kenji Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 janciownik, a czego ty wymagasz od diesla na torze. jeżeli wszystkie autka tak 'testujecie' to nie dziwota. widać jeździsz najczęściej autami służbowymi, wiadomo jak się takie samochody traktuje, nie ważne zużycie paliwa liczy się tylko krótki czas podróży. oczywiście dobry to test wytrzymałościowy ale mi do dojazdów do pracy i od czasu do czasu na mazury wystarczy taki emerycki passat 2.0tdi :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 janciownik, a czego ty wymagasz od diesla na torze. jeżeli wszystkie autka tak 'testujecie' to nie dziwota. widać jeździsz najczęściej autami służbowymi, wiadomo jak się takie samochody traktuje, nie ważne zużycie paliwa liczy się tylko krótki czas podróży. oczywiście dobry to test wytrzymałościowy ale mi do dojazdów do pracy i od czasu do czasu na mazury wystarczy taki emerycki passat 2.0tdi Tak jak napisales - nie wymagam, ale jest to jakis test... wypad w bieszczady vectra tescia z nazeczona (bo omega mojej kobity zaniemowila-uszkodzona klima z nadmuchami) kosztowal mnie 600 pln ekstra - bo cos rozjebane przy turbinie - i miej na uwadze -ja nie katuje bezmyslnie samochodow - jezdze ostrto, agresywnie, ale nie bezmyslnie - scigalem sie lacznie z kartami jakies 10 lat, z czego 4 w pucharze Cinquecento i troche w rallycrosie, i po prostu padam ze smiechu jak czytam jak niektorzy sie "zachwycaja" osiagami kopciuchow - jak to nie zapie**ala, jak to sie zbiera itp itd - rozumiem ze ktos mowi -" diesel jakos jedzie, wygodnie sie wyprzedza bo nie trzeba sie nawajchlowac, dosc malo pali przy rodzinnej jezdzie", ale nie wywody jakby ktos opisywal 200-300 konne auto benzynowe i doladowane, dodam, ze prywatnie mam golfa 1, ktory wogole nie jedzie nic, tym bardziej nie ma u mnie lekko ale ma mnie zawiesc generalnie na impreze i mam sie nie martwic jak go gdzies zostawie na dzie, 2 itp, ale tam nie dzieje sie NIC !, a do zabawy, katowania i wyglupiania sie po torze mam stara bmw 520 z silnikiem 2,5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kenji Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 dobra rozumiem. ps. ale samochodu bym ci nie pożyczył... :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Nie piszemy tu o gramatyce tylko o silnikach Diesla. Więc Vpower nie czepiaj sie chłopaka za gramatyke. Że ktoś jest młody to nie znaczy że sie nie zna. Ja nie Twierdze ze jak ktos mlody to sie nie zna i chyba nie znajdziesz tego w jakiejkolwiek mojej wypowiedzi a co do mojego czepiania sie gramatyki - widzisz jakiegos tam poziomu kazdy z nas wymaga i nie przekonuja mnie modne ostatnio przypadlosci jak: dyslekcja, dysgrafia i ADHD. Jak chodzilem do budy to przy glupiej tabliczce mnozenia mialem 2 sekundy na odpowiedz wiec jak sie zapowietrzyles to miales pale ale to potem skutkuje. Nie jestem fanatykiem jezyka polskiego ale wytykajac takie banalne bledy tylko koledze pomagam bo poprawnie pisac zadna sztuka a w pozniejszym zyciu mu sie to przyda i to niejeden raz. Co do testow diesla na torze skoro juz o wyscigach mowimy to jakos od dwoch lat Le Mans nie wygrywa japonski benzyniak tylko TDI Audi. Z mala roznica - ta jednostka jest na tor przystosowana a te ktore sa mocowane w normalnych samochodach sluza zupelnie innym celom. I o ile diesel potrafi byc wolem roboczym o tyle nieznosi katowania wiec nie dziwie sie, ze janciownik jest w stanie kazdego diesla zarznac. :notworthy: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 jakie auto jest najszybsze i wjedzie wszędzie ? Służbowe :notworthy: jak kto dba tak później łapie się za kieszeń albo, tak prawda. janciownik przejedź się fordowskim tdci 130km, w mondeo mamy taki silnik, auto jedzie jakby miało elektryczny motor, nic nie słychać , od 1500 do 4200obr ciągnie jak głupi , o osiągach nie ma co pisać, 150 pęka przy wyprzedzaniu 2 tirów Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Po pierwsze. Pełne poparcie dla VPOWER - 17 latek może się znać, owszem, wiedza czysto teoretyczna... Doświadczenie ma równe zeru. Poza tym info zerżnięte z innej strony. Po drugie. JANCIOWNIK, nie chcę Cię obrazić i też proszę, żebyś się nie obrażał, ale czuję przez łącza, że jesteś typem samobójcy, których osobiście się boję. Ile masz punktów na koncie? Graniczne 21? Styl jazdy mówi sam za siebie. Każda prosta max do dechy, pełen "papeć". Ogólnie to drżę przed kierowcami, którzy tak jeżdżą. A swoją drogą, co z tego, że ściagałeś się kiedyś jakimiś pierdopędami i nawet nie ch to będzie Subaru albo EVO7. Najlepsi się zabijają i mają nieciekawe wypadki. Jak an swój wiek powinieneś wiedzieć, że prędkość zabija. Szczerze Ci życzę, żebyś nie zrobił sobie, narzeczonej i nikomu innemu krzywdy. Bez urazy, ale potępiam psycholów w firmówkach na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 (edytowane) o jeju... czy dynamiczna i ostra jazda jest niebezpieczna ?? czy nie przyszlo Ci do glowy ze np, uzywam po miescie tylko 2 pierwszych biegow ?? - nie Czy napisalem ze jezdze >120 na trasie ?? - nie czy nie przyszl ci do glowy ze przy wyprzedzaniu np, tira lubie zabic bieg pod czerwone pole, zmienic bieg bez sprzegla, zeby odpuscic przy 120 ?? - nie nie wiem czy doczytales - pojechalem na TOR - moze napisze jeszcze raz - pojechalem na TOR zeby sie powyglupiac, mam bmw z 2,5 litra, ktore kupilem specjalnie na TORlubie jezdzic bokami - po to mam bmw i wolny wstep na tor - nie objezdzam ronda bokiem w miescie, wyroslem z tego bardzo dawno, a to ze sie scigalem, i dalej cwicze na torze daje mi tylko frajde i czasem przydaje sie w niebezpiecznych sytuacjach... nie obrazam sie, ale takie gadanie mnie obraza - powiem tak - nie znasz mnie wiec nie wyzywaj mnie od psycholi, bo to mnie akurat wku**ia i to bardzo, a dla Twojej informacji punktow mam dziesiec (10), a mandat dostalem kilka razy w zyciu glownie za zle parkowanie, brak badan (skleroza), nigdy za predkosc samochodem, motocyklem to co innego :crossy: nie wyznaje zasady ze auto sluzbowe wjezdza pod kraweznik 30cm z predkoscia 40-60 km/h- przeciez to dla mnie i tylko sobie problem robie jak cos sie spierdoli, a ze mam mozliwosc, jako jedyny napisalem prosbie o niesprzedawaniu nissana primery ktorego uzywam, poniewaz nie chce nowoczesnego sztywnego passata,tym bardziej kopciucha, wiec dbam o tego nissana zeby sie nie rozlecial, bo ma AZ 92 tys i 6 lat, ale wyznaje zasade w kazdym aucie-sluzbowym, prywatnym, motocyklu- ze obrotomiez nalezy do mnie w calej okazalosci, a gaz ma troche wiecej skoku niz pierwsze 1,5 cm... i chcialbym zebys sie przejechal pierdopedem z toru w postaci cinquecento 1,1 ze szpera z przodu, plyta i bez zbednych kg... powiem tak - nie znasz kogos osobiscie - nie osadzaj, nie powedzialem slowa o predkosci, niebezpiecznych zachowaniach itp ufff, wkurwlem siepozdro wszystkim Edytowane 11 Października 2007 przez janciownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 1, 2 bieg w mieście, 14 litrów??? teraz wiadomo dlaczego to tyle pali... :wink: i dlaczego coś z każdym nie tak :( Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 11 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 1, 2 bieg w mieście, 14 litrów??? teraz wiadomo dlaczego to tyle pali... i dlaczego coś z każdym nie tak Pozdrówkaw motocyklu używam tylko 2... na 1 za bardzo wyrywny ... a cos nie tak jest tylko z dieslami, benzynki jakos lubia moj styl ale kazdy jezdzi jak lubi :icon_mrgreen: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 11 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2007 Do zobaczenia na trasie janciownik :icon_mrgreen:trzym się :wink: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Czemu tak sądzisz? Ja nie sadze ja to wiem :D pokaz mi benzyne ktora bez kapitalki zrobi np. 1 000 000 km ... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 12 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2007 Ja nie sadze ja to wiem pokaz mi benzyne ktora bez kapitalki zrobi np. 1 000 000 km ... 1.000.000 nie zrobila, ale merc 126 ktorego dawno temu mial moj ojciec podczas sprzedazy mial 700.000 z hakiem jakims tam - model 280 sel - rocznik cos kolo 82-83 jakos tak, poczciwe wolowate 6 cylinderkow z rzedziez tego co tata opowiadal, do konca jak nim jezdzil nie bral oliwy w strasznych ilosciach, palil w najwieksze mrozy, klima i inne bajery dzialaly dokonca - podejrzewam ze jesli nikt go strasznie nie katowal mial szanse dobic do miliona, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 13 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2007 (edytowane) Napisze coś z doświatczenia. Czyjego ? :) U mnie w mieście nie daleko mnie mieszkają kolesie co mają dwa diesle z pod zanku VAG(volkswagen audi group). NO i o trwaałości z dośwatczenia wiem że jest to jedna z najlpeszych jednostek do tuningu. 1. Jak wyzej 2. powiedzial KTO ? :icon_mrgreen: …o niemieckich silnikach dużo mówić są dobre do tuningu tak jak znane wszystkim 1.8T. Rozumiem wiesz to z doswiadczenia, inne w ogole sie do tuningu nie nadaja, szkoda. Z doświatczenia od kolegów wiem, że oby dwaj już wymieniali nie wiem dokłądnie ale przepływomierze chyba tak to sie nazywa. No wlasnie tyle mowy o doswiadczeniu a tak naprawde to nie wiesz jak toto sie tam w ogole nazywa. :biggrin: TDi VP - czyli silnik w którym zasilanie odbywa się przed pompę rotacyjną (VP) a paliwo trafia do bezpośrednio do cylindra poprzez wtryskiwacze (które można tuningować ) Bardzo bym Cie prosil abys oswiecil niewiedzacego i opisal mi w jaki sposob stuningujesz wtryskiwacze, z gory serdecznie dziekuje i czekam caly zjarany. …Noo i o jaką moc można uzyskać 300KM z 1.9tdi … No to powiedz nam jeszcze z Twojego doswiadczenia ile wytrzyma taki 300 KM silnik ? Konkretnie chodzi mi o jego bezawaryjny przebieg. :icon_question: Ty masz na prawdę 17 lat??? Ajjjjjjjjjjjjjj dziękujemy za wyczerpującą odpowiedź ABSOLUTNIE nie dotyczącą temtu... :) Krotko, dokladnie i na temat. :buttrock: :clap: ;) Że ktoś jest młody to nie znaczy że sie nie zna. Wiesz ja z mojego doswiadczenia wiem, ze jak jest mlody to sie nie zna albo wydaje mu sie, ze sie zna. Mozesz wiec sobie wybrac co Ci bardziej pasuje. :) Edytowane 13 Października 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 Odnosnie wtryskow, to mozesz zastosowac inne koncowki o innej liczbie otworkow, innym kacie, zmienic cisnienie otwarcia... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2007 (edytowane) Odnosnie wtryskow, to mozesz zastosowac inne koncowki o innej liczbie otworkow, innym kacie, zmienic cisnienie otwarcia... :flesje: Mozna wszystko tylko po pierwsze o jakim typie wtryskow mowisz ? , Pod jakim cisnieniem wtryskuja paliwo do cylindrow standardowo ? O ile chcesz to jaszcze podniesc ? Co do otworkow to sie zgodze, co do kata niezupelnie, ale o tym moglibysmy przez nastepne dwa lata dyskutowac :banghead: Co z kosztami i niezawodnoscia ? :bigrazz: Edytowane 14 Października 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.