W?ODAR Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Panowie (i panie, oczywiście)mam pytanie, co myślicie o KTM 450 exc r (2008)?Szukam sprzęta do polatania po lesie, trochę piachów i poligon w Biedrusku.Nie chciałbym by moto nade mną przelatywało, a nadgarstki po 10min jazdy nadawały się do włożenia w gips.Może ktoś z was miał już do czynienia z tym sprzętem, lub jemu podobnym.Jak w moto tego typu wygląda oddawanie mocy, czy od dołu, czy tez na dole nic a później wielki kop!!!Będę wdzięczny za wszelkie opinie.Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 miałem przyjemność tym jeździć na dniach otwartych ktma , bardzo nerwowo reaguje na gaz .zawieszenie też mi nie pasowało, strasznie kołkowate, kierownica sama łapie rybę na nierównościach.Nie podoba mi sie , dużo przyjemniej jeździ excr 530 ale zawieszenie takie same :D suma sumarum drzety bym nie zamienił :clap: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek3210 Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Nie obrażając Twojego sprzętu ale KTM to rasowy sprzęt jak to mówią Ready to RACE!To że łapie rybę to kwestia regulacji zawieszenia jak w każdym.Dziwne by to było gdyby pod każdego zawodnika uniwersalne ustawienie było optymalne.Druga sprawa DRZ to sprzęt enduro...miękki jak łajba.Brak z przodu UPD.To zawieszenie jak i motocykl jest do jazdy enduro sprawiającej przyjemność.Zawieszenie KTMa to całkiem inna epoka.Mimo że EXC R to też enduro ale jest to naprawde HARD enduro przez wielkie H.Sprzęt seryjnie jest przygotowany nie do zwiedzania tylko zapie**alania.Dlatego jak mówisz jest kołkowaty.On ma być twardy ma pewnie wchodzić i wychodzić z zakrętu przy byle skokach ma nie dobijać.Dlatego wydaje sie kołkowaty.Kwestia przyzwyczajenia. Na osłodzenie powiem że sam chorowałem na DRZ.I każdemu kto chce kupić motocykl mało awaryjny w miarę łatwy do opanowania i tani w eksploatacji mówię że najlepszy wybór to DRZ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 http://www.scigacz.pl/KTM,EXC-R,450,i,EXC-...!,3717.html Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 (edytowane) Jak ludzie, którzy jeżdżą na enduro mogą krytykować zawieszenia. Nie ma znaczenia marka motocykla. Teraz zawieszenia są w pełni regulowane. Nie ważne kto je produkuje, ważne kto ustawia.Co do KTM 2008, wejdźcie na www.ktmtalk.com i poczytajcie jak i co można zrobić. Nie tylko regulując kompresję i odbicie, można zmienić cały set, jeżeli wam nie odpowiada firmowy. Kosztuje to ze 30 dolarów. I tak jest z każdym zawieszeniem, Hondy , Yamahy czy innych firm.Żeby powiedzieć cokolwiek o zawieszeniu trzeba pojeździć ok. tygodnia i poregulować ( a to trzeba umieć). Nie krytykujcie, bo ludzie, którzy tworzą ten sprzęt mają więcej w główkach niż wy, znam paru osobiście.Tak samo jak KTM można przygotować dla amatora (mięciutka), tak samo można uwyczynowić DRZ.Pozdrawiam.. Edytowane 12 Października 2007 przez konikkonik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Modele 2008 w enduro to są bardzo dobre sprzety, a kwesta zawieszenia..... Powiem wam że jeździlem na motocyklu który miał calkowite zawiszenie ohlinsa i w ogóle mi nie pasował. Nie było ustawione podemnie tylko pod kolesia który wważy 100 kg i wali 2 razy większe skoki odmnie dlatego nie ma co wybrzydzać z zawieszeniem. Poprostu trzeba samemu sobie ustawić pod siebie i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 http://www.scigacz.pl/KTM,EXC-R,450,i,EXC-...!,3717.htmlPozdrawiamOjj, piaskett nie ładnie po moim poście zlikwidowałeś sobie swoją odpowiedź o zawieszeniach, a właśnie do ciebie pisałem, chociaż cię nie cytowałem. Manipulujesz chłopie.Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Ojj, piaskett nie ładnie po moim poście zlikwidowałeś sobie swoją odpowiedź o zawieszeniach, a właśnie do ciebie pisałem, chociaż cię nie cytowałem. Manipulujesz chłopie.Pozdrawiam.. Bo twojej wypowidzi skasowałem swoje brednie bo miałes racje! I niechiałem kogoś wprowadzać w błąd! Druga sprawa że nie jeźdizłem 08 i nie wiem jak jest zestrojone zawieszenie w tym roczniku. Napisałem tamten post na szybko w oparciu o jazde na rocznikach 04,05,06 ale w roczniku 08 moze być zawiecha juz ciut inaczej zestrona i będzie to zupełnie inna jazda. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 miałem przyjemność tym jeździć na dniach otwartych ktma , bardzo nerwowo reaguje na gaz .zawieszenie też mi nie pasowało, strasznie kołkowate, kierownica sama łapie rybę na nierównościach.Nie podoba mi sie , dużo przyjemniej jeździ excr 530 ale zawieszenie takie same :lapad: suma sumarum drzety bym nie zamienił :flesje:Śmieszne są stwierdzenia ze komuś zawieszenie nie pasowało bo np właśnie było kołkowate :P W wyczynowym sprzęcie jeśli ktoś chce jezdzić szybko ustawienie zawieszenia jest bardzo indywidualną sprawą. Zakres regulacji w tym KTMie jest na tyle duży ze prawie napewno byłbyś w stanie go do siebie dopasować a jeśli to by Ci było mało to jest pełno dodtakowo tuningowych dodatków które KTM ma w swojej ofercie. A co do nerwowowego reagowania na dodanie gazu to juz chyba poprostu zapomniałes jakie to fajne :)Pozdrawiam :) Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 I tak jest z każdym zawieszeniem, Hondy , Yamahy czy innych firm.Nie krytykujcie, bo ludzie, którzy tworzą ten sprzęt mają więcej w główkach niż wy, znam paru osobiście.Tak samo jak KTM można przygotować dla amatora (mięciutka), tak samo można uwyczynowić DRZ.Pozdrawiam..Po części się z tobą nie zgodzę, ale nie do końca. Jeśli motocykl jest produkowany z myślą o typowej jeździe wyczynowej (exc) to przede wszystkim stawia się na techniczne rzeczy (twardość zawieszenia i masę), a np. wygoda podróżowania jest na dalszym planie. Poza tym dochodzi jeszcze waga motocykla, co w niektórych przypadkach uniemożliwia nawet po regulacjach w serwisie ustawienia zawiasu na ostrą jazdę. Samo ustawianie nie wystarczy, zwykle trzeba wymieniać elementy (np. sprężyny). Wiem jak to jest, bo sam (jeśli nie kupię nowej WRki) będę zmieniał sprężyny na te od YZfa bo oryginalnych nie da się bardziej utwardzić tak żeby były idealne do jazdy po torze. Stwierdzili to fachowcy, którzy "trochę" sie na tym znają ;) Konkretny zawias jest przeznaczony do konkretnej jazdy i nie ma nic uniwersalnego. Z zawieszenia DRZty nigdy nie otrzymasz właściwości amortyzujących i tłumiących jakie ma EXC ze względu na różnicę w ich budowie i masie pojazdów. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 no fakt, trochę przesadziłem z tym zawieszeniem ale i tak ten motocykl mi nie podchodziChyba się starzeję..... No ale trzeba się przejechać i samemu ocenić. i jeszcze jedno, w drz na skręceniu tłumienia zawieszenia w końcowy zakres regulacji nie da się jeździć przy mojej masie(88kg) , więc proszę mi tu nie krytykować że drz jest miękki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W?ODAR Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Dzięki panowie za info.Widzę, że silnik powinien być bez zastrzeżeń, oddanie mocy też, a waszym zdaniem jedynie sprawa zawieszeń jest bardziej złożona. Po prostu trzeba będzie przy nich pogrzebać i powinno być oki! :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Włodar teraz zostało nam czekać aż przedstawisz nam swoją relacje z testów :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W?ODAR Opublikowano 13 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Jeszcze w tym miesiącu, mam zamiar testować tą maszynkę w Biedrusku, a jak wszystko będzie oki, to z początkiem listopada, w garażu stanie... :cool: Oj będzie się działo :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konikkonik Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 Bo twojej wypowidzi skasowałem swoje brednie bo miałes racje! I niechiałem kogoś wprowadzać w błąd! Druga sprawa że nie jeźdizłem 08 i nie wiem jak jest zestrojone zawieszenie w tym roczniku. Napisałem tamten post na szybko w oparciu o jazde na rocznikach 04,05,06 ale w roczniku 08 moze być zawiecha juz ciut inaczej zestrona i będzie to zupełnie inna jazda.PozdrawiamTeraz zupełnie poważnie, bo wcześniej to był oczywiście żarcik. Miałem okazję jeździć na wszystkich zawieszenia Ktm od 2001 roku i powiem ci, że każde da się ustawić tak jak się chce i pod rodzaj terenu od piasków po ostrą jazdę w górach. Trzeba tylko mieć do dyspozycji sprężyny pod odpowiednie wagi(nie ma z tym problemu w KTM), dużą ilość odpowiednich blaszek do tłumików, olej od 2.5 do 10 i wiedzę. Polecam wam bardzo prześledzenie tematów ustawień zawieszenia na www.ktmtalk.com, wymieniałem się tam opiniami i testami z wieloma fachowcami w Stanach. Znajdziecie tam bardzo dużo ustawień pod swoje wagi. Trzeba tylko przeliczać lbs na kg.Pozdrawiam.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.