Skocz do zawartości

Co kupić, wybrać ?!


żubr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No chce poszalec ta ktma w terenie bo mam gdzie :icon_razz: 1000 zl na sezon mysle ze dam rade :smile: dzieki za odp a co najszybciej leci w tych ktm-ach ? mysle ze przy okresleniu dbania nie mielisci na mysli jezdzic lajtowo :wink: bo moim zdaniem taki moto sluzy przedewszyskim do ostrego jezdzenia w terenie ::wink:

 

a do szkolo bokami to moto bede w 10-15 min a autobusami dobra 1 h :) przez korki i rozkopane miasto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1000zl na sezon... hehehe.

Chcesz jezdzic nim do szkoly?

 

Opony i naped beda schodzic blyskawicznie. Sam naprawde dobry naped kosztuje 450-500zl.

Do tego opony, oleje, uszczelniacze zawieszenia, klocki i.t.d

 

Nie mowiac o tym, ze przy czestszej jezdzie 2 tloki zejda spokojnie w jednym sezonie.

Jakby wszystko zsumowac, to mysle ze 2k minimalnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest jakies Enduro, lekkie ktore nie wymaga czestych przegladow.

Myslelem nad zakupem KTMa EXC 450 ale zastanawiam sie czy to moto nadaje sie do takiego jezdzenia mniej wyczynowego.

Jak bede chcial pojechac na 5 dni w teren. Nie bede mial jak zmieniac oleju itd.

Czesc osob pisze ze po 15h trzeba zmieniac olej. Rozumiem ze to chodzi o 2T nie o 4T?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

exc 400/450 chociaz sa dosc wysylone, nie wymagaja bardzo czestego serwisu - wystarczy stosowac sie do manuala ( zawory, olej co ok 1000 km)

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi sie wydaje że troche przesadzacie z tym utrzymaniem setki, mówicie bardziej o zawodowej jeździe niż czysto amatorskiej...

 

Miałem dwie sety przez ostatni sezon, a wcale sie tak nie wykosztowałem, napęd wcale nie idzie tak szybko... a jak kupisz oringowy łańuch i stalowe zębatki to polatasz spokojnie 1,5/2 sezonu, a jak masz odstep do czesci ze stanow to juz wogole lajt, ja kupilem kompletny naped za 60$ z łańcuchem oringowym

Dwa kapcie na tył w ciągu sezonu, klocki na przód raz, na tył ze 2x a tłoczek spokojnie sezon polata...

No i mogą zdarzyć sie nieprzewidziane wydatki, typu łożyska w zawieszeniu, kolach, jakieś naprawy itp.

Ale to jak w każdym innym moto, no i oczywiście musisz lać wache :icon_rolleyes: ale seta lubi sobie łyknąc, a no i dobry olej do mieszanki to podstawa...

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze o pomoc w wybraniu motocykla Enduro lub Cross pojemność 250cc.

Witam,

powinieneś bardziej sprecyzować do czego moto ma służyć (gdzie chcesz jeździć itp.) czy masz jakieś doświadczenie z tego typu maszynami. Kupić moto to jedno jeszcze trzeba się zastanowić czy będzie cię stać na utrzymanie.

Pozdrawiam

 

Sry nie zauważyłem twoich postów powyżej, jednak polecam przejrzeć cały topic może coś wybierzesz dla siebie.

Edytowane przez sillyboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was panowie takie pytanie. Chce sobie kupic motorek,kasa jaką dysponuje to max 2500zł. I teraz zaczynają sie komplikacje,niewiem czy kupic 4T czy 2T. Jesli kupie 125 2T boje sie ze niewrobie na paliwo. A znowu za 2500tys zł niekupie dobrego 4T. I co ja mam teraz zrobic? bardzo prosze o porade.

 

Ja proponuje sie wstrzymać z zakupem w tym roku pozbierać kaski i np w sezonie zimowym sobie cos kupisz :D

 

Witajcie,

Szukam obecnie motocykla dla siebie. Wybór padł na enduro-bo uważam, że to jest kwintesencja prawdziwego motocykla(oczywiście to tylko moje zdanie;D). Jestem początkująca ( pj.kat.A od listopada 2007) a to oznacza, że nie mam śmiałości do jadowitych 2t i pojemności powyżej 400ccm, więc celuję w 4T i pojemności 250, 350. Motocykl chcę wykorzystywać do codziennych dojazdów do pracy (w ruchu miejskim) i do rekreacyjnych porzejazdów po bezdrożach (bez zbędnych szaleństw, póki co). Chciałabym, aby motocykl był w miarę lekki tj.ok 170kg-180kg, choć przyznam, szczerze, że i ta waga mnie troszkę "przytłacza". Mam do dyspozycji max. 5000zł(w tym muszę zmieścić koszty rejestracji, OC,ew. transportu). A i jeszcze jedna ważna sprawa...nie jestem za wysoka(165cm wzrostu) i najlepiej gdyby istniała jeszcze możliwość obniżenia go choć trochę na sprężynach i wydłubaniu gąbki z siedzenia. Generalnie jak widać mam straszny problem, ale myślę, że w takim gronie znajdę jakieś podpowiedzi. Obecnie mam na oku NX 125 tylko pojemność wydaje mi się troszkę za mała i boję się, że bardzo szybko zacznie mi w mieście brakować mocy do choćby wyprzedzania.

 

 

NX jest baaardzo dobry na miasto :) ja jeździłem spory czas na kumpla Translapie 125, ja ważę 100kg kumpel ok 60 i spokojnie we 2jke sobie braliśmy autka w mieścinie :) Na lekkie tereny też ekstra :) Nawet mocnawy i jeszcze mu sie nawet nic nie popsiuło :D :banghead: ;) :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Na początku chciałem się przywitać , gdyż jest to mój pierwszy post tutaj.

 

Mam dylemat w wyborze motocykla, praktycznie zdecydowałem się na Suzuki DR, dylemat polega na tym że nie wiem czy brać 650 czy może 350 ?

 

W poniedziałek jadę oglądać właśnie oba te modele. Oba wydają się być zadbane, za 650 przemawia wiek, gdyż jest z 97 roku, pierwsza rejestracja 2000 rok, ma polskie blachy i ubezpieczenie. 350 jest ściągnięta z niemcowni, pochodzi z 96 roku i wymaga zarejestrowania w Polsce.

 

Obie są wyjściowo za 7500 zł.

 

Motocykl ma służyć do jazd w lesie, po szutrach. Z czasem do małych wypadów za miasto.

 

Mam 180 cm wzrostu i aż 110 kilo wagi ( ale to tendencja spadkowa ) .

 

Proszę o pomoc w wyborze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Na początku chciałem się przywitać , gdyż jest to mój pierwszy post tutaj.

 

Mam dylemat w wyborze motocykla, praktycznie zdecydowałem się na Suzuki DR, dylemat polega na tym że nie wiem czy brać 650 czy może 350 ?

 

W poniedziałek jadę oglądać właśnie oba te modele. Oba wydają się być zadbane, za 650 przemawia wiek, gdyż jest z 97 roku, pierwsza rejestracja 2000 rok, ma polskie blachy i ubezpieczenie. 350 jest ściągnięta z niemcowni, pochodzi z 96 roku i wymaga zarejestrowania w Polsce.

 

Obie są wyjściowo za 7500 zł.

 

Motocykl ma służyć do jazd w lesie, po szutrach. Z czasem do małych wypadów za miasto.

 

Mam 180 cm wzrostu i aż 110 kilo wagi ( ale to tendencja spadkowa ) .

 

Proszę o pomoc w wyborze.

 

WITAJ W NASZYM GRONIE !! =)

 

Bierz pancerną 350tke :icon_mrgreen: - 600tka jest zbyt masywna i ciężka na teren, taka moja opinia...

Edytowane przez Kuba Stolarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przy tej wadze to może 650? Aczkolwiek ja wybrałbym 350, ponieważ w terenie będzie ci się przyjemniej jeździło niż krowiastą 600-tką mówie to z własnego doświadczenia. Zależy w jakim gronie jeździsz? jeśli byś troche jeździł po asfalcie to już w zależności jak tylko kostka to 350 bo i tak szybko nie pojeździsz, jak oponki enduro z atestem to można by i nad 650 się głębiej zastanowić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja też bym tak koledze radził pisze wyraznie... szutry czasem poza miasto... bardziej taki lajt teren i na szutry bedzie 650 lepsza a w terenie też sobie poradzi... mam CR a dziś latałem po terenie DR 650 i daje rade na dobrej gumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...