korki1 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać.O jaki model motoru mam się pytać w kawasaki, bo jak ja zapytałem się w poznaniu to nie wiedzieli co to za motor. A jak mówisz ze można kupić w kawasaki i to za ok. 120 zł za sztuke, to na pewno pójdę i kupię. :rolleyes:Jak zapytałeś o motor, to mogli nie wiedzieć. Pytasz o motocykl, taki jaki masz. KZ440LTD. Problemem może być to, że nie mają katalogów przed 90 rokiem. Jeżeli nie znajdziesz, to daj znać przed świętami. Zadzwonię do kolegi któremu je wymieniałem w ub. roku. Może ma oryginalne opakowanie z nr katalogowym. Teraz jest za granicą.Byłbym bardzo wdzięczny jak byś załatwił mi ten numer katalogowy. To by bardzo ułatwiło sprawę. :icon_biggrin: Z góry dziękuje. Króćce ssące kupisz w Kawasaki. Jeden kosztuje ok. 120zł. Więc za dwa zapłacisz ok.240zł. Kolega ściągał z Holandii i też wyszło coś ok 100zł za sztukę. Z tego co pamiętam, to jeden stary ma dobry i może by Ci go odsprzedał. Jeżeli jesteś zainteresowany to pisz na PW a ja go zapytam, czy ma i ewentualnie może odsprzedać, oddać.O jaki model motoru mam się pytać w kawasaki, bo jak ja zapytałem się w poznaniu to nie wiedzieli co to za motor. A jak mówisz ze można kupić w kawasaki i to za ok. 120 zł za sztuke, to na pewno pójdę i kupię. :rolleyes:Jak zapytałeś o motor, to mogli nie wiedzieć. Pytasz o motocykl, taki jaki masz. KZ440LTD. Problemem może być to, że nie mają katalogów przed 90 rokiem. Jeżeli nie znajdziesz, to daj znać przed świętami. Zadzwonię do kolegi któremu je wymieniałem w ub. roku. Może ma oryginalne opakowanie z nr katalogowym. Teraz jest za granicą.Byłbym bardzo wdzięczny jak byś załatwił mi ten numer katalogowy. To by bardzo ułatwiło sprawę. :icon_biggrin: Z góry dziękuje.Ja bylem w salonie w lesznie i jak pytalem o pas napedowy to znalazl i podal mi cene maja swietny program wszystko tam znajdziesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeżeli jeszcze nie znalazłeś, to tak jak obiecałem,podaję ci nr króćców ssących do KZ440.Holder, Carbure 16065-1027. Jest to part No Kawasaki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc. Znalazłem króćce, założyłem je i śmigam jak szalony :icon_twisted: Zapłaciłem za 2 sztuki równe 200 zł. Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati91 Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Witam wszystkich forumowiczów :) Jak wszyscy posiadacze kawasaki 440 wiem, że motor wytwarza pewne wibrację. Wczoraj z rana pojechałem na działeczkę ( ok 40 kilometrów). Posiedziałem nad jeziorkiem, odpocząłem sobie.Wsiadam na mojego ltd odpalam i jadę. A tu na każdym biegu powyżej, około 3800 obrotów silnik wytwarza takie wibracje, że się jechać nie dało. Wracałem nie przekraczając 65 km/h. Chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną tak ogromnych wibracji jakie zaczął wytwarzać silnik. Może ktoś już miał podobny problem i wie jak go rozwiązać. PROSZĘ O POMOC!!!!!!!!!!!!!!! Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 2 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2011 Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, chyba LTD jeżdżą bezproblemowo albo są na wymarciu:) ja swego po niecałym roku doprowadziłem do stanu normalności, poznałem go i ewentualnie służę podpowiedzią, bo wiem jak czasami mając nawet sporą ogólną wiedzę, łatwo zabłądzić. Pozdro. Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lsobien Opublikowano 6 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2011 wojanek, siejesz defektyzm :biggrin: kawą 450 mozna poszaleć po że ho ho. Co prawda 187 to ja nie jechałem bo moja bewstyjka tez leciwa (1985) ale 150 daje rady przez chwile polecieć. Po chwili robi mi sie jej źal o odpuszczam do 120. I to jest szybkośc która mi w zupełności wystarcza. W tym sezonie okropnie mnie nosiło aby kupić Kawasaki EN 500 z lat 1991- 1994 ale aktualnie mi przeszło. Odpicuje przez zime motorek i w przyszłym sezonie jeszcze bede tym śmigał, choc faktycznie niewielki to sprzet i z moimi 187 cm wzrostu ciutke jestem na tym poskładany, ale jak ogladałem swoje zdjęcie na nim to nie wyglada to jeszcze źle. i tylko na jakieś dłuzsze eskapady mam jakieś taki wewnetrzy opór bo to leciwy sprzęt i kto wie co może sie stać. Ja mam LTD 454 z 91', fakt troszke maly ale bezawaryjny.Jesli dbasz o sprzecik to w trasie jedyne co sie moze stac to urwana linka lub przebite kolo.Silnik jest prosty i toporny przec co bezawaryjny,W moim jedyny mankament to napinacz lancuszka sprzeglowego, troche klekocze ale to w starszych kawach normalne, wymiana napinacza to strasznie duzo roboty a spokojnie mozna z tym jezdzic jesli nie przeszkadza ci ten klekot.Pozdro dla wszystkich wlascicieli Kawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sigel Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 isobien - powiedz na jakich świecach latasz? Cytuj Co jest w motocyklu, że po wielu namiętnościach znowu on wysuwa się na prowadzenie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riczard Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Nie wiem czy jeszcze ktoś tu zagląda, chyba LTD jeżdżą bezproblemowo albo są na wymarciu:) ja swego po niecałym roku doprowadziłem do stanu normalności, poznałem go i ewentualnie służę podpowiedzią, bo wiem jak czasami mając nawet sporą ogólną wiedzę, łatwo zabłądzić. Pozdro. Cześć mam pytanie odnośnie tego czy w na górze pod korkiem lagi powinien byc wentyl po lewej i prawej stronie czy tylko po prawe ? nigdzie nie moge znaleźć informacji a na stronie kawasaki strasznie kiepskie są skany i trudno dostrzec te wentyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Cześć mam pytanie odnośnie tego czy w na górze pod korkiem lagi powinien byc wentyl po lewej i prawej stronie czy tylko po prawe ? nigdzie nie moge znaleźć informacji a na stronie kawasaki strasznie kiepskie są skany i trudno dostrzec te wentyle. Te motocykle,w zależności od wersji, miały "pompowane" lagi. Więc albo są na obu lagach, albo żadnej. Nie można jednej napompować a drugiej nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riczard Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Te motocykle,w zależności od wersji, miały "pompowane" lagi. Więc albo są na obu lagach, albo żadnej. Nie można jednej napompować a drugiej nie. Pytam poniewaz w prawej pod dekielkiem mam wentyl, natomiast w lewej nie ma dekielka i jest pordzewiałe wgłebienie i nie wiem czemu tak jest. To jak by widelec złożony z dwóch róznych lag ? Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Riczard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Pytam poniewaz w prawej pod dekielkiem mam wentyl, natomiast w lewej nie ma dekielka i jest pordzewiałe wgłebienie i nie wiem czemu tak jest. To jak by widelec złożony z dwóch róznych lag ? Daj fotkę, obydwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riczard Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 (edytowane) Daj fotkę, obydwóch Lewa bez dekielka Prawa, a pod dekielkiem Probowałem ten dekielek z prawej strony zamocowac po lewej ale w ogole nie da sie go wkrecić, tak jak by nie było gwintu na ladze lub inny rozmiar. Edytowane 17 Sierpnia 2011 przez Riczard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wydaje mi się, że jest to jakaś przeróbka i lagi nie są oryginalne. Może też, ktoś zaślepił tę lewą. Zmierz dokładnie średnicę obu lag. Półka też nie wygląda mi na oryginalną. Mało widać na tych zdjęciach, bo mocowanie chyba szyby, trochę przeszkadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riczard Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 (edytowane) Wydaje mi się, że jest to jakaś przeróbka i lagi nie są oryginalne. Może też, ktoś zaślepił tę lewą. Zmierz dokładnie średnicę obu lag. Półka też nie wygląda mi na oryginalną. Mało widać na tych zdjęciach, bo mocowanie chyba szyby, trochę przeszkadza. OK, zdejme dzis mocowanie szyby i zrobie całe zdjęcie obu stron. Jezeli bym chciał aby powrócić do stanu pierwotnego tzn. zeby było tak jak powinno być, to czy powinienem sie rozgladac za całym przednim zawieszeniem (jakas uzywka) czy próbowac dokupic same lagi ? Jakie przednie zawieszenie pasuje z innych modeli Kawasaki ? W niedługim czasie bede musiął wymienić uszczelniacze, bo wlasnie ta lewa laga troche puszcza i nie wiem czy nie bedzie problemu z wymianą uszczelniaczy skoro jest taki patent na niej. Ok to dodaje nowe zdjecia, mam nadzieje ze teraz lepiej widac Lewa Prawa Edytowane 18 Sierpnia 2011 przez Riczard Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzech1986 Opublikowano 24 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2011 (edytowane) Ten dekielek w lewej masz zaspawany? Spróbuj go nacisnąć w dół, tak jest mocowane prawidłowo, widać go w prawej, wciskasz w dół, wyjmujesz pierścień zabezpieczający i wszystko wychodzi, razem ze sprężyną. Jeśli nie jest zaspawane tylko wciśnięte metalowe kuleczko zamiast dekielka z zaworkiem, to wystarczy poszukać takiego dekielka. Raczej zawieszenie od innej kawy nie będzie pasować, w razie czego pojedyncze lagi też są wymienne. Dwie strony wcześniej (strona 25) masz podobny opis i zdjęcia dekielków oryginalnych. Edytowane 24 Sierpnia 2011 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.