Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka ponownie. Póki co nie udało mi się jeszcze zakupić moto (dwie suzuki zostały mi "sprzątnięte sprzed nosa"). Mam jedną Suzuki DR-Z400E na oku i chciałbym o coś dopytać.

Na początku może link do ogłoszenia: http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400e-2005-CID5-IDcihO1.html#fc2cf0dccc

Więc tak:

- Wiem, że ciężko jest ocenić z samych zdjęć moto, ale jeżeli wszystko byłoby sprawne (ewentualnie jakieś małe szczegóły - tanie) to ile bylibyście w stanie wyłożyć za tą Suzi? 2005 rok, około 130 mth, niezarejestrowane, ale ze wszystkimi dokumentami (brief angielski też jest).

- Jak już wspominałem w moich poprzednich postach, w ogóle nie znam się na mechanice, ale to zdjęcie wygląda dla mnie podejrzanie: http://img31.staticclassifieds.com/images_tablicapl/306421289_3_1000x700_suzuki-drz-400e-2005-enduro-funbike.jpg

Nie wiem czy to spawane. Jeżeli tak, czy jest to coś złego, no nie wiem nic :mellow: Więc byłbym bardzo wdzięczny za wszelką pomoc.

- Ile wyniósłby mnie koszt zamontowania kierunkowskazów i światła stopu nie licząc robocizny? Mój dziadek jest elektrykiem i naprawiał już elektrykę w samochodach oraz montował od zera w ciągnikach, więc i z tym by sobie poradził.

- Ile wyniósłby mnie koszt rejestracji w kraju razem z ubezpieczeniem i badaniem technicznym?

 

Z góry dziękuję za wszelką pomoc :)

 

Brief angielski? :) Weź lepiej się dowiedz, dlaczego ten motocykl nie został zarejestrowany w Polsce. Na pewno nie było to z powodu "a bo mi się nie chciało". Podejrzewam, że brakuje tam istotnych dokumentów i stąd brak rejestracji. Nie daj sobie wkręcać żadnych bajek tylko zrób listę dokumentów wymaganych przy rejestracji motocykla z UK i wymagaj ich od sprzedającego. Chyba nie ma nic gorszego niż późniejsze dowiedzenie się w wydziale komunikacji, że tego nie zarejestrujesz bo czegoś brakuje. Sprzedający wtedy umywa rączki bo na 99% nie będzie figurował w żadnej umowie a ty zostaniesz ze sprzętem bez możliwości rejestracji a wtedy jego wartość spada o połowę ;)

 

Spaw, który pokazałeś jest fabryczny. Jak widzisz, kiepsko u ciebie z mechaniką więc odżałuj te 2 stówki i weź ze sobą jakiegoś mechanika motocyklowego (nie od traktorów) i niech on oceni stan motocykla. Na zdjęciach motocykl jest świeżo umyty, to znak ostrzegawczy. Po "swojemu" ciężko ci będzie ocenić. Potem na forum można przeczytać jakieś dziwne teorie oceniania stanu po tym, że po postawieniu na centralce i zapięciu jedynki bez puszczenia sprzęgła koło się zaczyna kręcić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za odpowiedzi. Jak rozmawiałem przez telefon, to byłem nakręcony na moto i nie zwróciłem uwagi na te mth (wiem, wiem... Nie ma co się nakręcać bo nic dobrego z tego nie wychodzi). Później wydawało mi się jakoś dziwnie mało, ale i tak postanowiłem napisać i zobaczyć wasze opinie. Nie wiem, zobaczę jeszcze, ale zapewne zrezygnuje z tego moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Jakie moto 125 na początek z enduro/super moto? Zainteresowało mnie oczywiście 2T - Husqvarna SM 125 oraz Aprilia SX 125. Co sądzicie na temat tych moto"? Moze macie jakies inne mocne? Z checia poznam opinie na ten temat. + Dodam, ze od 2 sezonów śmiagm na TZR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mocne? Co masz na myśli? Po przesiadce z TZR 50 to Husqa czy KTM będzie Ci urywać ręce przy dupie ;) Skup się bardziej na tym czy chcesz enduro czy sm.

Celowałbym bardziej w SM - czyli ta Husqvarna, ale z nia jest jedyny problem - mało na polskim rynku ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to nic zbyt skomplikowanego. Zmieniasz koła(możesz wrzucić większą tarczę na przód więc montujesz adapter do zacisku) możesz również utwardzić zawieszenie lejąc gęstszy olej i sm gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest to nic zbyt skomplikowanego. Zmieniasz koła(możesz wrzucić większą tarczę na przód więc montujesz adapter do zacisku) możesz również utwardzić zawieszenie lejąc gęstszy olej i sm gotowe.

 

No to chyba dla Ciebie to nic skomplikowanego. Wybacz Mort3n, ale przerabianie enduraków (które dodatkowo mają bogatą karierę po lasach) na SM to pomysł delikatnie mówiąc poroniony. Już samo przerobienie enduro na SM jest kompletnie nie opłacalne, policz koła z oponami, cały hebel, zawieszenie, do tego dodatkowe szpeja w zależności od maszyny, adaptery, zębatki, dystanse, łańcuch czy co tam wyjdzie. Weź pod uwagę że trzeba to jeszcze zrobić dobrze. Jeśli uważasz że podchodzisz, zmieniasz koła i SM gotowe to chyba coś z tobą nie tak. No i oczywiście zastanów się czy chciałbyś śmigać w ruchu miejskim czymś co było tyrane w lesie nie wiadomo jak i gdzie.

 

A co do pytania, szukaj gotowego SM. Sam stałem przed podobnym dylematem a skończyło się na zajęciu dwóch miejsc w garażu. exc 200 i lc4 640 sm.

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to chyba dla Ciebie to nic skomplikowanego. Wybacz Mort3n, ale przerabianie enduraków (które dodatkowo mają bogatą karierę po lasach) na SM to pomysł delikatnie mówiąc poroniony. Już samo przerobienie enduro na SM jest kompletnie nie opłacalne, policz koła z oponami, cały hebel, zawieszenie, do tego dodatkowe szpeja w zależności od maszyny, adaptery, zębatki, dystanse, łańcuch czy co tam wyjdzie. Weź pod uwagę że trzeba to jeszcze zrobić dobrze. Jeśli uważasz że podchodzisz, zmieniasz koła i SM gotowe to chyba coś z tobą nie tak. No i oczywiście zastanów się czy chciałbyś śmigać w ruchu miejskim czymś co było tyrane w lesie nie wiadomo jak i gdzie.

 

A co do pytania, szukaj gotowego SM. Sam stałem przed podobnym dylematem a skończyło się na zajęciu dwóch miejsc w garażu. exc 200 i lc4 640 sm.

Dzieki ziomuś! Tylko, że nie jestem do konca czy SM 125 w 4T ma sens? Druga sprawa SM w Polsce ciezko dostać dobrego, więc zastanawiam się nad Apka Rs 125, czy to ma sens ?

Edytowane przez Herdusiello
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No to chyba dla Ciebie to nic skomplikowanego. Wybacz Mort3n, ale przerabianie enduraków (które dodatkowo mają bogatą karierę po lasach) na SM to pomysł delikatnie mówiąc poroniony. Już samo przerobienie enduro na SM jest kompletnie nie opłacalne, policz koła z oponami, cały hebel, zawieszenie, do tego dodatkowe szpeja w zależności od maszyny, adaptery, zębatki, dystanse, łańcuch czy co tam wyjdzie. Weź pod uwagę że trzeba to jeszcze zrobić dobrze. Jeśli uważasz że podchodzisz, zmieniasz koła i SM gotowe to chyba coś z tobą nie tak. No i oczywiście zastanów się czy chciałbyś śmigać w ruchu miejskim czymś co było tyrane w lesie nie wiadomo jak i gdzie.

 

To wytłumacz mi czemu prawie każde sm w Polsce to przerobione enduro? Gdzie nie spojrzysz to wszędzie są EXC 525/530, TE 510/610, WR426/450 nie wspominając już o crossach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...