Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moc to nie wszystko, na A2 ważna też jest masa. A dokładniej stosunek moc/masa KW/Kg

Najlepiej dzwonić i wypytać jakie wartości tych parametrów są w dowodzie.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moc to nie wszystko, na A2 ważna też jest masa. A dokładniej stosunek moc/masa KW/Kg

Najlepiej dzwonić i wypytać jakie wartości tych parametrów są w dowodzie.

Wiem, ale już sama moc eliminuje tą DR-zete.

Powiedzcie mi Panowie, czy dla takiego świeżaka jak ja, łatwo będzie rozpoznać nieoryginalne spawy? I czy na miejscu mogę się upewnić, że lagi ciekną wyłącznie przez to, że uszczelniacze nadają się do wymiany, co by później nie wyszło, że po wymianie uszczelniaczy nadal coś cieknie?

Bo chyba wybiorę się zobaczyć tą Suzi:

http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#3ea783733b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładnie, do drzty jednak części jest więcej

 

bzdura to samo tyle że do drz są droższe ........

 

nie wiem czego nie możecie do tej xr400 kupić że uwzięliście się że nie ma cześci i nie będzie :D

 

xr400 jest milion razy twardsza -trudniej kupić minę i łatwiej wyremontować ( niższy koszt remontu )

 

ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie miałem ale to jest soft wersja yz426f więc raczej mth.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

bzdura to samo tyle że do drz są droższe ........

 

nie wiem czego nie możecie do tej xr400 kupić że uwzięliście się że nie ma cześci i nie będzie :D

 

Nie bzdura tylko fakt

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=drz+400&search_scope=category-156&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-aut-1-5-0907

 

http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=xr+400&search_scope=category-156&bmatch=engagement-v6-promo-sm-sqm-dyn-kpr-v4-aut-1-5-0907

 

Jest ich dwa razy więcej. Wiekowo XR już są stare i będzie ich pomału ubywać.

 

Jakie części w drz są droższe?

 

 

 

xr400 jest milion razy twardsza -trudniej kupić minę i łatwiej wyremontować ( niższy koszt remontu )

 

 

 

Ale jak się okaże podczas remontu że cylinder ma ostatnią selekcje to co zrobisz? Będziesz szukał używki na allegro?

 

 

 

ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :D

 

Nudna? W terenie po 3 latach dopiero teraz zaczyna mi faktycznie brakować mocy w Sce. To świeżakowi który nigdy nie latał tak nagle zabraknie? Na terenowych przełożeniach 14/47 nie ma żadnego muła.

 

DRZ jest dla niego lepsza ponieważ ma normalny przyjazny osprzęt drogowy a jak sam pisał będzię ją użytkował także na ulicy. Mimo że może jest słabsza z dołu to ja jeszcze nie słyszałem takich cudów żeby 36 koni to było więcej niż 40. Jeśli zawias jest gorszy w XR to nie rozumiem czemu robisz z niego wymiatacza, przecież w DRZ zawias to porażka a tu jeszcze gorszy?

A jak już pojeździ ze dwa lata to może przerobić sobie na wersje E weryfikując od razu silnik. Zyskuje tym brak kolejnej loterii przy kupnie motocykla.

 

Jak dla mnie XR400 ma tylko lepszą wagę, reszta jest gorsza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak, podpowie ktoś?

Powiedzcie mi Panowie, czy dla takiego świeżaka jak ja, łatwo będzie rozpoznać nieoryginalne spawy? I czy na miejscu mogę się upewnić, że lagi ciekną wyłącznie przez to, że uszczelniacze nadają się do wymiany, co by później nie wyszło, że po wymianie uszczelniaczy nadal coś cieknie?
Bo chyba wybiorę się zobaczyć tą Suzi:
http://olx.pl/oferta/suzuki-drz-400-sm-enduro-igla-100-a2-CID5-IDcqpSr.html#3ea783733b

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie spawów,jeśli były grzebane to zależy czy robił je jakiś partacz czy ktoś kto ma o tym pojęcie. Jeśli ktoś spierniczył robotę to nawet ślepy to zobaczy. Jeśli jakiś dobry kolo, to i tak ślad po tym zostanie. Najlepiej wejdź na forum drz"ty, albo znajdź jakichś właścicieli takowych moto żeby zrobili zdjęcia główek z oryginalnymi spawami żebys mógł zobaczyć jak to powinno wyglądać.

Łoś50>Dragstar125>CBR125>FZS600>FZ6>CBR600>SV650>FZS1000>Versys650>G310r/gs>F850GS>K1600Gt>RnineT Scrambler>R1250GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale jak się okaże podczas remontu że cylinder ma ostatnią selekcje to co zrobisz? Będziesz szukał używki na allegro?

 

tam jest żeliwny cylinder( 400 nigdy nie wychodziła na nicasilu, 600 miała przez 2 lata nicasil ale potem wrócili do żeliwa ) i chyba 5 szlifów jak braknie kupię używkę i przeszlifuje albo wbije tuleje i tak taniej niż cały gar do drz....

 

 

Jakie części w drz są droższe?

 

uszczelki na cały silnik

http://allegro.pl/mc-komplet-uszczelek-uszczelka-suzuki-drz-400-klx-i5114725971.html

 

 

http://allegro.pl/ir-uszczelki-uszczelka-honda-xr-400-r-96-03-i5786783441.html

 

 

z tych chińskich tanich uszczelek do bani są tylko uszczelniacze zaworowe i trza oem , takto u mnie 600 już 2 rok już lata na komplecie za 100 zł i lekko poci się między głowicą a cylindrem reszta działa......

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie spawów,jeśli były grzebane to zależy czy robił je jakiś partacz czy ktoś kto ma o tym pojęcie. Jeśli ktoś spierniczył robotę to nawet ślepy to zobaczy. Jeśli jakiś dobry kolo, to i tak ślad po tym zostanie. Najlepiej wejdź na forum drz"ty, albo znajdź jakichś właścicieli takowych moto żeby zrobili zdjęcia główek z oryginalnymi spawami żebys mógł zobaczyć jak to powinno wyglądać.

Dzięki za odpowiedź.

A jak wygląda sprawa z uszczelniaczami?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja uważam że drz400e na start jest za mocny a S w seri za nudny ale róbta co chceta :D

Wątpię że DRZ będzie dla niego nudny jeżeli to jego pierwszy motocykl, nawet doświadczony motocyklista miałby wielkiego banana na twarzy po przejażdżce takim czymś. A gdyby chciał mógłby kupić nawet wersję E. Męczyłby się przez jakiś czas z nadmiarem mocy, ale nie jest to nie wiadomo jaki mega potwór który go od razu zatrzyma na pierwszy drzewie. Odrobina rozwagi, szacunku do mocy i wszystko da radę.

 

Michale, a miałes kontakt z WR426? To to sie liczy w mth czy km??

Zależy jak na to patrzeć, jest to hard enduro czyli mth. Ale niektórzy tym latają spore przebiegi. Wejdź na forum supermoto.pl i tam się wszystkiego dowiesz bo jest chyba kilku posiadaczy.

 

Dzięki za odpowiedź.

A jak wygląda sprawa z uszczelniaczami?

W 99% uszczelniacze olejowe zakończyły swój żywot.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...