KoschecK Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 A co sądzisz o tym? http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-e-CID5-IDacKV1.html#55a1dec72bNiestety ta ma za dużo mocy (aż o 2 KW -,- ) i nie mieści się w A2. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Moc to nie wszystko, na A2 ważna też jest masa. A dokładniej stosunek moc/masa KW/Kg Najlepiej dzwonić i wypytać jakie wartości tych parametrów są w dowodzie. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Moc to nie wszystko, na A2 ważna też jest masa. A dokładniej stosunek moc/masa KW/Kg Najlepiej dzwonić i wypytać jakie wartości tych parametrów są w dowodzie.Wiem, ale już sama moc eliminuje tą DR-zete.Powiedzcie mi Panowie, czy dla takiego świeżaka jak ja, łatwo będzie rozpoznać nieoryginalne spawy? I czy na miejscu mogę się upewnić, że lagi ciekną wyłącznie przez to, że uszczelniacze nadają się do wymiany, co by później nie wyszło, że po wymianie uszczelniaczy nadal coś cieknie?Bo chyba wybiorę się zobaczyć tą Suzi:http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#3ea783733b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Dokładnie, do drzty jednak części jest więcej bzdura to samo tyle że do drz są droższe ........ nie wiem czego nie możecie do tej xr400 kupić że uwzięliście się że nie ma cześci i nie będzie :D xr400 jest milion razy twardsza -trudniej kupić minę i łatwiej wyremontować ( niższy koszt remontu ) ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Michale, a miałes kontakt z WR426? To to sie liczy w mth czy km?? Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 nie miałem ale to jest soft wersja yz426f więc raczej mth....... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Szkoda, bo moto całkiem fajne. I na małych kółkach za 9k znalazłem.No nic, to trzeba szukać dalej. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Songo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 bzdura to samo tyle że do drz są droższe ........ nie wiem czego nie możecie do tej xr400 kupić że uwzięliście się że nie ma cześci i nie będzie :D Nie bzdura tylko fakt http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=drz+400&search_scope=category-156&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-aut-1-5-0907 http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=xr+400&search_scope=category-156&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-aut-1-5-0907 Jest ich dwa razy więcej. Wiekowo XR już są stare i będzie ich pomału ubywać. Jakie części w drz są droższe? xr400 jest milion razy twardsza -trudniej kupić minę i łatwiej wyremontować ( niższy koszt remontu ) Ale jak się okaże podczas remontu że cylinder ma ostatnią selekcje to co zrobisz? Będziesz szukał używki na allegro? ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :D Nudna? W terenie po 3 latach dopiero teraz zaczyna mi faktycznie brakować mocy w Sce. To świeżakowi który nigdy nie latał tak nagle zabraknie? Na terenowych przełożeniach 14/47 nie ma żadnego muła. DRZ jest dla niego lepsza ponieważ ma normalny przyjazny osprzęt drogowy a jak sam pisał będzię ją użytkował także na ulicy. Mimo że może jest słabsza z dołu to ja jeszcze nie słyszałem takich cudów żeby 36 koni to było więcej niż 40. Jeśli zawias jest gorszy w XR to nie rozumiem czemu robisz z niego wymiatacza, przecież w DRZ zawias to porażka a tu jeszcze gorszy?A jak już pojeździ ze dwa lata to może przerobić sobie na wersje E weryfikując od razu silnik. Zyskuje tym brak kolejnej loterii przy kupnie motocykla. Jak dla mnie XR400 ma tylko lepszą wagę, reszta jest gorsza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 To jak, podpowie ktoś?Powiedzcie mi Panowie, czy dla takiego świeżaka jak ja, łatwo będzie rozpoznać nieoryginalne spawy? I czy na miejscu mogę się upewnić, że lagi ciekną wyłącznie przez to, że uszczelniacze nadają się do wymiany, co by później nie wyszło, że po wymianie uszczelniaczy nadal coś cieknie?Bo chyba wybiorę się zobaczyć tą Suzi:http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#3ea783733b Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Odnośnie spawów,jeśli były grzebane to zależy czy robił je jakiś partacz czy ktoś kto ma o tym pojęcie. Jeśli ktoś spierniczył robotę to nawet ślepy to zobaczy. Jeśli jakiś dobry kolo, to i tak ślad po tym zostanie. Najlepiej wejdź na forum drz"ty, albo znajdź jakichś właścicieli takowych moto żeby zrobili zdjęcia główek z oryginalnymi spawami żebys mógł zobaczyć jak to powinno wyglądać. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Ale jak się okaże podczas remontu że cylinder ma ostatnią selekcje to co zrobisz? Będziesz szukał używki na allegro? tam jest żeliwny cylinder( 400 nigdy nie wychodziła na nicasilu, 600 miała przez 2 lata nicasil ale potem wrócili do żeliwa ) i chyba 5 szlifów jak braknie kupię używkę i przeszlifuje albo wbije tuleje i tak taniej niż cały gar do drz.... Jakie części w drz są droższe? uszczelki na cały silnik http://allegro.pl/mc-komplet-uszczelek-uszczelka-suzuki-drz-400-klx-i5114725971.html http://allegro.pl/ir-uszczelki-uszczelka-honda-xr-400-r-96-03-i5786783441.html z tych chińskich tanich uszczelek do bani są tylko uszczelniacze zaworowe i trza oem , takto u mnie 600 już 2 rok już lata na komplecie za 100 zł i lekko poci się między głowicą a cylindrem reszta działa...... Edytowane 17 Listopada 2015 przez michoa Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Odnośnie spawów,jeśli były grzebane to zależy czy robił je jakiś partacz czy ktoś kto ma o tym pojęcie. Jeśli ktoś spierniczył robotę to nawet ślepy to zobaczy. Jeśli jakiś dobry kolo, to i tak ślad po tym zostanie. Najlepiej wejdź na forum drz"ty, albo znajdź jakichś właścicieli takowych moto żeby zrobili zdjęcia główek z oryginalnymi spawami żebys mógł zobaczyć jak to powinno wyglądać.Dzięki za odpowiedź.A jak wygląda sprawa z uszczelniaczami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mort3n Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :DWątpię że DRZ będzie dla niego nudny jeżeli to jego pierwszy motocykl, nawet doświadczony motocyklista miałby wielkiego banana na twarzy po przejażdżce takim czymś. A gdyby chciał mógłby kupić nawet wersję E. Męczyłby się przez jakiś czas z nadmiarem mocy, ale nie jest to nie wiadomo jaki mega potwór który go od razu zatrzyma na pierwszy drzewie. Odrobina rozwagi, szacunku do mocy i wszystko da radę. Michale, a miałes kontakt z WR426? To to sie liczy w mth czy km?? Zależy jak na to patrzeć, jest to hard enduro czyli mth. Ale niektórzy tym latają spore przebiegi. Wejdź na forum supermoto.pl i tam się wszystkiego dowiesz bo jest chyba kilku posiadaczy. Dzięki za odpowiedź.A jak wygląda sprawa z uszczelniaczami?W 99% uszczelniacze olejowe zakończyły swój żywot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoschecK Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Dobra, w takim razie jutro będę dzwonić.Jeszcze jakbyście mogli spojrzeć, czy mi się wydaje, czy wydech jest jakiś powgniatany? I czy w ogóle ze zdjęć widzicie coś o co warto by się zapytać już telefonicznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fincher Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Enduraki z reguły są poobijane, one leżały już niezliczoną ilość razy na każdej stronie to takie coś jest raczej normą. Cytuj Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.