Jjacks Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ile wg Ciebie trzeba dać za dobrze utrzymaną sztukę ok. 95 roku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ciężko rzucić tu konkretną kwotę. Zależy to od aktualnej sytuacji na aukcjach (raz jest taniej raz drożej - zmienia się to co parę tygodni) i zależy też od konkretnego modelu. Są modele za 4 tys często zaniedbane ale zdrowe, choć zaniedbane. Są modele za 7 a nawet 8 tys. które pewnie i są w dobrym stanie, ale tyle raczej bym nie dał. Są też modele, które niczym szczególnym się nie wyróżniają są przytyrane, są z roczników '91-'93 a ludzie chcą za nie po 5-6 tys. i tych modeli jest obecnie na aukcjach najwięcej. Według mnie za Dr'ke w dobrym czy bardzo dobrym stanie trzeba zapłacić 5-6 tysi. Pojawiają się Dr'ki stosunkowo świeże ('98-'99) za 6-7 tys i jezeli masz tyle kasy to na pewno warto. Jak nie to trzeba celować w trochę starsze roczniki. Tak się składa, że śledzę wszystkie aukcje dr'ek od paru miesięcy i niczego interesującego z tych tańszych na dzień dzisiejszy nie ma. O tej własnie mówiłem: http://allegro.pl/suzuki-dr-350-dr350-tran...1263144683.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jjacks Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 W zasadzie to pośpiechu nie ma do wiosny daleko. Przy kwocie 6500 zbliżamy się do pułapu gdzie można dostać np. KTM LC4 XR250 XR400 DR-Z i jeszcze kilka innych sprzętów. Ten z linku powyżej jakoś nie rzuca na kolana ani wyposażeniem, ani stanem (sądząc po opisie właściciel nie ma pojęcia że robi się takie rzeczy jak serwis hamulców, zawieszenia, zaworów itp). Poza tym szukałbym raczej wersji N np. coś takiego: http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-wersj...1272371977.html http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-atrak...1276343717.html Ten KLX też wygląda nieźle http://allegro.pl/show_item.php?item=1280406903 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 O innych motorkach niestety za dużo Ci nie powiem, wydaje mi się jednak że lepiej wsiąść Dr za 6500 zł niż LC4 czy Drz za tą samą kwotę - dużo większe prawdopodobieństwo trafienia na trupa. Wersje N też mają już swoje lata i na pewno swoje już wyjeździły, choć pewnie można trafić na dobry egzemplarz jeszcze. KLX to też niezły wybór, podobno lepsza zawiecha, silnik no i niższa masa od Dr'ki, lecz to wszystko kosztem serwisowania. Dr'ka i Drz'ka mają dobre zawiechy (Dr-z dużo lepsze od Dr) a przy tym praktycznie bezobsługowe. Mam na myśli przednie zawieszenie. W Klxie czy innych Ktmach są już ups'y, lepiej wybierają nierówności, ale trzeba zajrzeć co jakiś czas i wymieniać uszczelniacze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash_112 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) Czy MZ 125 Sm to dobry wybór? Zależy mi na tym, żeby to był 4T i maks 125cc bo na prawko A1. Czy ta eMZetka nie jest przypadkiem trochę za mocna na tą kategorię czy o takie małe różnice nikt się nie powinien czepiać? Edytowane 20 Października 2010 przez Slash_112 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Czy MZ 125 Sm to dobry wybór? Zależy mi na tym, żeby to był 4T i maks 125cc bo na prawko A1. Czy ta eMZetka nie jest przypadkiem trochę za mocna na tą kategorię czy o takie małe różnice nikt się nie powinien czepiać? byla robiona z tym zamyslem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Czy MZ 125 Sm to dobry wybór? czemu 4T ?? nie lubisz brzdąkania ?? pomyśl dobrze, poczytaj, co miałeś wcześniej ?? 125 4t to jednak jest troche wypierdek jak miałeś wcześniej 80 2t to po przesiadce możesz sie wręcz uwstecznić :D Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 czemu 4T ?? nie lubisz brzdąkania ?? pomyśl dobrze, poczytaj, co miałeś wcześniej ?? 125 4t to jednak jest troche wypierdek jak miałeś wcześniej 80 2t to po przesiadce możesz sie wręcz uwstecznić :D tez tak mysle, moze dt albo kmx i tez na A1 pojezdzisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash_112 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 generalnie na A1 z tego co wiem do ok 15KM, 2T są dużo mocniejsze, do tego dochodzi dużo grzebania w silniku... Chodzi mi również o praktyczność ;) jako drugi motor w przyszłości bardzo chętnie się zaopatrzę w mocne 2T do szaleństw, póki co ma to być motor użytkowy, na którym w weekendy będę mógł poszaleć ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 generalnie na A1 z tego co wiem do ok 15KM, 2T są dużo mocniejsze, do tego dochodzi dużo grzebania w silniku... Chodzi mi również o praktyczność ;) jako drugi motor w przyszłości bardzo chętnie się zaopatrzę w mocne 2T do szaleństw, póki co ma to być motor użytkowy, na którym w weekendy będę mógł poszaleć ;) DT i KMX jeśli są zablokowane to spełniają Twoje 15KM mocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash_112 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 niestety nie zmienia to faktu, że ich praktyczność przy codziennej jeździe jest znikoma ;) są jakieś inne porządne motorki crossowe lub enduraczowe 4T 125cc? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 niestety nie zmienia to faktu, że ich praktyczność przy codziennej jeździe jest znikoma ;) są jakieś inne porządne motorki crossowe lub enduraczowe 4T 125cc? ;) Nie ma czegoś takiego, 125 4T nadaje się jako tani środek transportu do pracy/szkoły czy po bułki :icon_mrgreen: , w terenie to kompletna porażka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Slash_112 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 i nic kompletnie się nim w terenie nie da zrobić? chociaż po jakiś ścieżkach miedzy drzewami polatać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 generalnie na A1 z tego co wiem do ok 15KM moja crm ma chyba w dowodzie 8kw :D musiałbyś podzwonić po ludziach niech ci powiedzą co pisze w dowodzie.... do tego dochodzi dużo grzebania w silniku bzdura :) w 2t grzebiesz rzadziej niż w 4t bo nie regulujesz zaworów i nie zmieniasz tak często oleju... są jakieś inne porządne motorki crossowe lub enduraczowe 4T 125cc? mrugacz.gif a co rozumiesz przez porządne ?? taka dt125 jest bezobsługowa, tania, dużo części zamiennych ogólnie z 125 4t przegrywa tylko spalaniem które moim zdaniem przy normalnej jeździe nie jest jakieś dramatyczne bo koło 5/100 a 4t to jakieś 3.5/100 ja wolałbym te niecałe 10 zł na 100km dopłacać do paliwa a w zamian mieć pojazd który przyśpiesza i można na nim poszaleć ale kwestia gustu..... bardzo mało z 125 2t przy przyzwoitych osiągach pali też mtx 125 ale cięzko kupić zadbana sztuke jeszcze z papierami..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) i nic kompletnie się nim w terenie nie da zrobić? chociaż po jakiś ścieżkach miedzy drzewami polatać? No da się... przemieszczać w majestatycznym "pędzie" jednostajnie nie przyspieszonym wypatrując grzybów :crossy: ale to nie oto chyba chodzi? Edytowane 20 Października 2010 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.