Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, przednie zawieszenie nie jest oryginalne i z doświadczenia wiem że takie dopasowywanie zawiechy od innych sprzętów kończy się fatalnym prowadzeniem, poza tym sprzęt zewnętrznie wygląda ładnie no może poza plastikowymi obejmami trzymającymi przednią owiewkę :rolleyes: . Niedawno też wystawiałem swojego sprzęta który też jest z 1991r za podobne pieniądze więc cena jest w normie, tyle że mój jest po remoncie silnika i paru innych poprawkach. Tak że jeśli przy jeździe próbnej stwierdzisz że taki zawias ci pasi to myślę że sprzęt wart swojej ceny, pod warunkiem że silnik jest w normalnym stanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, przednie zawieszenie nie jest oryginalne i z doświadczenia wiem że takie dopasowywanie zawiechy od innych sprzętów kończy się fatalnym prowadzeniem, poza tym sprzęt zewnętrznie wygląda ładnie no może poza plastikowymi obejmami trzymającymi przednią owiewkę :D . Niedawno też wystawiałem swojego sprzęta który też jest z 1991r za podobne pieniądze więc cena jest w normie, tyle że mój jest po remoncie silnika i paru innych poprawkach. Tak że jeśli przy jeździe próbnej stwierdzisz że taki zawias ci pasi to myślę że sprzęt wart swojej ceny, pod warunkiem że silnik jest w normalnym stanie.

z tym zawiasem masz racje,bo jezdzilm DR z przednim zawiasem od yz to sie prowadziła fatalnie,przód podskakiwał a tył sie strasznie bujał i rzucał na boki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy moze cos takiego zamiast sxf i yzf :icon_twisted: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M1051792 bo jakos wole hondy ;)

Wszystkie wymienione przez Ciebie motorki to ta sama klasa, czy SXF, YZF czy CRF większych różnic w osiągach, spalaniu, czy kosztach utrzymania nie będzie. Który z nich wybierzesz to raczej kwestia gustu i nie oczekuj że ktoś ci napisze że np. "bierz tylko hodę bo najlepsza", jeśli wolisz hondę to bierz na pewno nie będzie gorsza niż SXF czy YZF, RMZ ,KXF.

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam interesuje mnie ten sprzecik:

 

http://moto.allegro.pl/item475137681_suzuki_drz_400e.html

 

zdaje sie ze stoi w :

Autokomis "PAKO"

ul. Energetyków 3

66-400 Gorzów Wlkp.

 

choc znalazlem go na prv ogloszeniu tez taniej.

 

Mysle czy warto jechac ogladac, ale moze ktos mi odpowie bo zna sprzet, wydaje mi sie ze ma jakies dziwne tylnie plastiki.

 

od razu zapodam tez alternatywe nad ktora mysle:

http://moto.allegro.pl/item472334203_suzuk..._xr_klx_wr.html

lub

http://moto.allegro.pl/item456800697_yamah...onowy_2003.html

 

moze te tez ktos zna.

 

Moto do ostrego lesnego katowania , orania pod gorke i wyjazdow weekendowych :crossy: TTR wydaje sie byc lepsza na wypady, ale DRZ na czeste katowanie lasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z GORY MOWIE BRAK DOSWIADCZENIA Z 4T TAKIEJ POJEMNOSCI + WYCZYN.

 

Witam zagożalych fanów Enduro i nie tylko.

Planuje sprzedac swojego Exc 125 znaczy juz został wystawiona na aukcje allegro.

 

Przesiadka na Sx-f 250 ? Co o tym sadzicie? :icon_idea:

Moze lepiej Yzf / Rmz / Crf / 250 ? :icon_idea:

Czy nie braknie mi momentu na co nie narzekałem w 2t? :icon_idea:

Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do elastycznosci silnika

i do przekazu mocy ? :icon_idea:

Nie znudzi mi sie po 5 wypadach ? :icon_idea:

2t daje moc na gorze 4t na dole trudno bedzie sie jakos ogarnac ? :icon_idea:

Moze jakies inne propozycje na temat wyboru nowego moto? :icon_idea:

 

 

Prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi bo mam wielki dylemat !

 

Z gory dziekuje. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moto do ostrego lesnego katowania , orania pod gorke i wyjazdow weekendowych :wink: TTR wydaje sie byc lepsza na wypady, ale DRZ na czeste katowanie lasu.

wez pod uwage XR 600R/650R , tu moto znajomka http://www.motocombo.pl/produkt-5071-91.html , sprzedaje bo chce 650R kupic ,XR ka jest lzejsza i mocniejsza od TTR i DRZ E

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S -132 , E-119 - mocv z tego co wiem nieco ponad 40 koni XR 600R wazy 120 - moc seryjnie 45.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Z GORY MOWIE BRAK DOSWIADCZENIA Z 4T TAKIEJ POJEMNOSCI + WYCZYN.

 

Witam zagożalych fanów Enduro i nie tylko.

Planuje sprzedac swojego Exc 125 znaczy juz został wystawiona na aukcje allegro.

 

Przesiadka na Sx-f 250 ? Co o tym sadzicie?

Moze lepiej Yzf / Rmz / Crf / 250 ?

Czy nie braknie mi momentu na co nie narzekałem w 2t?

Ciezko bedzie sie przyzwyczaic do elastycznosci silnika

i do przekazu mocy ?

Nie znudzi mi sie po 5 wypadach ?

2t daje moc na gorze 4t na dole trudno bedzie sie jakos ogarnac ?

Moze jakies inne propozycje na temat wyboru nowego moto?

 

 

Prosze o szybkie i sensowne odpowiedzi bo mam wielki dylemat !

 

Z gory dziekuje. "

 

Człowieku jak tobie sie ma znudzić 250 4t wyczyn po 2 jeździe to nie wiem kim ty jestes. Jak ma ci braknać momentu nie rozumiem pytania.

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Źle to zinterpretowałem. Źle dobrałem słowa ze zmeczenia. Zaraz napisze sprostowanie o co mi chodziło.

 

Nie jezdziłem nigdy takim 4t 250 ale wydaje mi sie ze bedzie mi brakowac obrotów.

Nie bedzie tak jak w 2t ze krece krece i moto jedzie. Brak doswiadczenia z 4T !

 

Seta 125 2T ma porownywalna moc jak 250 4T i jedze EXC 125 2T ale uważam ze moto nie sprawia mi takiej przyjemnosci z jazdy jak było na poczatku. Trudnosc opanowania czułem ten power a teraz juz jazda moto wydaje mi sie monotonna.

 

Dlatego chce sie przesiac na wieksza pojemnosc. Wiec zdecydowałem ze to bedzie 250 ale 2t nie ogarne wiec padło na 4t ale wlasnie mam obawy typu ze braknie obrotów nie wiem dalczego ale to jakos mnie meczy.

 

Nie mam nikogo w okolicy co posiada sprzet podobnych gabarytów zebym mogl sie przejechac wiec nie moge zrobic zadnego rozpoznania dlatego pisze zebyscie mi pomogli.

 

Mam nadzieje ze wyjaśniłem o co mi chodziło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wedlug manuala wazy 120.5 na sucho ( moge dac skana ) , doliczyc 12 L zupy i 2.3 L smalcu - wiec okolo 135 z calym bakiem i olejem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...