ghollum Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam, a czy taki okaz jest z zewnatrz ok? http://images49.fotosik.pl/28/9d1e87d9211432c8.jpghttp://images28.fotosik.pl/293/383b480ad46582a5.jpghttp://images29.fotosik.pl/292/339bddeb9a3fb00c.jpghttp://images26.fotosik.pl/293/8b3b68791a7fd0a5.jpg I czy cena okolo 6k zl za 91 r, to nie za duzo troche ? PzdrWitam, przednie zawieszenie nie jest oryginalne i z doświadczenia wiem że takie dopasowywanie zawiechy od innych sprzętów kończy się fatalnym prowadzeniem, poza tym sprzęt zewnętrznie wygląda ładnie no może poza plastikowymi obejmami trzymającymi przednią owiewkę :rolleyes: . Niedawno też wystawiałem swojego sprzęta który też jest z 1991r za podobne pieniądze więc cena jest w normie, tyle że mój jest po remoncie silnika i paru innych poprawkach. Tak że jeśli przy jeździe próbnej stwierdzisz że taki zawias ci pasi to myślę że sprzęt wart swojej ceny, pod warunkiem że silnik jest w normalnym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2008 Witam, przednie zawieszenie nie jest oryginalne i z doświadczenia wiem że takie dopasowywanie zawiechy od innych sprzętów kończy się fatalnym prowadzeniem, poza tym sprzęt zewnętrznie wygląda ładnie no może poza plastikowymi obejmami trzymającymi przednią owiewkę :D . Niedawno też wystawiałem swojego sprzęta który też jest z 1991r za podobne pieniądze więc cena jest w normie, tyle że mój jest po remoncie silnika i paru innych poprawkach. Tak że jeśli przy jeździe próbnej stwierdzisz że taki zawias ci pasi to myślę że sprzęt wart swojej ceny, pod warunkiem że silnik jest w normalnym stanie.z tym zawiasem masz racje,bo jezdzilm DR z przednim zawiasem od yz to sie prowadziła fatalnie,przód podskakiwał a tył sie strasznie bujał i rzucał na boki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 czy moze cos takiego zamiast sxf i yzf :icon_twisted: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1051792 bo jakos wole hondy ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) czy moze cos takiego zamiast sxf i yzf :icon_twisted: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1051792 bo jakos wole hondy ;)Wszystkie wymienione przez Ciebie motorki to ta sama klasa, czy SXF, YZF czy CRF większych różnic w osiągach, spalaniu, czy kosztach utrzymania nie będzie. Który z nich wybierzesz to raczej kwestia gustu i nie oczekuj że ktoś ci napisze że np. "bierz tylko hodę bo najlepsza", jeśli wolisz hondę to bierz na pewno nie będzie gorsza niż SXF czy YZF, RMZ ,KXF. Edytowane 10 Listopada 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 dzieki :) tak chciałem sie upewnic czy nie maja jakis wad seryjnych etc. :D chyba wezme ta yzf bo dobry rok i wyglad i cena;] :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Warstar Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Witam interesuje mnie ten sprzecik: http://moto.allegro.pl/item475137681_suzuki_drz_400e.html zdaje sie ze stoi w : Autokomis "PAKO"ul. Energetyków 366-400 Gorzów Wlkp. choc znalazlem go na prv ogloszeniu tez taniej. Mysle czy warto jechac ogladac, ale moze ktos mi odpowie bo zna sprzet, wydaje mi sie ze ma jakies dziwne tylnie plastiki. od razu zapodam tez alternatywe nad ktora mysle:http://moto.allegro.pl/item472334203_suzuk..._xr_klx_wr.htmllub http://moto.allegro.pl/item456800697_yamah...onowy_2003.html moze te tez ktos zna. Moto do ostrego lesnego katowania , orania pod gorke i wyjazdow weekendowych :crossy: TTR wydaje sie byc lepsza na wypady, ale DRZ na czeste katowanie lasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Z GORY MOWIE BRAK DOSWIADCZENIA Z 4T TAKIEJ POJEMNOSCI + WYCZYN. Witam zagożalych fanów Enduro i nie tylko.Planuje sprzedac swojego Exc 125 znaczy juz został wystawiona na aukcje allegro. Przesiadka na Sx-f 250 ? Co o tym sadzicie? :icon_idea: Moze lepiej Yzf / Rmz / Crf / 250 ? :icon_idea: Czy nie braknie mi momentu na co nie narzekałem w 2t? :icon_idea: Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do elastycznosci silnika i do przekazu mocy ? :icon_idea: Nie znudzi mi sie po 5 wypadach ? :icon_idea: 2t daje moc na gorze 4t na dole trudno bedzie sie jakos ogarnac ? :icon_idea: Moze jakies inne propozycje na temat wyboru nowego moto? :icon_idea: Prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi bo mam wielki dylemat ! Z gory dziekuje. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamis-a Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 no niedawno zadałem podobne pytanie uzywaj szukajki;] ;) :icon_idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Moto do ostrego lesnego katowania , orania pod gorke i wyjazdow weekendowych :wink: TTR wydaje sie byc lepsza na wypady, ale DRZ na czeste katowanie lasu. wez pod uwage XR 600R/650R , tu moto znajomka http://www.motocombo.pl/produkt-5071-91.html , sprzedaje bo chce 650R kupic ,XR ka jest lzejsza i mocniejsza od TTR i DRZ E Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 To ile waży i jaką ma moc XR600? Bo dla DRZ400 E znalazłem 119kg(w stanie suchym) oraz 49KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 S -132 , E-119 - mocv z tego co wiem nieco ponad 40 koni XR 600R wazy 120 - moc seryjnie 45. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 ja dla xr600r znalazłem 139kg - waga z płynami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 (edytowane) "Z GORY MOWIE BRAK DOSWIADCZENIA Z 4T TAKIEJ POJEMNOSCI + WYCZYN. Witam zagożalych fanów Enduro i nie tylko.Planuje sprzedac swojego Exc 125 znaczy juz został wystawiona na aukcje allegro. Przesiadka na Sx-f 250 ? Co o tym sadzicie? Moze lepiej Yzf / Rmz / Crf / 250 ? Czy nie braknie mi momentu na co nie narzekałem w 2t? Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do elastycznosci silnika i do przekazu mocy ? Nie znudzi mi sie po 5 wypadach ? 2t daje moc na gorze 4t na dole trudno bedzie sie jakos ogarnac ? Moze jakies inne propozycje na temat wyboru nowego moto? Prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi bo mam wielki dylemat ! Z gory dziekuje. " Człowieku jak tobie sie ma znudzić 250 4t wyczyn po 2 jeździe to nie wiem kim ty jestes. Jak ma ci braknać momentu nie rozumiem pytania. Edytowane 10 Listopada 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rivera666 Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 Źle to zinterpretowałem. Źle dobrałem słowa ze zmeczenia. Zaraz napisze sprostowanie o co mi chodziło. Nie jezdziłem nigdy takim 4t 250 ale wydaje mi sie ze bedzie mi brakowac obrotów.Nie bedzie tak jak w 2t ze krece krece i moto jedzie. Brak doswiadczenia z 4T ! Seta 125 2T ma porownywalna moc jak 250 4T i jedze EXC 125 2T ale uważam ze moto nie sprawia mi takiej przyjemnosci z jazdy jak było na poczatku. Trudnosc opanowania czułem ten power a teraz juz jazda moto wydaje mi sie monotonna. Dlatego chce sie przesiac na wieksza pojemnosc. Wiec zdecydowałem ze to bedzie 250 ale 2t nie ogarne wiec padło na 4t ale wlasnie mam obawy typu ze braknie obrotów nie wiem dalczego ale to jakos mnie meczy. Nie mam nikogo w okolicy co posiada sprzet podobnych gabarytów zebym mogl sie przejechac wiec nie moge zrobic zadnego rozpoznania dlatego pisze zebyscie mi pomogli. Mam nadzieje ze wyjaśniłem o co mi chodziło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2008 wedlug manuala wazy 120.5 na sucho ( moge dac skana ) , doliczyc 12 L zupy i 2.3 L smalcu - wiec okolo 135 z calym bakiem i olejem. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.