jacekpust Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 Co sądzicie o tym moto http://moto.allegro.pl/item497690380_ktm_400_exc.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 ???... dobre moto ogólnie... ten egzemplarz ? wygląda ok. ale ze zdjęć co można powiedzieć.... zawsze tak rame malują pomarańczowym szprajem ???? nie widzi mi sie, wiejski tiuning czy jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 6 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2008 zawsze tak rame malują pomarańczowym szprajem ???? nie widzi mi sie, wiejski tiuning czy jak. To mi bardzej wygląda na jakąś taśme niż na spraj. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 a czy w 2005 nie bylo juz 450 ? , pozatym to pomaranczowe to tasma i zdaje sie z pokrywa altka na czerowny sylikon mocowana. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 pozatym to pomaranczowe to tasma nie wiem zdawało mi sie że szprajjjj .... ale taśma tak samo z obu stron ? :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 nie wiem zdawało mi sie że szprajjjj .... ale taśma tak samo z obu stron ? :/ taki tjuning ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossmen7 Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ważny silnik,czy aby napewno był remont? I nie wiadomo jaka cena ostateczna. To też ciekawa oferta http://moto.allegro.pl/item499979148_ktm_e...an.html#gallery Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Ważny silnik,czy aby napewno był remont? I nie wiadomo jaka cena ostateczna. To też ciekawa oferta http://moto.allegro.pl/item499979148_ktm_e...an.html#gallery To motocykl mojego sąsiada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornol Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 To motocykl mojego sąsiada No to kolega bedzie miał wiadomości pewne prawie z 1-wszej ręki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 7 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2008 Nie bardzo odpowiada mi 450 myślałem raczej nad 400 lub 250. A jeśli chodzi o tamten z mojego linku to wszystkie części są do wglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 400 jest bardzo spokojna i łagodnie oddaje moc. 450 i 250 sa bardziej nerwowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekpust Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 400 jest bardzo spokojna i łagodnie oddaje moc. 450 i 250 sa bardziej nerwowe. A jak jest z niezawodnością 400 w poruwnaniu do 450 i 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2008 Silnik w 400 jest łagodniejszy nie jest aż tak wysilony jak w450 a co za tym idzie jego żywotność powinna teoretycznie być dłuższa ale jak będzie w rzeczywistości trudno powiedzieć wszystko zależy od tego jak się eksploatuje dane moto. Może ktoś inny powie ci co się częściej psuje, jakie podzespoły siadają, jakie są wady ale tych odpowiedzi szukaj raczej w dziale o KTMach :buttrock: :buttrock: :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 9 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2008 A jak jest z niezawodnością 400 w poruwnaniu do 450 i 250 400 jest niby bardziej żywotna niż 450 ale ja jakoś nigdy różnicy nie widziałem. Jeżeli chodzi o 250 w 4t to przygotuj sie na koszta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart90dt125 Opublikowano 10 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2008 Witam szykuje się do kupna 250 4t na co muszę zwrócić uwagę oglądając silnik?? W 2t jestem dość dobrze obeznany, ale 4t to dla mnie magia. A i jak jest z silnikami w yzf 426?? Słyszałem ze coś w nich nie stoi (informacja dla kumpla) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.