Skocz do zawartości

Suzuki GS 500


Arni
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Kiedys czytałem tu cos na temat regulacji lecz nie umie tego znaleźc. W serwisówce pisze tylko po angielsku jak poodłaczyc wakuometry itd. Ale ktos tu kiedys opisywał jak to robic. O ile obrotów maja byc wykręcone sruby regulacyjne, na ile podniesione obroty przy regulacji - wszytsko przejrzyscie. czy ktos mogłby to napisac jak to sie robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To znowu ja :D dziś pogrzebałem wiecej troche i ustawiłem ten gaźnik wreszcie idealnie - zero jakiegokolwiek dławienia i dziur przy pełnym otwarciu od niskich obortów.Po prostu chodzi tak jak powinien.

Ale - musiałem dzwignąc iglice o jeden stopień wyżej (teraz jest dzwignieta o jedna pozycje mniej od max, a ma być na środku wg. fabryki ) i śruby te dwie do regulacji mam wykręcone o 4 obroty a nie o 2.5 jak podają źródła. Na wakuometrach pokazuje mi te same wartości wiec jest dobrze.

Dysze mam 122.5 czyli fabryczne wiec nie mam pojęcia skąd taki rozrzut w wartosciach miedzy tym co ma byc a jak jest u mnie.

 

Jeszcze nie sprawdziłem jaki to bedzie miec wpływ na spalanie, ale na pewno chlapnie wiecej z powodu tej iglicy. Cały gaźnik sprawdzałem tak jeszcze i jest ok, wiec poki co pozostaje dla mnie zagadką czemu musze go miec tak ustawionego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz - tego nie brałem pod uwage....

Przygladałem się iglicy i jedyne co na niej zauważyłem to slady tak chocby pozostawione przez wypływającą benzyne z dyszy - takie bardziej błyszczące wypłukane miejsca ,zajme sie tym. Dzięki za trafna informacje!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Odświeżam temat koledzy bo nie chce zakładać nowego. Otóż zabrałem się za czyszczenie gaźników w GS-ie wyczyściłem wszystko ładnie pięknie ale zaniepokoiła mnie praca silnika po czyszczeniu momentami na wolnych obrotach odnoszę wrażenie jak by silnik sie zatrzymał na ułamki sekund i tak w koło…co jakiś czas ma zawieche i dalej normalnie pracuje co jeszcze zauważyłem…że jak następuje moment gdy silnik się zatrzymuje bucha mi z pod okolic krucca ssącego mieszanka co może być przyczyna? zapłon żle ustawiony czy rozstrojone gazniki….

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki do regulacji. Sprawdź tez czy nie uszkodziłeś gumowych króćców ssących i prawidłowo włożyłeś gumy airboxu na gaźniki. Strzelanie to przyczyna zbyt ubogiej mieszanki.

Po wyregulowaniu składu mieszanki i ewentualnej eliminacji fałszywego powietrza zrób synchro.

Zapłon w GS-ie się nie przestawi. Jest w pełni elektroniczny i niema możliwości regulacji kąta wyprzedzenia ręcznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...