losiu Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Ile pali cbr przy ostrym traktowaniu , a do ilu można zejśc przy lekkiej jeździe?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pasmog Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Ile pali cbr przy ostrym traktowaniu , a do ilu można zejśc przy lekkiej jeździe?? Moja potrafi zajść do 5 litrów - 5,5 przy normalnej jeździe - o ile mozna tym normalnie jeździć...Jeżeli jeździsz tak do 200km/h po różnych drogach - nie palisz gumy i nie stawiasz na koło to max 6 litrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stowa86 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Witam! Tez posiadam f1 od 4 lat i zero problemow! Lac i jezdzic! Lecz jedynym mankamentem zreszta jak w innych Cebrach jest napinacz lancuszka rozrządu. I z tym problemem zwracam sie do was; do posiadaczy F1 :biggrin: Strasznie mnie denerwuje to brzeczenie lancuszka na wolnych obrotach! Podobno mozna zastosowac napinacz od fazera. Borykal ktos sie z tym problemem? Zapomnialem dodac PC 23 89r :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wałek CBR 600 Opublikowano 5 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2009 no witam ja tez kupiłem CBR 600 F1 do nauki i lata jak lalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hodrot Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 Witam! Tez posiadam f1 od 4 lat i zero problemow! Lac i jezdzic! Lecz jedynym mankamentem zreszta jak w innych Cebrach jest napinacz lancuszka rozrządu. I z tym problemem zwracam sie do was; do posiadaczy F1 :biggrin: Strasznie mnie denerwuje to brzeczenie lancuszka na wolnych obrotach! Podobno mozna zastosowac napinacz od fazera. Borykal ktos sie z tym problemem? Zapomnialem dodac PC 23 89r :biggrin: witam wszystkich posiadaczy f1, ja problem łańcuszka rozwiązałem tocząc na tokarce mechaniczny napinacz, podpatrzony na allegro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wałek CBR 600 Opublikowano 31 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2009 To kto ma do dziś CBR F1 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Ja się przyłączę i pochwalę. Miesiąc temu kupiłem PC23 '89 rok: http://www.bikepics.com/members/banan87/89cbr600/ Dzisiaj miałem nieprzyjemną historię, otóż zabrakło paliwa będąc zaraz przed stacją paliw. Nie mam niestety możliwości przełączenia na RES (brak pokrętła w kraniku, może ktoś ma na oddanie?) więc miałem trochę szczęścia. Po zatankowaniu miał problem z odpaleniem. Musiałem podłączyć pompę paliwa na "krótko", w końcu odpalił. Tu kieruję pytanie do Was, pompa załącza się tylko na uruchomionym silniku czy powinna włączyć się na kilka sekund po włączeniu zapłonu? Jak będę miał czas to spojrzę do konstrukcji tego przekaźnika pompy paliwa. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba13 Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Nie wiem jak jest w f1 ale w f3 pompa pracuje po uruchomieniu moto. Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 26 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2009 Właśnie zauważyłem że F3 ma podobnie zrobioną pompę... Mam pytanie, czy pompa paliwa ma być zasilana w takt impulsów zapłonowych? To daje że podczas pracy pompy na sucho i uruchomionym silniku częstotliwość cykania pompy jest zależna od obrotów, a przy odpalaniu na sucho pompka cyka 2 razy na sekundę. Trochę dziwne mi się to wydaje i mi się to nie podoba... Jakby przekaźnik pompy paliwa (Shindengen CF318) nie miał plastikowej obudowy to bym go wybebeszył z zalewy, chyba że ktoś ma schemat tego modułu. Sama pompa paliwa początkowo jakby się zacinała, styki też nie są w zbyt ciekawym stanie, teraz dobrze pracuje. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BANANvanDYK Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Nie mogłem zedytować to piszę post pod postem. Dałem sobie spokój z tym timerem, w serwisówce ogólnej Hondy ponoć to jest tranzystor i tyrystor tylko że u mnie reaguje tylko na impulsy zapłonowe a nie masę, zalewa już taka twarda że nie próbowałem rozbierać. Założyłem małego switcha pod pojemnikiem akumulatora, puste gaźniki pompuje w niecałe 10 sekund. Muszę tylko dorobić pokrętło od jakiegoś wyłącznika (kwadrat 8 mm) i jazda. Cytuj 7,352 osób lubi to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conway87 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam , interesuje mnie cbr 600 f1 na pierwsze moto jest to dobry pomysl?? co o tym sadzicie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Witam , interesuje mnie cbr 600 f1 na pierwsze moto jest to dobry pomysl?? co o tym sadzicie?? zły i jeszcze lektura podstawowa jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Witam Cieszę się, że dołączyłem do tego grona, ale czy ktoś używa tego zabytku do turystyki (szybkiej)? Zakładacie ustrojstwa typu sakwy/kufry ? Bo takie przeznaczenie tego motocykla sobie założyłem i dotychczasowo nakręcone kilometry, a było ich niezbyt wiele pozytywnie nastrajają mnie do tego. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
davidcbr600 Opublikowano 30 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2009 Witam! Posiadam Honde cbr 600F1 pc19. Mam problem z odpalaniem, czasami pali na dotyk a niekiedy wcale nie chce nawet się odezwać. Wymieniłem już świece na ngk i nic nie pomogło. Doradźcie co to może być Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MotoKamil Opublikowano 1 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2009 Witam jestem szczesliwym posiadaczem CBR 600 F1 PC 23 i uwazam ze ten model motocykla jest dosc wygodny i twardy jak na swoje lata wiec jak dla mnie pasuje. A co do twojego problemu davidcbr600 to uwazam ze to moze byc przyczyna zasmieconych gazników. Jesli mozesz to napisz dokładniej w jakich okolicznosciach nie chce zapalic czy na zimnym czy na ciepłym? Jesli chodzi o f1 to mysle ze cos doswiadczenia mam bo swoja przesledziłem dokładnie :) Pozdrawiam wszystkich posiadaczy CBR600 F1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.