enduromaster Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Koledze zależy na niskich kosztach...więc EXC 250 bedzie naprawdę swietnym motocyklem tańszym niz 250 cross i dużo tańszym niż 125 cross to mogę potwierdzić :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M_Arian Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Witam.Ktory z tych motocykli jest lepszy:CRF 450 czy DRZ 400?Nie wiem ktory z nich wybrac bo chce sie przesiasc na ktorys z nich z LC4.Czy przy kupnie ktoregos z nich mam na cos zwrocic wieksza uwage.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Crf 450 mocniejszy,lepsze zawieszenie .Narwany i agresywny drz 400 bardziej spokojne i mniej "wyczynowe". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 CRF jest bardziej do Hardcore... wieksze koszty utrzymania niz DRZ moc wieksza,twardsze zawieszenie,To jest wyczynowy motocykl... DRZ bardzo dobrze daje sobie rade a koszty dużo mniejsze,mysle ze jak zależy ci na bezawaryjnej jezdzie to bierz DRZ bo są bardzo dobre i bedziesz zadowolony zresztą enduromaster ci powie :icon_mrgreen: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 co wy się tak uczepiliście z tym zawieszeniem w drzecie ? kwestia regulacji i działa perfekt , ze zrobieniem "kołka" też nie ma problemu .Co do osiągów to na starcie crf będzie lepsza a później to się wyrówna nawet na korzyść drz .powyżej 60 drz i sx520 idą łeb w łeb a powyżej 110 drz jest szybsze. Zapytajcie się czarcziego bo z nim robiłem próbę .I jak już DRZ to celuj w roczniki powyżej '04 , czyli po modernizacji zawieszenia .I jeszcze jeden atut DRZ, wszelkie wymiany i regulacje są przewidziane co 60H ostrej jazdy czyli 4x rzadziej niż w innych hardenduro Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattrowiec Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Jezdzilem wieloma motocyklami, a na wlasnosc to posiadam enduraka 125 i juz poprostu sie sypac zaczyna bo to starsze jusz moto które mam a mam od niepamietnych czasów. Zasmakowalem od znajomego który ma 125 fulla crossa i poprostu wyczesanie ale jest zamalo mocy. Wiec pozostanmy przy 250 2t bo takimi smigalem i jest fajnie . Manetka ladnie krecilem i kolega byl zachwycony ze taki swierzak co z 25 konnej maszyny na takiego potworka usiadl i nie wyglebal sie czy cos w tym stylu. Ja równiez bylem bardziej zadowolony. Manetke do polowy odkrecilem i bylo juz bardzo fajnie na 250. Za duzych obrotów nie mial. Wiec jakie sprzety polecacie po 2000roku do 13 tys. Czy utrzymanie 400(450) 4t jest drozsze od takiej 250 2t moce podobne. Pozdro Mi sie takie sprzety podobaja: Yamaha YZ 250, KTM 250 SX, Honda CR 250 a najbardziej mis ie podoba ta kawa KAWASAKI KX 250 2t. Który polecacie. Motorek kupie dopiero na sezon bo poszukuje garazu gdzie go bede mógl przechowac. Edytowane 11 Stycznia 2008 przez quattrowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 YZ 250 najlepsza wedlug mnie jest,SX KTM tez zajebisty,mowią ze KX troszke odstaje od reszty,ale RM nie kupuj bo to najgorsze 250 z tej piątki.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattrowiec Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 a co mozecie powiedziec o exploatacji takiego motorku bo to full to chyba czesciej sie wszystko wymienia. Koszta utrzymania nie graja tak duzej roli bo motorkiem bede rekreacyjnie jezdzil i szlifowal jazde. MOze z raz bym sie wybral na tor ale nie ma w okolicy u mnie i trzeba duzo jechac. Czy mozna kupic jakis licznik który by pomógl mi bardziej pilnowac wymian jakis motogodzin licznik czy cos w tym stylu. Prosze równiez podac gdzie bede mógl sie w czesci zaopatrzyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Tłok jeden na sezon spokojnie wystarczy,zestaw napedowy,opony,oleje sie dosc czesto wymnia chyba co 10 motogodzin,filtr powietrza itd to gdzies przy w miare spokojnej jezdzie 1500zl na sezon,zresztą poczytaj był temat o utrzymaniu cross"czy trzeba miec dużo kasy zeby utrzymac full 125" czy cos takiego.Poszukaj.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 z tym olejem w skrzyni to nie trzeba tak pilnować , wymiana 2 razy w roku wiosną i na początku zimy wystarczy .Ważne żeby olej był właściwy i był odpowiedni poziom . Mowa o 2T i nie zawodniczej jeździe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 No moze i masz racje ale w KX podobno skrzynie padają jak sie oleju nie wymienia jak trzeba(tak tylko słyszałem)A zapomnialem dodać ze CR mozesz smiało brac bo to najwytrzymalsze moto z calej piatki.pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Myślę, że nie ma co rozgraniczać, że RM i KX to ble, a CR i SX super hiper tym bardziej, że opinie o tych motocyklach są zasłyszane. Już wiele razy się o tym mówiło, że wszysko zależy od tego w jakim stanie się moto kupi ( czyli od szczęscia :notworthy:) no i od tego jak samemu o sprzęt dba, pozdro. Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radekpl Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Witam wszystkich. No więc tak :cool: Interesuje mnie raczej enduro (na utrzymanie full crossa mnie nie stac chyba :D) Jest moze jakiś wynalazek, że silnik coś jak z DT ( zeby nie wymieniać co chwile tłoków), ale zawieszenie dobre ? upside? Myślałem o Aprilii RX 125 z silnikiem Rotax. Pisałem wcześniej, ale nikt nie odpisał. We włoszech RX juz kupie od 1500 zl :bigrazz: Bedzie to moje 1 moto. (podobno najlepiej sie uczyc na 2t). Pozniej cos kupie 4t. Bede jezdzil raczej w lesie ( nie tor ). Moje wymiary :biggrin: 180 cm 70 kg. Chce nogami dotknąć ziemi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 w cr125 znowu pękają kartery :Dznajomy w 2006 kupił nówkę sztukę, 2 treningi i kartery w pizdu . kupił kolejną nówkę i to samo . wkońcu kupił kx'a sete i spokój :cool: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quattrowiec Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 A co mozecie mi powiedziec o motorkach 4t pojemnosc 400 lub 450 full cross. Bede robil tak okolo 400km tygodniowo po terenie i ze znajomymi to bedzie luzik. Wiec co bardziej sie oplaca taka 250 2t czy 4t 450 np yamahe yz i wr, honde crf 450, ktm 4xx sx, Suzuki RMZ 450 , Honda CRF 450. Czy przy mojej amatorkiej jezdzie nie bedzie lepszym wyborem jakas 4setka. Remonty zadziej, dokladne regulacje robic tylko zmieniac oleje i lac paliwko i mozna smigac. Prosze pomózcie który bedzie lepszym rozwiazaniem. Kupno 4t czy 2t przy jezdzie okolo 400km amatorskiej jazdy z kolegami i nie za bardzo szalonej. Pierwszy sezon delikatnie zeby opanowac i przyzwyczaić sie do nowego moto , a potem to jzu sie zobaczy. Który jest lepszy do smigania po lasach i zwirowniach 2t czy 4t. Bede wdzieczny jak ktos doradzi dla mnie co bardziej jest oplacalne w kupnie do tej kwoty co podalem czyli 13 tysiecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.