bartek gawlik Opublikowano 10 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2007 Z 5000zł polecam ci Yamache SR500. Może będę troche stronniczy, bo sam miałem takie moto :icon_rolleyes: ale może coś podpowiem. Moto na budżetowego CR nadaje się moim zdaniem znakomicie. Prosta konstrukcja, poteżny półlitrowy singel bez rozrusznika elektrycznego, sucha miska olejowa, klasyczna linia, nie wymagająca wielkiego wkładu pracy. Wystarczy wyrzucić standardową kierownice, bak i siedzenie, a następnie zastąpić odpowiedniejszymi i gotowe :crossy: poza tym oczywiście mnóstwo innych możliwości przeróbek. Co ważne silnik bardzo prosty w budowie i eksploatacji, jeżeli ktoś ma cokolwiek pojęcia o mechanice bez problemu będzie go serwisować. Warto szukać modelu po 1982roku bo wtedy poprawiono smarowanie...Na allegro niedawno była taka SR robiona na caferacera, chyba za 5xxx zł Kurcze, chyba zamieniłbym swoją KZetę z powrotem na SRkę i zrobił pięknego Caferacera.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 No dobra Marcinhc- mam dla Cie motor- w Motostodole Jedwabne jest czarny GSX 1100 narazie klasyczny wyglad, na nowych tlokach Wiseco+ Dynojety stage 3, jedynie gumowa rama nie za bardzo daje rade, jako ze mial ten sprzet chlopak co na niego chuchal i dmuchal sprzet moge Ci polecic- cena bodajze 6500 zlotych , mam druga wiadomosc dla Cie- mialem ja kiedys CB 750- 76 w caferacerze i zostaly akcesoria z niej( kierownica + podnozki+ siedzienie mojej konstrukcji+ szyba z mocowaniami- typu BMW R 90 S)trzeba dogadac sie z Ryskiem ile chce za czesci , lub motor+czesci. Nie boj sie rozmowy z Rychem to porzadny facet i jego zdanie najbardziej sie liczy w Motostodole:-))). Chcesz tel do Ryska dam na priva, lub znajdziesz na stronie www.motostodola-jedwabne.net jak chcesz to na stronie jest pare sprzetow do obejrzenia no i jest filmik w "Inne"- n/t klimatow jakie tam panuja- polecam miejscowy kaskader:-))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Janku, ten chlopak ma 17 lat, na takim grzmocie jak GSX moze daleko nie zajechac.Znajdz cos mniejszego. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja bym polecałl sokolwiek co ma 2 cylidryw rzędzie. Bez takiego silnika nie ma Cafe Racer`a. To tak jakby budowac rasowego choppera na silniku R4. Do rasowej maszyny musisz wtrącic troche duszy i tradycji a tradycją w Cafe Racer`ach jest własnie Twin. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Adam- znam goscia co ma 50-tke na karku, a jezdzi Ducati 999 :-))). Akurat jezdzilem tym GSX-em i powiem ze mozna nim jezdzic- nie ma naglego przyrostu mocy- wiec ile sie odkreci tyle jedzie, tylko trzeba wiedziec ze taki motocykl nie skreca i nie sklada sie w zakrety jak nowoczesny sprzet, hamulce ma poprawne- jednak nie wysmienite itd itp.... a jesli chodzi o moc w prosty sposob mozna przydlawic potworka i zrobic ze bedzie wyciagal tak ze 150 km/h, potem po przyzwyczajeniu sie do jego masy i osiagow mozna dlawik zdjac...A jesli chodzi o styl cafe racer- to nie tylko 2 cylindrzaki, ale pasuje i 1 i 2,3,4 6 cylindrow, bo to styl motocykli wyscigowych lat 60-tych, a to ze wtedy najczesciej jezdzily 2 cylindry- bo 4 cylindry z tamtych lat kosztowaly cos ok. "1 przyzwoitego domu"- pomijajac 4 cylindrowa Honde Cb 750 z 1969 roku.Ale i tak najpiekniejszym dla mnie caferacerem jest round-case engine Ducati SS 750 z 1974 roku ... Pozdr. Janek Klekotek 748 S. P.S. a Najfajniejszym Harleyem z tamtych lat to bezhamulcowy Dirt Track XR 750 :icon_exclaim: :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Sledze temat i przegladajac allegro trafilem na ogloszenie Yamahy SR500 o ktorej padla tutaj wzmianka.http://moto.allegro.pl/item253673651_yamah...of_single_.htmlOgloszenie wyjade sie ciekawe, widziales je marcinhc? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinhc Opublikowano 12 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Tak, natknalem sie na ta SR'ke, ale jej cena jest mimo wszystko za wysoka. Taka kwote mialbym dopiero na przyszly sezon, a przeciez jeszcze dochadza koszty przerobki. Na poczatku ktos napisal zebym kupil zlom z dkoumentami. Akurat znalazlem takie cos http://jm100-motocykle.otomoto.pl/index.ph...show&id=M511085 Fajnie bo jest w moim miescie. Co o tym sadzicie? Byloby cos z tego? wydaje mi sie takze ze sporo daloby sie zbic bo cena jest wysoka jak za taki zlom. Tylko czy jest sens? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 jak silnik pali,nie stuka, nie rzezi z mocno i rdza go nie przezarla to za polowe ceny go bierz :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Tak silnik musi chodzic, choc moze rzezic bo lancuch walka balansowego pewnie wieki nie wymieniany.Ogolnie ta Yamka jest zbyt dla ciebie skomplikowana, powinno byc cos ala CB350, XS400, GS400, CB450 ( jednowalkowa ), XS650 gdybys trafil za niewielkie pieniadze.Tutaj masz co prawda 2 cylindry ale z balanserem i po 4 zawory na cylinder. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 No i Adamie nie zapomnij dodac ze to jedna z bardziej nieudanych Yamach wliczajac w to TX 750, i XZ 550- nagle wybuchajacy silnik po przebiegach 15-25000 km - takie rzeczy w tych wymienionych motocyklach to nie bylo cos nienormalnego( delikatnie to ujmujac...).Cholerka nie spojrzalem skad chlopak jest- troche"daleko" od Motostodoly- boby mogl sie przejechac, popróbowac GSXWisecowca.Sr- dobry prost sprzet, latwy do napraw- ciezki w paleniu(ale jak ktos dojdzie do wprawy zaplala bez problemow), oszczedny, szybko mozna wprowadzac rozne modyfikacje, wystarczy odpowiednie czesci i w zaleznosci od chwili mozna jezdzic Caferacerem, albo Scramblerem (w standardzie ma niezle wlasciwosci- wszedzie wjedzie- no moze pod ostra gore piachu nie- ale probowalem:-))) ). Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 jak juz poprzednicy wspominali CR to nie tylko 1 czy 2 cylidry... widziałem zdjecia hond na 6 cylkach w rzędzie ;| nawet niewiedziałem ze takie potfory budowano;] włosi budowali wielo cylidrowe V itp wiec nie jest powiedziane ze to ma być angielski twin. ktoś na forum pokazywał piekna honde 400 albo 450 na 4 cylidrach z ślicznym kolektorem wydechowym! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 No, to była chyba CB400F Four, te stare Hondy to super sa na Cafe Racer`a. w Londynie bardzo czesto widuje tego typu masyzny. do firmy przyjeżdza znajomy boss`a na stasrej CB750F w stylu Cafe Racer - czarna + biały pas a`la szachownica, niska kiera i dużo chromu. Kask orzech + gogle itp. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pioter_gpz Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=M568390 Hmmm ciekawy. Po czesci przerobiony no i w niezlym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek6r Opublikowano 16 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2007 ladna, fakt ze kanapa i blotnik tylny do przerobek, ale caloksztalt w sumie zadabany na oko, facet pisze , ze niespotykany, jednak jeszcze niedawno mozna je bylo spotkac na kursach jazdy, widzialem je w minimum 4 osrodkach, a jesli mnie pamiec nie myli to i egzamin sie zdawalo takim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 17 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2007 mogles widziec 125 lub 250 ale 500 raczej nie bardzo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.