Nitomen Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 (edytowane) Proponuje XR 600 ( fakt, ze roczniki juz nie mlode) silnik lopatoligcznie prosty i niezajezdzalny przy prawidlowej obsludze . Najlzejszy w klasie duzych singli (120 kg na sucho) , zawieszenie imho dla amatora nawet za dobre , ogolnie bardzo latwo i przyjemnie prowadzacy sie motocykl , minusy to odpalanie z kopa i te 120 km/h to troszke duzo (potrafi bujac . bo silnik spokojnie daje rade na srednich obrotach - zato w terenie niska waga ma same zalety). Spalanie no coz , na mechanicznym gazniku ( co powoduje szybsza reakcje na gaz niz pneumatyczne) od 6 do 8 w terenie przy palowaniu , mozna jeszcze wzmocnic osiagi iglica ,ale wtedy pozera duuzo zupy. Ewentualnie XR 650R , ale za 10 tys ciezko kupic w ladnym stanie. miedzy XT 600 a 660R ( cieczowiec ) jest ogromna roznica , miedzy zwykla 600 a 660 Tenere tez jest duza roznica. oglnie musisz rozgraniczyc , te bardziej szosowe od tych bardziej terenowych. DRZ czy WR przy predkosciach jak GS ( powiedzmy ze ok 150km/h) szybko wyzionie ducha , dla takich sprzetow , stale wysokie obroty nie sa dobre. Edytowane 26 Grudnia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 26 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2008 hmm.. ciekawy ten XR to honda wiec z czesciami niema problemu ,ciekawe, jesli macie jeszcze jakies propozycjie chetnie wsyslucham, dzieki wielkie za wszystkie opinie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 XRki to świetne maszyny poprawnie serwisowane są nie do zdarcia, jeśli nie straszny ci kopniak to XR600 spokojnie cię zadowoli a jeśli koniecznie chcesz mieć "mgiczny guziczek" to proponowana już XR650L, z odpowiednimi przełożeniami poradzi sobie i w błocie i na asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 niestety na xr650 nie bede mial tyle kasy bo jednak za 10000 sie nie kupi nic dobrego... a kopniak jak to kopniak :) trzeba bedzie sie ewentualnie wyposarzyc w jakies dobre buty, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin1989 Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 XR 600 to bardzo dobry sprzęt, a że na kopniak to przynajmniej zawsze Ci odpali, buty i tak musisz kupić :bigrazz: Cytuj Zadbaj o zdrowie z najlepszą wyciskarką do soków! Zapraszam do odwiedzenia sklepu w Warszawie, sprawdź na http://alesoki.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Ja swoja pale w kapciach. Najgorsze jak sie zaleje :) , troszke skakania na kopce pozniej jest :) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paolo Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 No ale tak czy inaczej jest to niewygodne :icon_razz: bo masz 16 lat i nie uczyłeś się na wsk :P,ja tam mam husa 550 i ktm 520 ale wole husa z lewej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 trzeba bedzie sie ewentualnie wyposarzyc w jakies dobre buty, Ja mam kopnik i nie narzekam, fakt że jak sie zaleje to sie troche pomecze ale tak to pali od kopa. A butyto i tak bedziesz musiał sobie sprawic :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Ja mam kopnik i nie narzekam, fakt że jak sie zaleje to sie troche pomecze ale tak to pali od kopa. A butyto i tak bedziesz musiał sobie sprawic :D beż dobrych buciorów nawet odpalanie 125 może się zle zkonczyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 XR 600 to bardzo dobry sprzęt, a że na kopniak to przynajmniej zawsze Ci odpali, buty i tak musisz kupić :bigrazz: fakt faktem buty sa potrzenbe bo kponiak potrafi odbic a wiem jak to pozniej boli :/ a w kapciach to ja raczej rzadko jezdze ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 (edytowane) fakt faktem buty sa potrzenbe bo kponiak potrafi odbic a wiem jak to pozniej boli :/ a w kapciach to ja raczej rzadko jezdze ;) W XRkach z auto.deko na wałku rozrządu sznasa na odbicie kopki wynosi 0%, miałem swoją ponad 2 sezony i nigdy nie odbiła mi kopki. Auto.deko w XRkach jest wyposażone w specjalny układ zapobiegający odbicu. Edytowane 28 Grudnia 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 niby tak ale zeby ten dekompresor dzialal jak trzeba to jednak trzeba dosyc energicznie kopnac, bo z tego co sie orietuje to jak ma za mala predkosc to nie zadziala... a moze jednak dominator?? :/ eh mam dylemat ciagle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 a może lc4? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Drobny myslisz pojecia , deko NIE dziala gdy wal rozpedzi sie do jakis tam obrotow . Przy wolnym kopaniu jest jak by to powiedziec, na pol zamkniety. Bo np kopresji tak nie sprawdzisz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Drobny Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 tzn deko uchyla jeden zawor podczas rozruchu, niewiem jak jest to rozwiazane w xr bo takiego jeszcze nie dlubalem, ale w ktorej kawie tak bylo ze jak sie slabo koplo to byla za mala sila odsrodkowa i deko sie nie uchylalo, z tego co pamietam ... Mr.Maciek lc4 chyba nie bo drogi serwis chyba no i zalezy kto ma jaki nadgarstek... bo ja raczej nie zaluje a pozniej o czesci bedzie ciezko chyba?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.