mandek cbr f1 Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 witamwiec postaram sie opisac ten przypadek mam nadzieje ze ktos doradziwiecsilnik pali jak jest zimny ładnie nie stuka nie puka itp gdy go troche pogotuje odpala tez bez problemów ale jest maly problem gdy jest goracy to samoczynnie przygasa na wolnych obrotach i czasami potrafi zgasnąć nie pracuje równomiernie gdy to sie dzieje to przy ruszaniu musze go podgazowac bo na wolnych mi sie tak jakby dławił gdy wyjde poza 2000 obrotów wszystko wraca do normy. czy to brak ładowania? moze moduł pada prosze o pomoc!!!! a i jeszcze jedno pytanko jaki maxymalny rozmiar opony wchodzi na orginalna felge z tyłu lub z jakiego moto moge wstawic szersza zeby pasowała? dzieki za odp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Może jeszcze nie zauważyłeś ale jest taki dział jak mechanika ogólna :biggrin: A twój problem wskazuje bardziej na coś z gaźnikami, świecami. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Może jeszcze nie zauważyłeś ale jest taki dział jak mechanika ogólna :bigrazz: A twój problem wskazuje bardziej na coś z gaźnikami, świecami. gazniki byly regulowana(synchronizowane) w czerwcu a w lipcu wymienilem swiece w okolicach nie mam zadnego serwisu a nie chce mi sie ganiac po 200 km, wydaje mi sie ze wyglada na to jak by na wolnych obrotach brakowalo czasami iskry lub wyglada to ja by akumulator był całkiem rozładowany bo i w tedy moto tez nie chodzi na wolnych.pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ellou, eliminując od najprostszych rzeczy - sprawdz kondycje króćców ssących (czy nie sa spękane i czy nie łapią "lewego" powietrza). Bo objawy na to wskazją. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ellou, eliminując od najprostszych rzeczy - sprawdz kondycje króćców ssących (czy nie sa spękane i czy nie łapią "lewego" powietrza). Bo objawy na to wskazją. pozdr witamwczoraj z kumplem pogrzebalismy troche i wynikło ze alternator ma juz zjechane szczotki i słabo ładuje bo na wolnych przygasa tylko wtedy jak sa włączone swiatła a gdy je wyłącze wszystko wraca do normy.czy tylko to moze byc powodem nierównomiernej pracy silnika na wolnych obrotach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 witamwczoraj z kumplem pogrzebalismy troche i wynikło ze alternator ma juz zjechane szczotki Co to znaczy "pogrzebaliśmy"??? Czy mierzyliście prąd ładowania w trakcie pracy motocykla? Jakie jest napięcie na jałowych obrotach, do ilu spada po włączeniu świateł? I to samo tylko przy 5tys. obrotów? Powodów nierównej pracy na biegu jałowym może być kilka, jak nie kilkanaście... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nianiek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 WitamJa też mam ten sam problem nie równa praca silnikia gaśnie!! tylko że ja jeszcze nie zacząłem usuwania usterki tak więc podejrzewam gaźniki A tak przy okazji jak na 1 biegu rozkręce ją do ok 11tyś szybka zmiana na 2-ke gaz!! a tu nagle dwujka wyskakuje!!! i tak jest za każdym razem jak ruszam agresywniePrzy spojojnym ruszaniu usterka milczy??Oczekuję pomocyPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) jak na 1 biegu rozkręce ją do ok 11tyś szybka zmiana na 2-ke gaz!! a tu nagle dwujka wyskakuje!!! i tak jest za każdym razem jak ruszam agresywnie Kończy się życie trybu 2giego biegu, koszt naprawy zazwyczaj nie jest mały - a dlaczego? Zazwyczaj części to około 1000zł + robota (wyjęcie silnika z motocykla, połowienie silnika, wymiana trybów w skrzyni i ponowne złożenie wszystkiego do kupy) 1000-1500zł. To daje w przybliżeniu 2000-2500zł Hmmm... jak tyle dołożysz to Twoja F1 będzie warta 2 razy tyle :flesje: Edytowane 4 Października 2007 przez musieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nianiek Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Hmm no dzięki za szczerość ale pocieszyć to mnie nie pocieszyłeś!!No ale co zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Hmm no dzięki za szczerość ale pocieszyć to mnie nie pocieszyłeś!!No ale co zrobić no kolega ma racje, 2 na wykonczeniu z tego co wiem to to nianiek jest swierzym kierowca proponuje nie strzelac z 2 przy 11 tysiach to jeszcze posmigasz troche, a jak padnie to widzialem na allegro skrzynie za 350 zł urzywke, no i jest silnik 600 pc19 za 1400 to najprostrze wyjscie bo mozliwe ze se sam poradzisz z wymianą a potem serwis i regulacje. kupujac nówki to kupisz ze za to nowy motorek, w sumie to czesci sie nie wymienia tego typu kupuje sie silnik taniej pozdr :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Tyle ze silniki i skrzynie sportowych motocykli kupowane w Polsce z duzym prawdopodobienstwem sa w podobnym stanie jak twoj wlasny, bo wszystkie dostawaly w d.. od niezbyt utalentowanych nastepcow Rossiego, czy domoroslych stunterow - ja bym naprawil. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Tyle ze silniki i skrzynie sportowych motocykli kupowane w Polsce z duzym prawdopodobienstwem sa w podobnym stanie jak twoj wlasny, bo wszystkie dostawaly w d.. od niezbyt utalentowanych nastepcow Rossiego, czy domoroslych stunterow - ja bym naprawil. Adam M. no wlasnie pacz rossi sie znalazł. co ty mozesz wiedziec o moim sprzecie i czym jezdzilem wczesniej, ty tez dostawales w dupe jak bylas młody tak samo i kazdy sprzet na rynku, najlepiej chlopaka wyslac do serwisu hondy i niech wybuli 3000/4000 tysie za naprawe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 ja bym naprawil To jedyna słuszna droga - kupując używane i tak nie wiesz co dostajesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mandek cbr f1 Opublikowano 4 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 To jedyna słuszna droga - kupując używane i tak nie wiesz co dostajesz w sumie macie racje zgadzam sie z tym, tylko ze naprawa bedzie go kosztowac tyle co jego motor, wiec chlopak niech oszczedza 2 i zbiera kaske na nowszy motor przynajmniej 2000 roku, ale jak sie nie ma forsy a ma sie marzenie zeby czyms jezdzic to wiadomo ze kupuje sie to na co stac, druga sprawa to przypuszczam ze jak go kupował to nawet nie wiedział o tym ze dwujka wylata, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) no wlasnie pacz rossi sie znalazł. co ty mozesz wiedziec o moim sprzecie i czym jezdzilem wczesniej, ty tez dostawales w dupe jak bylas młody tak samo i kazdy sprzet na rynku, najlepiej chlopaka wyslac do serwisu hondy i niech wybuli 3000/4000 tysie za naprawe... Kolego! :banghead: trochę szacunku do Pana Adama bo nie mówisz do kolegi z podwórka, a jakbyś był porządnym świerzakiem i wczytał się w forum zakładając konto to byś wiedział "co Pan Adam może wiedzieć o Twoim motocyklu"... popieram teorię o naprawie na nowych częściach bo w sumei jest w 100% uzasadniona :eek:ale jednak można by się pokusić o wymianę skrzyni lub silnika w przypadku gdyby sprzedający dawał na nią/niego gwarancję, że po założeniu przez kompetentną osobę wszystko będzie jak w zegarku. jest jeszcze jedno wyjście... nie pałuj na jedynce do 11 tys. a nie będziesz problemu zauważał ispokojnie nawiniesz jeszcze z 20 tys, albo i lepiej :eek: po prostu jedyneczką ruszaj z miejsca i rozpędź tylko gdzieś do 5-6tys, dwójka i rura! :banghead:HAWK! Edytowane 4 Października 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.