko i znalezc motocykl :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ari

 

Ja właśnie jestem w trakcie kursu na prawko A i mozolnie odkładam kaskę na Draga 650. :) :icon_biggrin: :) :bigrazz: To moto po prostu bardziej mi się podoba, większość opinii od użytkowników jest pozytywna a poza tym używane mają dosyć atrakcyjne ceny. Jestem zdania, że na pierwsze moto używany Drag 650 jest w sam raz. ;)

Jeżeli nastawiasz się na nowy sprzęt to podczas ostatniego Nowego Świata Motocykli kątem oka widziałem promocję u Hondy na Shadowa z sakwami i wydaje mi się, że była to wersja napędzana wałem. Nie przyglądałem się zbyt wnikliwie z powodów wymienionych powyżej ale może w Twoim przypadku warto się zainteresować. :icon_twisted: :lalag:

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A no ja wlasnie ta informacje ze ma 50KM wyczytalem przy Dragu o pojemnosci 650.

Wielkie dzieki za dobre porownanie. Dzieki temu nie mam juz watpliwosci co do zakupu :biggrin:

Teraz jedynie pozostaje czekac az bede mogl pojsc na prawko i znalezc motocykl :D

Nic mi nie wiadomo o Dragu 650 z 50KM.

 

Jeżeli nastawiasz się na nowy sprzęt to podczas ostatniego Nowego Świata Motocykli kątem oka widziałem promocję u Hondy na Shadowa z sakwami i wydaje mi się, że była to wersja napędzana wałem. Nie przyglądałem się zbyt wnikliwie z powodów wymienionych powyżej ale może w Twoim przypadku warto się zainteresować. :crossy: :buttrock: Pozdrawiam

Ale to byl Shadow 750 a nie VT 600, o ktory wczesniej kolega sie dopytywal.

Ale rzeczywiscie warto wziac te Shadowke pod uwage. Nowki (ale gole) ponizej 30tys chodza

a uzywki po ok. 20 tys.

Belgu1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! A dlaczego nie rozważasz zakupu VT 750 Hondy .....jest większa od drag stara , chłodzona cieczą , wygląda bosko, dla pasażera full miejsca pali 4,5-5 l/100 km .............fakt C2 ma łańcuch .......ale jak się ma dwie zdrowe rączki ..........to żaden problem........smarujesz i jedziesz!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest dużo :notworthy: drag stara objeżdżałem Rs 125 która "jest tylko bzykiem" zresztą każdy motor sie nudzi choćby to był litr, tyle że np. R1 sie troche wolniej nudzi :rolleyes:

P.S drag star fajna sprawa ale tylko na pustych wydechach ;p miałem okazje takim pojeździć pozdro

 

 

Głupszego posta tutaj nie znalazłem. Nie wrzucaj ludzi jeżdżących na motocyklach do jednego worka. Kto powiedział, ze litr nudzi się szybko, a R1 to takie Bóstwo którym można jeździć przez całe życie?

 

Ponadto jak chcesz to objeżdżaj tym bzykiem 125 wszystkie Drag Stary, Shadow, Intrudery, Virago, Vulcany itp. Zapewniam Cię, że właściciele tych moto mają w głębokim poważaniu co ich wyprzedza, kiedy i jak. Wiem jak to jest po sobie.

 

A co do R1 to uwierz mi, że na tym forum są osoby które nie siadłyby na nią, a co dopiero mówić o dłuższej jeździe.

 

Do autora tematu.

Nie wiem czy siedziałeś na którymś z tych moto? Od tego trzeba zacząć. Siąść, zobaczyć jak sie czujesz, czy nic Ci nie przeszkadza, nic nie denerwuje. Czasami jakaś pierdółka może zniechęcić do zakupu. Zastanów się też jak jest z serwisem tych moto. Jak daleko masz serwis Hondy, a jak daleko Yamahy. Zobacz ile jest części do nich na allegro, jak jest z akcesoriami i jakie ceny. To rzeczy na które często nie zwraca się uwagi w pierwszym momencie, a często odgrywają ważną sprawę podczas eksploatacji. Mimo, że jeden jak i drugi to praktycznie sprzęty bezawaryjne to jednak zdarzyć się może wszystko, a kiepsko jest czekać na części 2 tygodnie lub więcej. A jak jeszcze musisz jechać złożyć zamówienie do innego miasta to nie jest ciekawie...

 

Pozostawiam do przemyślenia.

 

Pozdrawiam

Edytowane przez dark_rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytalem juz troche na temat pierwszego motocykla, i wiekszosc ludzi wypisuje same zalety bez wad :notworthy: i na dodatek sa to teksty typu "Bierz Virago bo jest super!" " Bierz shadowke bo ma duze i to swietny chopper".

Patrzylem rowniez na inne modele motocykli w tych pojemnosciach lecz poprostu jakos mi nie pasuje... takie bez duzy jak dla mnie i za male :rolleyes:, gdyz planuje czesto jezdzic z pasazerem a na takim Maruderze lub Virago to troszke komicznie wyglada.

EDIT:

A tak wogole. Niestety ale w tematach na pierwszy motocykl przewaznie ludzie pisza o jakis granicach (np. do 10 - 15 tys).

I mam wazne pytanie jeszcze.

Jak ma sie sprawa z chlodzeniem w DragStarze? Czy jezdzac w upalny dzien moze trafic szlak silnik? Gdyz z tego co czytalem to byly takie przypadki w motocyklach (wlasnie ten fant mnie narazie wstrzymuje od checi zakupu DragStara, i chcialbym wiedziec czy chlodzenie powietrzem stanowi duzy problem)

 

 

no tak Virago na początek jest chyba dobrym rozwiązaniem i to nie 535 tylko 750, troche bardziej trzeba uważać podczas dodawania gazu, ale po pierwszych kilku setkach nabiera się wprawy.

 

tylko po jakimś czasie poprostu z westchnieniem spogląda sie w stronę wiekszych maszyn...- draga np, intrudera powyzej litra.... Dużo właśnie zależy od wzrostu i to czy sie bedzie jeżdziło samemu czy z kimś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ktory z tych egzemplarzy bedzie lepszy waszym zdaniem? Jesli potrzeba jeszcze jakis informacji to prosze powiedziec :).

Chcialbym rowniez zaznaczyc ze cena nie gra roli. Najchetniej chcialbym motocykl z salonu.

 

Pozdrawiam

 

 

Witaj,

też jestem nowy na forum :rolleyes:

 

oba motorki które rozważasz są fajne! (i pewnie można się sprzeczać tak samo jak fotorgafowie - jedni NNIKON drudzy Canon a oba są super.) Wybierz który Ci się podoba bardziej.

 

ja doradziłbym tylko w kwestii DragStara to jeśli cena nie gra roli - wybierz większego brata - 1100. Wiecej zalet :

http://www.motocyc.pl/

maślak napisał porównanie 650 i 1100 . Zwróć uwagę na dużo lepsze hamulce w 1100 i praktyczniejszy.

o to czy dobry jako pierwszy się nie martw - u mnie 1100 to pierwszy poważny motocykl i jest super! Bałem sie że za duży ale jak wsiadłem to wszelkie obawy prysły. Prowadzi sie jak rowerek :notworthy:

pozdr

empiq

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...