Skocz do zawartości

1.9 TDI OCENY, TRWAŁOŚĆ


Patriko
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

proszę bardzo

939 tysięcy MIL

http://autokacik.pl/showthreaded.php?Cat=0...1#Post279670098

to czy w nie wierzysz czy nie akurat nie ma najmniejszego znaczenia. wyższa sprawność, a co za tym idzie znacznie mniejsze oddawanie ciepła przez silniki diesla to po prostu fakt. Dlatego często gęsto w nowoczesnych dieslach montuje się fabrycznie spalinowe podgrzewacze. Przykład - silniki D4D w Toyocie. Pstrykasz magiczny guziczek i w 2 minuty masz ciepło w aucie ;)

 

Kurcze pieczone az mi sie nie chce wierzyc... Szkoda ze nie ma wiecej zdjec z wnetrza... Z tego co widac nawet fotel mial nie przetarty co wydaje mi sie malo prwadopodobne przy takim przebiegu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze pieczone az mi sie nie chce wierzyc... Szkoda ze nie ma wiecej zdjec z wnetrza... Z tego co widac nawet fotel mial nie przetarty co wydaje mi sie malo prwadopodobne przy takim przebiegu...

 

 

Te zdjęcia były ;) ale ogłoszenie już nieaktualne :notworthy: Zdziwił bys się, ile mają w rzeczywistosci najechane samochody sprzedawane u nas i sprowadzane z zachodu. Im bardziej rozwinięta sieć drogowa w danym kraju, tym przebiegi większe. :)

 

no i to rozumiem . nie ma to jak ciepelko z zime w aucie

 

No a jaki fajny dźwięk przy tym jest ;) jak rozpędzająca się lotnicza turbina ;)

Edytowane przez M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a jaki fajny dźwięk przy tym jest jak rozpędzająca się lotnicza turbina

 

 

hehe - po mojemu to zimny turbo-diese (VW) chodzi jakby sie mial rozleciec - strach do maski podejsc, mojego tescia Vectra tak samo... zimna to koleboce, klekoce i rozne inne dzwieki podejrzane - ale niektorzy to lubia >wlasciciele Ducati :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Z ta Honda to jak z ta kukurydza ktory osiaga w Rosji wysokosc slupa telegraficznego, tylko....., ze troche zadziej rosnie :icon_eek:

 

Jezeli gosciu nie robi nic tylko jezdzi autem, lub jezdzi sie takim autem na trzy zmiany nie trzeba dodawac, ze zuzycie jednostki napedowej jest zupelnie inne.

 

O ilu autach z napedem OTTO slyszy sie, ze zrobily taki przebieg ? Chyba ogolnie wiekszosc zgodzi sie jednak z tym, ze diesle wytrzymuja jednak wiecej, a wyjatki zawsze gdzies sie zdarza, no i jeszcze oczywiscie wklad finansowy, he, he

 

:biggrin:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w jakiej klasie samochodów jest dostępne webasto Panowie? BMW 5 czy też Mercedes np. ML?

 

Nie spotkałem się, że np. w Passacie takie coś było w opcji albo jakimś innym modelu klasy średniej. Oczywiście mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w jakiej klasie samochodów jest dostępne webasto Panowie? BMW 5 czy też Mercedes np. ML?

 

Nie spotkałem się, że np. w Passacie takie coś było w opcji albo jakimś innym modelu klasy średniej. Oczywiście mogę się mylić.

Webasto to nazwa producenta, wytwarzajacego wiele przydatnych gadzetow. Od szyberdachow poprzez klimatyzacje, dodatkowe ogrzewanie a na ogrzewaniu postojowym wraz z podgrzewaniem silnika konczac. Elementy ogrzewania dodatkowego moga byc montowane fabrycznie lub pozniej jako aftermarket. Ogrzewanie dodatkowe montowane jest od wiekow-kumpel w dwudziestokilkuletnim VW T2(z niemieckiej policji) mial taki bajer. W Passacie fabrycznie montowane ogrzewanie postojowe kosztuje 4800 zł,a ze zdalnym sterowaniem 6100zl....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Webasto to nazwa producenta, wytwarzajacego wiele przydatnych gadzetow. Od szyberdachow poprzez klimatyzacje, dodatkowe ogrzewanie a na ogrzewaniu postojowym wraz z podgrzewaniem silnika konczac. Elementy ogrzewania dodatkowego moga byc montowane fabrycznie lub pozniej jako aftermarket. Ogrzewanie dodatkowe montowane jest od wiekow-kumpel w dwudziestokilkuletnim VW T2(z niemieckiej policji) mial taki bajer. W Passacie fabrycznie montowane ogrzewanie postojowe kosztuje 4800 zł,a ze zdalnym sterowaniem 6100zl....

 

Zajc, ja wiem, że to jest wiekowy wynalazek, na co dzień obcuję z wszelkiej maści ciężarówkami, blaszakami i ich kierowcami :icon_mrgreen:

 

Ale dlaczego temat zbacza na punk ogrzewania postojowego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego temat zbacza na punk ogrzewania postojowego...

 

ano jakos tak, bo w zime przyspieszone "nagrzewanie" turbo diesla skraca jego zywotnosc, co jest czescia tematu wiec jakis zwiazek z ogrzewaniem postojowym jest ;);)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ano jakos tak, bo w zime przyspieszone "nagrzewanie" turbo diesla skraca jego zywotnosc, co jest czescia tematu wiec jakis zwiazek z ogrzewaniem postojowym jest :icon_biggrin:;)

 

Zawsze byłeś tak niegrzecznym dzieckiem? :P Pozdrówka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem ostatnio na giełdzie samochodowej w związku z usiłowaniem zbycia jednego z moich "wraków".

Naliczyłem kilka zupełnie przeciętnych samochodów wyposażonych w webasto, trochę tego już jeździ po naszych drogach.

 

Co do trwałości to powszechnie uważa się (z czym się całkowicie zgadzam) że nowoczesne turbodiesle z bezpośrednim wtryskiem mają zdecydowanie niższą trwałość niż Ottomotor.

Edytowane przez Browarny

SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko w jakiej klasie samochodów jest dostępne webasto Panowie? BMW 5 czy też Mercedes np. ML?

 

Nie spotkałem się, że np. w Passacie takie coś było w opcji albo jakimś innym modelu klasy średniej. Oczywiście mogę się mylić.

 

 

Toyota Corolla. Toyota Avensis. Mazda 6....i tak dalej. To, że się nie spotkałeś tylko pokazuje, że musisz nadrobić braki :icon_mrgreen:

 

O ilu autach z napedem OTTO slyszy sie, ze zrobily taki przebieg ? Chyba ogolnie wiekszosc zgodzi sie jednak z tym, ze diesle wytrzymuja jednak wiecej, a wyjatki zawsze gdzies sie zdarza, no i jeszcze oczywiscie wklad finansowy, he, he

 

:icon_twisted:

 

 

Tya, tylko czekałem, kiedy jak zwykle bardzo "merytorycznie" wtrącisz się do dyskusji. Zanim odniosę sie do tego co tu nawymyślałeś, przytocze fragment jednego z wczesniejszych twoich postów

 

Stopien sprezania w starych ca. 17, w nowych do 28 wiec cos kosztem czegos

 

A teraz POKAŻ mi nowoczesnego turbodiesla WB, który ma stopień sprężania 28. Albo starego wolnossącego diesla mającego stopień sprężania 17. Podpowiem ci - możesz się nie trudzić, bo jest dokładnie ODWROTNIE. Na dodatek te 28 to już zupełnie od czapki wymyśliłeś. 22-24 brzmiało by lepiej.

 

Wspomniałeś też coś o sprawności diesla WYŻSZEJ o 30% niż silnika o zapłonie iskrowym. Dobre. A możesz mi powiedzieć, w jakiej to świątyni wiedzy nauczyli cie takich rzeczy?

 

Na samym końcu odniosę się do tego fragmentu twojej wypowiedzi, którą zacytowałem na początku. To miarą wytrzymałości i trwałości nie są już kwestie mierzalne, tylko ilość aut o których się SŁYSZAŁO, że zrobiły taki przebieg??? Ubawiłem sie setnie :P To skoro sie tak bawimy, to zobacz o ilu zepsutych nowoczesnych silnikach diesla się słyszy. Nawet niemiecki AutoBild zrobił takie zestawienie ze swoich testów długodystansowych. Wyniki były zatrważające - turbospręzarki, pompy wtryskowe, same wtryskiwacze i cała reszta często nie wytrzymywały dystansu 50 tys km.

 

Czekam na, jak zwykle ciętą, ripostę

Edytowane przez M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...