Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

przed remontem nie warto kupować moim zdaniem może być walnięte wszystko

 

chyba że motocykl do remontu pali jeździ....

 

ja bym dał 4k max za sprawną zdrową...........

 

jako przeciwwagę rozważ jeszcze rx 125 kdx 125 crm 125 jeśli chcesz ostrzej latać off są moxcniejsze mają lepszy zawias a nadal przystępne koszta eksploatacji...

 

w sumie np crm 125 to dalej dual sport- bez problemu trasy po asfalcie zrobisz , jest stacyjka miejsce na pasażera , dalej rzadki serwis pali trochę więcej niż dt no i trudno o ładny egzemplarz...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koleś wpakował w remont kupe kasy a wajchę zmiany biegów zaadoptował od WSKi to wszystko wyjaśnia. Brak śrubki w kapie, jakieś kable wiszą byle jak. W terenie raczej nie jeździł bo te duże kierunki nie wytrzymują godziny w terenie.

Edytowane przez bartek85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony nie nadają sie do niczego

dt 125 nie miała nicasilu więc bzdury w opisie....

 

 

W terenie raczej nie jeździł bo te duże kierunki nie wytrzymują godziny w terenie.

 

to są kierunkowskazy montowane fabrycznie w xt600E one są ,,lekko'' elastyczne(nie są nasztywnej rurce tylko na gumowym przegubie ale bardzo twardym) przy słabej glebie sie nieznacznie ugną przy mocnej-raczej po nich.......

 

ja latam 80% off xteka mam 2 miechy i narazie urwałem tylko tylni lewy, tylni prawy przy glebach chroni tłumik :D aczkolwiek urwał się na przegubie klosz jest cały i wisi na kablach ale działa :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Przez dwa sezony ujeżdżałem Suzuki Gs 500 teraz chciał bym przesiąść się na motocykl enduro ... Którego będę mógł bez problemu używać w turystyce jak i w terenie...Niestety nie mam na ten sprzęt przeznaczonej zbyt dużej kwoty z powodu kilku nie przewidzianych wydatków... Szukam motocykla do kwoty Około 4000zł... Myślałem nad kupnem Suzuki Dr 650 Dakar lecz spoglądając na allegro.pl jest tych sprzętów strasznie mało... Z względu że w Enduro jestem zielony myślę że mi coś doradzicie oczywiście biorąc pod uwagę że motocykl nie będzie używany cały czas w terenie ;)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czerwony silikon spod kapy wystaje, łańcuch ciutk za luźny nic więcej z tych zdjęć się nie da wywnioskować. Jak masz blisko możesz się przejechać zobaczyć. Tylko sprawdź czy ten silikon również nie wystaje między karterami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

100 KM to ja bym zapierdziulal ogladac zamiast posta pisac

 

dokładnie..

 

plastiki lśnią jak psu jajca ale nie ma fabrycznej okleiny-mogłby być malowane a raczej były-niby bzdeta ale zawsze może świadczyć że lekko nie miała-u mojego kumpla wszystkie były połamane i klejone po roku czasu :D

 

zadzwoń spytaj czy odblokowany bo nic nie pisze....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym razem w roli pytającego. Otóż otrzymałem propozycję odnośnie Husqvarny te 410 z 2000 roku. Troche się już zainteresowałem. Nie chce gościa gnać do siebie by później odpowiedzieć ,że jednak jest ona za slaba i nie chcę jej. Otóż pytanie odnośnie nadawania się tego motocykla do SM. Potrzebuje cos co będzie mi sprawiac radość. Wchodzić na koło bez problemu kiedy tego zażądam. Od mojej 300 w 2t to uzyskiwałem. Proszę również o opinie w tym temacie. Ja wiem ,że ten silnik jest jeszcze z wersji poprzednich z kopka po lewej stronie i "ponoć" słabym łożyskowaniem korby. Smarowanie na cilindrze jest tym samym olejem który jest w skrzyni. Plus bo silnik prosty i sam mogę się z nim pobawić. http://allegro.pl/husqvarna-te-410-2000-rok-i1876543132.html

Link podobnej. Podobał mi się KTM 525 bo miałem okazję się pobawić w sm nim. Wiem że tu nie będzie aż tak dobrze ale czy to się nada. Proszę was o opinie i pomoc człowiekowi który nie wie co zrobić... :) Aha cena to 5500 za niego. Moim zdaniem wysoka ale czekam na wasze opinie.

POZDRAWIAM PIOTREK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...