Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A dla mnie to żadna rewelka, widać że maszyna sporo przeszła.

 

możesz prezesie uchylić rąbka tajemnicy po czym to poznajesz z foty ?? dla mnie to nic podejrzanego nie rzuciło sie w oczy ale może ślepy jestem :D nie odbierz tego że sie przyp***lam tylko poprostu pytam jakbym chciał w przyszłości kupić coś dla siebie......

 

plastiki ma całe, ma orginalną lampę przednią (nie wiem czemu ale jak widze jakąś ufo czy polisporta to pierwsze skojarzenie ? był ostry strzał w drzewo...)tylnia tak samo i błotnik, bak nie jest jakoś ostro porysowany jakby co 5min leżała, klamke hamulca ma chyba ułamaną albo inną niż od sprzęgła.......

 

w sumie jedyne co nieciekawego rzuciło mi sie w oczy po 10min gapienia sie to z lewej strony pod silnikiem dziwnie wygląda rama jakby zgięta była ??!!

 

kolanka wydechowe całe niepogniecionie komin jest chyba jakiś samorób z kwasówki(albo mi sie wydaje)

 

nie wiem tylko ta rama mi sie rzuciła w oczy

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz prezesie uchylić rąbka tajemnicy po czym to poznajesz z foty ?? dla mnie to nic podejrzanego nie rzuciło sie w oczy ale może ślepy jestem :D nie odbierz tego że sie przyp***lam tylko poprostu pytam jakbym chciał w przyszłości kupić coś dla siebie......

 

plastiki ma całe, ma orginalną lampę przednią (nie wiem czemu ale jak widze jakąś ufo czy polisporta to pierwsze skojarzenie ? był ostry strzał w drzewo...)tylnia tak samo i błotnik, bak nie jest jakoś ostro porysowany jakby co 5min leżała, klamke hamulca ma chyba ułamaną albo inną niż od sprzęgła.......

 

w sumie jedyne co nieciekawego rzuciło mi sie w oczy po 10min gapienia sie to z lewej strony pod silnikiem dziwnie wygląda rama jakby zgięta była ??!!

 

kolanka wydechowe całe niepogniecionie komin jest chyba jakiś samorób z kwasówki(albo mi sie wydaje)

 

nie wiem tylko ta rama mi sie rzuciła w oczy

Widzę prezesie że zbytnio przeceniasz moją wypowiedź :bigrazz: ,nie miałem na myśli jakiegoś konkretnego mankamentu to co napisałem to moje subiektywne odczucie i tyle :flesje: .

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nie wiecie moze panowie ile biegów ma ktm sxf 250 z rocznikow 2005 lub 2006 czyli te poprzdnie modele? Zamierzam kupic 250 4t ktm ale jesli ma 4 biegi jak nowsze modele to chyba odpuszcze bo tez po lesie nim czasem zamierzam jezdzic. pozdro;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolega ma sxfa 250 chyba z 2008 badz 2009 roku i ma 4 biegi dlatego pytam;)

 

Teraz dokładnie sprawdziłem i sxf 250 od 2006 do 2011 ma skrzynie 6-scio biegową. Twój kolega albo liczyć nie umie albo coś uszkodzone ma

 

http://moto.allegro.pl/suzuki-dr-350-wr-xr...1262204862.html

 

waszym zdaniam zaliczyła jakieś blizsze spotkanie z czymś twardym? bo kto zaklada WP do DR'ki?

 

Opcji dlaczego zmieniono zawias może być multum, żeby wykluczyć dzwona trzeba by dokładnie obejżeć główkę ramy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz dokładnie sprawdziłem i sxf 250 od 2006 do 2011 ma skrzynie 6-scio biegową. Twój kolega albo liczyć nie umie albo coś uszkodzone ma

Opcji dlaczego zmieniono zawias może być multum, żeby wykluczyć dzwona trzeba by dokładnie obejżeć główkę ramy

 

 

nie mam za dużego pojecia jak to jest zmieniane ale czy przy przekladaniu lag nie trzeba zadnych zmian przerowadzic w przodzie?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No pewnie z lagami były i półki zmienione na takie które będą współgrały z nimi. Ja jednak nie przekreślał bym tej dr-ki, standartowy zawias nie jest jakis wybitny, a tak jak pisze gośc moto przywiezione z niemiec, to pewnie tam zmienone w celu poprawienie komfortu jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co sądzicie o tych motorkach?

http://otomoto.pl/sachs-zx-M2273316.html

http://otomoto.pl/yamaha-dt-yamaha-dt-125-...m-M2261661.html

http://moto.allegro.pl/yamaha-tt-350-1996-r-i1260373707.html

Moje kryteria: tani w zakupie i eksploatacji, dawać dużo funu. Nie jeździłem wcześniej sprzętami tego typu.

Edytowane przez Jjacks
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. mam mały dylemat co wybrac, honda fmx czy mz mastiff/baghira, oba supermoto, podobna pojemność, oba to fun bike, moto ma słuzyc do zabawy, dojazdów do pracy, trochę jazdy po lesie, ogólnie do wszystkiego, nie oczekuje osiągów r1, ale poręczności i niezawodności, ma ktoś doświadczenie z tymi motocyklami? z góry dzieki za opinie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje kryteria: tani w zakupie i eksploatacji, dawać dużo funu. Nie jeździłem wcześniej sprzętami tego typu.

 

sachs zx 125 to w zasadzie to samo co dt nawet silnik ten sam...

 

ta tt350 mnie wygląda na 86 a nie 96 choćby bęben z tyłu i ogólnie moja intuicja podpowiada mi że jest styrana endurzeniem (po plasikach choćby widać )aczkolwiek moge sie mylić

 

ogólnie ja bym ci polecił cokolwiek 125 2t oprócz hard enduro (wr, exc) i crossów z szczególnym naciskiem na rx, crm, kdx bo to troche lepszy sprzęt niż dt, ts, mtx, kmx...

 

wszystkie 125 2t są bardzo proste w naprawie, stosunkowo lekkie, zawsze palą, praktycznie bezobsługowe, wada to dosyć duże spalanie (kwestia jeźdzca i sprzętu mocno uogólniając to od 6 do 10-11 przy totalnym pro riderze albo full tuningu :D )

 

najtańszy w użytkowaniu sprzęt którym można troche podziałać w terenie ( i nie mówie o pyrkaniu po łace) to 250/350 4t enduro (klx, xr, xl, xt ) ale tutaj nie mam doświadczenia więc sie nie wypowiadam...

 

znajomy miał xr250 w trasie poniżej 4 w błocie do kolan z ekstremalnym pałowaniem mniej niż 6.......

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skłaniam się raczej w stronę jakiegoś 4t ze względu na spalanie właśnie. Maszynki typu XR XL są spoko z tym że mało ich i później serwis tylko na oryginalnych częściach które tanie nie są. Znajomy ma taką i twierdzi że utrzymanie jej to 2x Busa lub ZX12 http://www.motofanipodkarpacie.pun.pl/viewtopic.php?id=2712

Nawet sprzedaje teraz z tym że kupił za 1600 a sprzedaje za 4900 cwaniak;) nie mówiąc o tym że ją nieźle zmęczył przez jeden sezon. Rozglądam się za czymś typu DR350 troszkę tego więcej i w lepszych rocznikach części trochę bardziej dostępne ale znaleźć coś w miarę utrzymanego w sensownych pieniądzach graniczy z cudem dobrze utrzymane sztuki kosztują prawie tyle co DR-Z400

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dr 350 będzie na pewno dobrym wyborem. Jest to według mnie najlepszy motor na pierwsze czy nawet na drugie moto. Mam Dr'ke już pół roku i dużo się na niej nauczyłem. Wybacz wiele błędów, ma wystarczającą moc, jest przewidywalna i co ważne jest to praktycznie bezobsługowy motor - po prostu rewelacja. Po RM'ce 125 byłem przygotowany na koszty, a tu się okazało, że tylko paliwo trzeba lac :) W motorze nic zupełni się nie zepsuło. Lubie grzebać przy moto, ale Dr'ka nie daje mi na to okazji :) Jedyne co to smaruje łańcuch, podnóżki itp, myje filtr to wszystko. Także mówiąc krótko polecam ten motorek, na pewno będziesz zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...