Patriko Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 hehe, nie no moto w oczko w glowie, zanim zaczne palowac to przynajmniej dam mu sie troche nagrzac ;) To dobrze bo już myślałem... :D kurde wszyscy sie podniecaja turbo dieslami... w stosunku do normalnych benzyn ..dlaczego nikt nie chwali TURBO benzyn ?? np VW golf 1,4 TSI - 2 wersje 140 koni i 170 ?? 2 turbiny, zero turbo dziury, spalanie n apoziomie 10-12 litrow i zadend kopciuch nie ma szans, a mozna bez wiekszych problemow wycisnac ponad 200 koni2,0 TSI - jezdzilem - zapie**ala tak ze leb urywa, fabrycznie 200 koni, i kazdego nawet najmocniejszego TDI podobnej pojemnosci robi jak chce, (mam porownanie bo mamy paska 20 TDI 170 koni) a za dodatkowa oplate mozna fabrycznie do 250 koni podciagnac moc, pali normalnie kilka litrow wiecej niz 2,0 TDI, A co do benzyn, nie rajcują mnie małe silniczki z turbinami. Tak samo jak wszelkie wariacje na temat 1.3, 1.4, 1,5 diesli... Pojemność jakaś musi być. A wydaje mi się, że dlatego się tak podniecamy, bo sam napisałeś pali 10 - 12 a TDI pali 4,5 - 6,5... To jest bardzo spoooora różnica. A wolę mieć troszkę mniej pod nogą, co nie zmienia nadal faktu, że dynamicznie i mniej wydawać na wachę. A poza tym w jakich samochodach montują te silniki? W sportowych wersjach kosztujących dużo więcej niż diesel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 4,5 - 6,5... A poza tym w jakich samochodach montują te silniki? W sportowych wersjach kosztujących dużo więcej niż diesel... cenowo to podobnie jak TDI, a sa dostepne we wszystkich wersjach, mt akurat mielismu komfortline czy jakos tak...co do spalania, to 4,5-6,5 to tdi spali i owszem, ale nie np 2,0 TDI w wersji 170 koni, tam spalanie od 7 sie zaczyna, przy ostrej jezdzie 12,ja jak jechalem tak zeby mi caddy spalil 6 litrow, to po 100 kilometrach chcialem sobie z procy w leb zaje*ac... masochizm nie jazda, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 3 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 Ja w sumie też chciałbym jakiegoś benzyniaka, ale nie przy tych cenach paliwa i jakie dopiero będą... Jak się bardzo dużo jeźdźi to wydaje mi się, że diesel to jest najlepsze optimum. No chyba, że ktoś się wozi nowym Mercem albo bi em dablju i ma w dupie ile wydaje na paliwo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 widzisz - co gadasz to prawda - tyle ze np ja nie dbam wogole o samochody - traktuje je jak mlotek i srubokret- czyli toporne narzedzie do pracy - zero litosci, i jakos stare i benzynowe sie nie psulo w moich rekach, a nowe i dieslowate sie psuje non stop - czyli wg mnie im nowsze tym bardziej deilkatne, wiec cos jednak nie ten teges z tymi nowoczdesnymi samochodami ... No to masz odp, dlaczego sie psuje. To jest identycznie jak z motocyklem. To nie jest młotek, a im młodsza konstrukcja tym większe jej skomplikowanie. nie komplikuje sie tego po to żeby nam uprzykrzyć życie (choć mogło by sie tak wydawać), tylko po to żeby spełnić coraz to ostrzejsze wymagania zarówno co do mocy i osiągów, poprzez mniejsze spalanie, ale przede wszystkim normy spalin. Więc może Ty zmień swoje podejście do samochodu, albo przesiądź sie na rower i to najlepiej jakiś najprostszy żebyś mógł traktować go jak młotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) No to masz odp, dlaczego sie psuje. To jest identycznie jak z motocyklem. To nie jest młotek, a im młodsza konstrukcja tym większe jej skomplikowanie. nie komplikuje sie tego po to żeby nam uprzykrzyć życie (choć mogło by sie tak wydawać), tylko po to żeby spełnić coraz to ostrzejsze wymagania zarówno co do mocy i osiągów, poprzez mniejsze spalanie, ale przede wszystkim normy spalin. Więc może Ty zmień swoje podejście do samochodu, albo przesiądź sie na rower i to najlepiej jakiś najprostszy żebyś mógł traktować go jak młotek hameryki nie odkryles - dobrze wiem co i jak i dlaczego - ja po prostu stwierdzam fakty - to w takim razie wytlumacz mi co znaczy wg Ciebie dbanie o samochody ??bo po mojemu to: olej na czas, nie podjezdzac pod 30 cm kraweznik z predkoscia 60 km/h itp, w zime choc troche dac sie zagrzac, i czegos z turbo po katach nie gasic ze 30 sekund - tak w wielkim skrocie bo mam wrazenie ze bierzesz moje traktowanie samochodu jako bezmyslne katowanie jak idiota - a tak nie jest, Edytowane 4 Listopada 2007 przez janciownik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcys Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Audi 80 wersja b4 1.9 TDI = Nie do zaje*ania.?!Z relacji wielu znajomych, ja się odezwę jak jeszcze nabije kilka tys.Ja mam taki samochodzik wersja avant. Miałem z nim pewną przygode: zaraz po kupnie -luty- mróz jak cholera, jakieś 15 stopni a on ledwo pali. Maszyna do mechanika i szybka diagnoza 3 świece nie sprawne :icon_mrgreen: a i tak zapalił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornik Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Latam golfem III już trzeci rok, przejechane ok 300 tys- silnik bezproblemowo, lecz olej wymieniam co 7500 żeby żył jak najdłużej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BU?KA Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Kumpel ma Skode Octavie TDI z 2006 roku. Po przejażdżce Toyotą Corollą na COMMON RAIL stwierdził że jego TDI chodzi jak "traktor"... Nawet tak uparty koncern jak VW będzie musiał zastosować na całego COMMON RAIL - bankowo. Czy czasami F I A T nie "wymyślił" COMMON RAIL ?? :icon_rolleyes: Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Nowe AUDI A4 2.0TDI jest juz w CR :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 4 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Mój bardzo dobry kolega ujeżdża Almerę N16 w 2.2 Dieslu i to całkiem inna kultura niż TDI... I muszę przyznać, że charakterystyka, hałas we wnętrzu dużo bardziej mi się podoba niż w moim TDI... w ogóle wydaje mi się, że to jest jeden z commonów dla których chyba byłbym zdolny zdradzić TDI :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 skan z gazety "motor" http://img228.imageshack.us/img228/162/skanuj0001kx7.jpg i http://img256.imageshack.us/img256/2531/skanuj0002pk8.jpgmiłego czytania :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Neo Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 Czy czasami F I A T nie "wymyślił" COMMON RAIL ?? smile.gif Fiat a właściwie, po raz pierwszy zastosowano w alfie romeo 156 JTD w 1998roku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 4 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2007 (edytowane) Witam!COMMON RAIL w Alfie miał już nalepkę BOSCH to po pierwsze (nie MM jak napisała ta durna gazeta i podaje większość innych źródeł patent został odkupiony tylko po to by uniknąć konkurencji w pierwszych miesiącach sprzedaży komponentów do produkcji seryjnej).Po drugie PANOWIE- skończcie już tym tasiemcem bo niczego ciekawego do tematu większość z Was nie wniosła.Poziom tego działu jest żenująco niski lecz akceptowalny ze względu na to ,że jest to forum motocyklowe ale do cholery KOŃCZCIE wstydu oszczędźcie-miejsca szkoda. Edytowane 4 Listopada 2007 przez kogut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 Mój bardzo dobry kolega ujeżdża Almerę N16 w 2.2 Dieslu i to całkiem inna kultura niż TDI... I muszę przyznać, że charakterystyka, hałas we wnętrzu dużo bardziej mi się podoba niż w moim TDI... w ogóle wydaje mi się, że to jest jeden z commonów dla których chyba byłbym zdolny zdradzić TDI :icon_twisted:Sek w tym,ze silnik ten nie ma CR :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 5 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 :buttrock: Sek w tym,ze silnik ten nie ma CR :D No widzisz a właśnie, że ma pełnowartościowy common rail :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.