Szejk Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Mam na oku gaźnik firmy Dellorto i model gaźnika jest podobny do mojego lecz nie taki sam phbh28. Motory sa takie same i tego samego rocznika. Zakup jest na 200zł więc nie chcę się wkopać. Czy robi to jakąś różnicę.Znalazłem również inne aukcje gdzie podane są całkiem inne modele lecz wyglądają podobnie. Pozdrawiam i z góry dziękuję za odp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 różnica w oznaczeniach moze wynikać z zablokowania/odblokowania sprzęta z tym gaźnikiem...zapytaj ładnie sprzedawcy jaka jest średnica gardzieli, średnica dyszy głównej i będziesz już mógł być praktycznie pewien że będzie pasować :) ps: po co w ogóle chcesz kupować drugi gaźnik? co jest z tym obecnym nie tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejk Opublikowano 8 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 No motor jest cały zamulony i trzeba przez 10m jechać na pół-sprzęgle. Wolno się rozpędza, a na 4 biegu to praktycznie jedzie z ta sama prędkoscią. Mechanik powiedział, że zdałoby się wymienić więc muszę kupić. Wymiary już otrzymałem ale muszę teraz swój rozkręcić aby dopasować. Ehhh, chyba trzeba furę zmienić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 No motor jest cały zamulony i trzeba przez 10m jechać na pół-sprzęgle. Wolno się rozpędza, a na 4 biegu to praktycznie jedzie z ta sama prędkoscią. Mechanik powiedział, że zdałoby się wymienić więc muszę kupić. Wymiary już otrzymałem ale muszę teraz swój rozkręcić aby dopasować. Ehhh, chyba trzeba furę zmienić. 1. Zmień mechanika. 2. Wyczyść obecny gaźnik. 3. Zmierz kompresję. 4. Napisz coś więcej - jak pali itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spoco Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 oczywiscie filtr powietrza juz sprawdzales ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 8 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2007 posprawdzaj filtr gażnik kompresję zapłon świece,a nie słuchaj mechanika że to trzeba wymienić albo wymienić maszynkę.Wiem że teraz jest tylko wymiana na nowe ,ale bez kitu.ja nauczyłem się sporo lat wstecz na tamtejszej technice -wymontować z maszynkidany podzespół ,rozebrać zlokalizować usterkę ,naprawić ,złożyć i zamontować.Czasem nowa część kosztuje kupę szmalu a uszkodzoyny podzespół kilka złotych.pomyśl o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejk Opublikowano 9 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2007 Mechanik to stary wyga i zna się na rzeczy. Naprawił już nam jeden sprzęt i działał jak żyleta. Gaźnik był już regulowany chyba 3 razy i jest naprawdę wyeksplaatowany. Co do świecy to dzisiaj wymieniłem i wyczyściłem bo była wsadzona ,,Iskra", a wstawiłem od samochodu. Motor lepiej pali ale to tylko kropla w morzu. A wytłumaczcie mi jeszcze co z tym filtrem zrobić. Opiszę jeszcze raz jak się zachowuje motor:Gdy wbijam bieg i puszczam powoli sprzęgło jak w standardowym motocyklu słabnie i gaśnie. Musze jechać około 10m na pół-sprzęgle, przez co bieg czasami się wysprzęgla i nie może załapać. ale jest to spowodowane tym przytrzymywaniem na sprzęgle. Motorek bardzo wolno rozwija prędkość i nie ma tego przyspieszenia. Teraz zauważyłem kolejny problem. Gdy zapalam rozrusznikiem i dodaję gazu na luzie motor również zamula się i gaśnie. Muszę więc powoli dodawać gazu tak jakby przepalać i dopiero potem docisnąć do końca manetkę aby ,,dostał po garach". Z góry dziękuję za jakże cenne porady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arthas89 Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 sprawdz kompresje bo z twojego opisu wynika ze kompresja jest poniżej 5 bar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szejk Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Motor już w naprawie. Dziękuje wam za porady ale i tak muszę kupić ten gaźnik. Na moim jest podany taki symbol: dellorto vhsb 34,a chce kupić dellorto phbh 28. I proszę was o pomoc:Czy bez problem wszystko będzie działać na tym innym typie? Z tego co szukałem to nie robi różnicy ale wolę zapytać ekspertów. Pozdrawiam i miłego dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Zmierzyles tą kompresję? Sproboj popchnac motor na 1 biegu, jesli dasz rade obrocic kolem to na bank moto nie trzyma kompresji. Ten gaznik co Ty masz ma 34 mm srednicy, ten co zamierzasz kupic ma 28. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 jesli dobrze wyczytałem i to 28 to jesli niechesz sie pakowac w koszty to zakup za 10zł gaźnik od Jawy 350ts i sprawdź jak sprzet śmiga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.