Patriko Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam. Mam pytanko odnośnie tego niemieckiego silnika, jak wygląda trwałość, awaryjność tego silnika??? Czy rzeczywiście jest on taką legendą jak go malują??? Jakie robi bezawaryjnie przebiegi??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 czesc to zalezy ktory rok, jak był uzytkowany, jego wersja i kto nim jezdziłgeneralnie te nowsze silniki nie sa tak bezawaryjne jak te starsze.pada turbo i pompowtryskiwacze, tte nowsze sa bardziej wrazliwe na jakosc paliwa. generalnie sam diesel przejedzie wiecej niz turbo diesel.miałem passata 93r 1.9D na ruskiej, opale i chodził bez problemumam fiest courier 470 000tys przebiegu bez awarjimoj brat jechał felicia 1.9D przbeieg to 64 tys km, 1 własciciel , serwis ASO, i na trasie nastapiło spotkanie tloka z zaworem... naprawa 8 tys zła przeierz to ten sam silnik co w passacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 (edytowane) Masz obszerny temat o skodzie i o tym silniku! Wystarczy poszukać... http://forum.motocyklistow.pl/Auto-nielubi...a-P-t76063.html Edytowane 5 Października 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogut Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam. Mam pytanko odnośnie tego niemieckiego silnika, jak wygląda trwałość, awaryjność tego silnika??? Czy rzeczywiście jest on taką legendą jak go malują??? Jakie robi bezawaryjnie przebiegi??? Witaj!Mam u siebie na warsztacie Passata B4-580 tyś przebiegu ale jest to silnik 1Z czyli 90KM znaczy to tyle ,że jest na zwykłej pompie Boscha VP30.Wadą w tych silnikach jest zamocowanie dolnego koła rozrządu jest ryzyko ,że się samo przestawi na szczęście nie urwie jak w TD chyba ,że pęknie śruba.Często pada przepływka i czujnik ciśnienia w sterowniku silnika.W nowszych dbać o paliwo bo pompowtryski delikatne i dużo kosztują, są też problemy z turbiną -zaciera się tzw."kierownica" od zmiennej geometrii.Jak bedziesz dbał to tylko Mercedesem więcej przejedziesz -mowa oczywiście o tych przed CDI ale za to mniej spalisz :icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Jakbyscie na to nie patrzyli to ; Nowoczesne silniki benzynowe - zywotnosc znacznie sie przedluzyla a w dieslach o duzo zmniejszyla. Im starszy diesel tym generalnie wiekszy bezawaryjny przebieg. :icon_twisted: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 bo ropniak nigdy nie miał być autem do długich podrózy;] maił byc raczej wołem roboczym!! A zeby dobrze sie jeździło na trasie to trzeba silnik taki troche pokrecic zeby kogos wyprzedzic i dlatego nowe ropniaka kreca do 5 tys obr;] W bezynie natomiast powraca sie spowrotem do obrotów niższych czyli 4500-5000obr/min co znacznie przedłuza zywotnosć, inne konstrukcje inne załozenia itp;] Ogulnie silniki bezynowe sa duzo lepszymi silnikami do samochodów majacych byc uniwersalnymi, tylko na litosc boska nie kupujcie jednostek 1,2 czy 1,4 bo to kicha! jak kupowac to auto 2,0 gwaratnuje ze spalanie bedzie zblizone do jednostek o nizszej pojemnosci;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Wueska, co ty za bzdury piszesz?"nie kupujcie 1,2 czy 1,4"?Co to za stwierdzenie? Wszystko zależy od gabarytów auta i jego przeznaczenia. Ale nigdy mi nie powiesz, że vectra 2,0 spali podobną ilość paliwa co corsa 1,4. Generalnie należy sobie odpowiedzieć na pytanie, do czego ma nam auto służyć. Co do diesla vw, to jednostki 90 czy 110km sprawują się rewelacyjnie (pomijam zasadę: jak dbasz tak masz). 130 konne są już bardziej awaryjne i wrażliwe na jakość paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Wueska, co ty za bzdury piszesz?"nie kupujcie 1,2 czy 1,4"?Co to za stwierdzenie? Wszystko zależy od gabarytów auta i jego przeznaczenia. Ale nigdy mi nie powiesz, że vectra 2,0 spali podobną ilość paliwa co corsa 1,4. wueska ma racjemoj SC 900 pali w miescie 8L przy spokojnej jezdzielaguna 1.6 kombi 110 km pali 10Lmazda 323f 1.8 pali 10L Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stopmen Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 A moja 626 tez 10 ale gazu :Dnie no bez przesady ale text ze benzyniaki sa lepsze od diesli to kompletna bzdura, wydajnosc diesla jest znacznie wiekrza niz benzyny i o jest oczywiste jak 2x2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 (edytowane) bo ropniak nigdy nie miał być autem do długich podrózy Powiedzial kto ? maił byc raczej wołem roboczym!! Wolem roboczam jest traktor. A zeby dobrze sie jeździło na trasie to trzeba silnik taki troche pokrecic zeby kogos wyprzedzic i dlatego nowe ropniaka kreca do 5 tys obr;] Wueska jezdziles w ogole jakims dieslem ? >Moj TD osiaga maxymalny moment obrotowy ( zaczyna sie od 2300 ) chyba przy 2700 obr. / min. W praltyce wyglada to tak, ze daje gaz obrotosciomierz stoi prawie w miejscu a predkosc rosnie. W tym momencie w ktorym Ty benzyna redukujesz dwa biegi nizej mnie juz nie ma. W jakim polu obrotow benzyniak ma max moment obrotowy ? W bezynie natomiast powraca sie spowrotem do obrotów niższych czyli 4500-5000obr/min co znacznie przedłuza zywotnosć, inne konstrukcje inne załozenia itp;] Gdziesty to chlopie wyczytal / wynalazl ? Jak zyle poza hamerykanskimi nie widzialem aby tak malo krecily. Ogulnie silniki bezynowe sa duzo lepszymi silnikami do samochodów majacych byc uniwersalnymi, Buahahahahahahahhaha, powiedz mi jeszcze w ktorym miejscu, chyba w tym w ktorym diesel ma 30 % wiecej wydajnosci :D tylko na litosc boska nie kupujcie jednostek 1,2 czy 1,4 bo to kicha! jak kupowac to auto 2,0 gwaratnuje ze spalanie bedzie zblizone do jednostek o nizszej pojemnosci;] Po czesci moge sie z tym zgodzic w zaleznosci od przeznaczenia i stylu jazdy. :bigrazz: Edytowane 6 Października 2007 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jedna zaleta benzyniaka nad dieslem :D w zime da sie odpalić przy -33 stopnie odpaliłem bez problemu fiata SC (tylko pod wiata stoi) dieel przy >-20 juz ma problemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Moja 190 - tke D w 1990 odpalalem przy - 29 stopniC i zapalil po jednym podgrzaniu i za pierwszym razem. bez paranoi na Syberi nie zyjecie. :biggrin: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 jedna zaleta benzyniaka nad dieslem :crossy: w zime da sie odpalić przy -33 stopnie odpaliłem bez problemu fiata SC (tylko pod wiata stoi) dieel przy >-20 juz ma problemySprawny diesel nie sprawia kłopotów. Mój klekot 124 200D z przebiegiem prawie 700 tys km odpala przy -28 st. o własnych siłach bez cudowania i obrzędów paramechanicznych. Świece grzeją, hebel jest zadbany - nie ma strat na grzaniu + olej syntetyczny = musi działać :biggrin: Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Sprawny diesel nie sprawia kłopotów. Mój klekot 124 200D z przebiegiem prawie 700 tys km odpala przy -28 st. o własnych siłach bez cudowania i obrzędów paramechanicznych. Świece grzeją, hebel jest zadbany - nie ma strat na grzaniu + olej syntetyczny = musi działać :D He, he, patrz Tomek to chyba musi sie jakos tam zgadzac ? :biggrin: :clap: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_mot Opublikowano 6 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2007 Audi 80 wersja b4 1.9 TDI = Nie do zaje*ania.?!Z relacji wielu znajomych, ja się odezwę jak jeszcze nabije kilka tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.