lukasz-aprilia Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Odkąd zrobiło się chłodniej VFRka zaczyna robić mi dziwne psikusy. Objawy są następujące:- poranne odpalanie lub po dłuższym postoju w dzień, rozrusznik sobie kręci, nagle zanika prąd na dosłownie 0,5s. Objawia się to w zasadzie tylko tym, że resetuje się czas na wyświetlaczu i słysze ponownie załączający się wtrysk (czyli wygląda na to, że na moment gubi całkowicie zasilanie). - rozrusznik kręci w miarę normalnie. Nie słychać żadnego istotnego zwalniania ani przed "resetem" ani po nim.- dolegliwość pojawia się raczej losowo. Od kilku tygodni był spokój, a dzisiaj zimno i wilgotno i znowu mnie wyzerowało. Pierwsze i skojarzenie padło mi na baterie. Ale właśnie - miernik wskazuje mi po nocnym postoju na chłodzie przeszło 12,6V. Ale ktoś mi mówił, że samo V na akumulatorze o niczym nie świadczy. Jak więc miernikiem sprawdzić kondycję akumulatora? Ewentualnie inne sugestie? Oprócz tego "resetu" moto zapala prawidłowo, pracuje prawidłowo i żadnych innych anomalii nie stwierdzam. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 nie jestem peweien ale możesz sprawdzić multimetrem napięcie przy rozruchu na baterii, a słabo nie kręci?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 włącz wszystkie światła i wtedy zrób pomiar.a jeżeli chodzi o reset to może być przy wilgoci niewielkie przebicie do masyco powoduje chwilowy zanik napięcia lub znaczny jego spadek i dlatego wszystko się zeruje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 ja miałem takie cuś w drzecie, stałą tydzień, wczoraj ide odpalić , zakręciło i nagle jakby ktoś kabel przeciął, na mniej niż 1s wcięło prąd, zaraz się pojawił i odpalił :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Podobny przypadek mielismy w warsztacie przy fjrce doslownie reset podczas krecenia, okazalo sie ze aku juz bylo stare i nie dawalo rady mimo iz krecilo to pobieral motor tyle pradu ze nie starczalo na reszte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wieniek Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 Komputer od wtrysku ma takie zabezpieczenie, iż przestaje pracować poniżej pewnego napięcia, jak masz słabe aku, lub zaśniedziałe złącza, to po prostu się wyłącza i stąd reset.Pozdro :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 popraw polaczenia klem na aku albo zminem aku Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Pod prostownik z nim! Po takim zabiegu może aku pociągnie jeszcze ze 2tyg. :crossy: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 9 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 tez to mialem, pomogla wymiana aku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 10 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Pocieszające jest jedno, że problem rozwiązany - bo po dzisiejszym porannym odpalaniu w tempetaturze zero stopni jednoznacznie wszystko wskazuje na akumulator. Kręcił ostatkiem sił - czyli reset następuje nieco wcześniej niż spadek szybkości kręcenia rozrusznikiem. I to chyba mnie zmyliło, bo dotychczas padający akumulator w poprzednich moto objawiał się po prostu tym, że rozrusznik stawał. Mam nadzieje, że po kuracji zdrowotnej na prostowniku dokończe sezon na obecnym, a nowy sezon z konieczności przywitam z nową baterią :icon_rolleyes: . Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.