Arni Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Witam. Kiedys czytałem tu cos na temat regulacji lecz nie umie tego znaleźc. W serwisówce pisze tylko po angielsku jak poodłaczyc wakuometry itd. Ale ktos tu kiedys opisywał jak to robic. O ile obrotów maja byc wykręcone sruby regulacyjne, na ile podniesione obroty przy regulacji - wszytsko przejrzyscie. czy ktos mogłby to napisac jak to sie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Proszę bardzo....tu poczytaj o tym sobie dokładnie:) http://gs500.phorum.pl/viewtopic.php?t=178 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 A dzieki, dzięki - pomogło :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Prosze bardzo:) cieszę się że mogłem pomóc:) swoją drogą..znajdziesz tam wiele ciekawych rzeczy do GSki:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 16 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 To znowu ja :D dziś pogrzebałem wiecej troche i ustawiłem ten gaźnik wreszcie idealnie - zero jakiegokolwiek dławienia i dziur przy pełnym otwarciu od niskich obortów.Po prostu chodzi tak jak powinien.Ale - musiałem dzwignąc iglice o jeden stopień wyżej (teraz jest dzwignieta o jedna pozycje mniej od max, a ma być na środku wg. fabryki ) i śruby te dwie do regulacji mam wykręcone o 4 obroty a nie o 2.5 jak podają źródła. Na wakuometrach pokazuje mi te same wartości wiec jest dobrze.Dysze mam 122.5 czyli fabryczne wiec nie mam pojęcia skąd taki rozrzut w wartosciach miedzy tym co ma byc a jak jest u mnie. Jeszcze nie sprawdziłem jaki to bedzie miec wpływ na spalanie, ale na pewno chlapnie wiecej z powodu tej iglicy. Cały gaźnik sprawdzałem tak jeszcze i jest ok, wiec poki co pozostaje dla mnie zagadką czemu musze go miec tak ustawionego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 Z tego prostego powodu, ze zarowno dysze jak iglice sie zuzywaja i co jakis czas trzeba je wymieniac na nowe.Jezeli tego nie zrobisz to nastawy gaznika dosc daleko odbiegna od fabrycznych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 17 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 O widzisz - tego nie brałem pod uwage....Przygladałem się iglicy i jedyne co na niej zauważyłem to slady tak chocby pozostawione przez wypływającą benzyne z dyszy - takie bardziej błyszczące wypłukane miejsca ,zajme sie tym. Dzięki za trafna informacje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZimnY Opublikowano 10 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2008 Odświeżam temat koledzy bo nie chce zakładać nowego. Otóż zabrałem się za czyszczenie gaźników w GS-ie wyczyściłem wszystko ładnie pięknie ale zaniepokoiła mnie praca silnika po czyszczeniu momentami na wolnych obrotach odnoszę wrażenie jak by silnik sie zatrzymał na ułamki sekund i tak w koło…co jakiś czas ma zawieche i dalej normalnie pracuje co jeszcze zauważyłem…że jak następuje moment gdy silnik się zatrzymuje bucha mi z pod okolic krucca ssącego mieszanka co może być przyczyna? zapłon żle ustawiony czy rozstrojone gazniki…. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Gaźniki do regulacji. Sprawdź tez czy nie uszkodziłeś gumowych króćców ssących i prawidłowo włożyłeś gumy airboxu na gaźniki. Strzelanie to przyczyna zbyt ubogiej mieszanki.Po wyregulowaniu składu mieszanki i ewentualnej eliminacji fałszywego powietrza zrób synchro.Zapłon w GS-ie się nie przestawi. Jest w pełni elektroniczny i niema możliwości regulacji kąta wyprzedzenia ręcznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.