kiki Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Moto to Honda VFR rc 24 (89) czyli ten juz drugi model. W trzech róznych miejscach- serwisówka, moto data i na stronie louia są podane rózne ilości oleju do przedniego zawieszenia. Jestem juz głupi :icon_biggrin: wiec prosze o porade. Z góry dzieki Edytowane 14 Października 2007 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 a ile (gdzie) podają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Trzymał bym się serwisówki . Na stronach internetowych spotkałem się z błędnymi danymi do mojego motocykla .Mogą być też wersje motocykla na różne kraje , ten sam rocznik a różni się kilkoma szczegółami . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 seriwsówka clymer - prawa -358ml lewa-370ml moto data prawa-513ml lewa-523ml Wiec różnica jest znaczna- ciekawi mnie tylko dlaczego wg serwisówki clymera taka sama ilosc oleju idzie do rc24I jak i do rc24II. W drugim modelu juz nie ma antynurka. I teraz jestem w kropce-bo nie chce zalac za duzo oleju bo mi simmery wywali :icon_biggrin: . Czekam na opinie :notworthy: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 I teraz jestem w kropce-bo nie chce zalac za duzo oleju bo mi simmery wywali :icon_biggrin: Zrobiłbym tak jak podają w serwisówce z tego samego powodu, poza tym bardziej wiarygodna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrf Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Wedle Haynesa do VFR750'88 - czyli VFR750FJ:lewy 523prawy 513 w '86 Prawa laga 358 mlLewa laga 370 ml. To teraz pytanie czy sa jakies roznice pomiedzy rocznikiem 88 a 89? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 rocznik 89 i 88 to takie same maszynki :biggrin:. Ale znowu sie rodzi ptanko- dlaczego taka rozbieżnosc pomiedzy clymerem i haynesem :bigrazz:??? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrf Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Moze nie roznice pomiedzy haynesem a clymerem tylko roznice pomiedzy rocznikami. Moze zla interpretacja badz szczatkowe wiadomosci zostale zawarte. nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 14 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 no wlasnie w clymerze modele rc 24 traktuja jako jeden - luzy zaworowe tez podają takie same dla jednego i drugiego modelu a niestety są minimalnie różne.Dobrze że jest forum :D. pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robmot Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Mam VFR z 89r i niby powinienem mieć obydwa 17 calowe koła i grubsze lagi, a mam z tyłu 18 a z przodu 16 cali, a lagi 37mm :flesje: może ilość oleju zależy właśnie od średnicy lagi, ja kilka lat temu lałemprawa -358mllewa-370ml i jak do tej pory bez zastrzeżeń co do zawieszenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 a moze wynika to anty nurka? tak mi sie przypomnialo ze tam jest takie coś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Chyba latwiej ustawic poziom oleju,bez sprezyn,widelec wcisniety powinno to byc 175 mm od gory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 no to teraz mam inną zagwostke. W ubieglym sezonie mialem zalany olej w amorach 15w i nie bylo za super jazdy (przód potrafił niezle dobic przy ostrym hamowaniu). Teraz zalalem 20w i jak zestawilem z podnózki moto to wydaje mi sie teraz juz naprawde twarde-nawet troche za twarde. I tu mam pytanie- czy podczas jazdy, gdy olej juz bedzie pracowal to czy zawieszenie bedzie troche bardziej miekkie?????Czy moze juz zostaje takie twarde?? Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Zostanie takie samo twarde. Dokup 15W i wymieszaj z 20W. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 21 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 dzieki :clap: Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.