Skocz do zawartości

moja cebra f1 potrzebuje pomocy


mandek cbr f1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

wiec postaram sie opisac ten przypadek mam nadzieje ze ktos doradzi

wiec

silnik pali jak jest zimny ładnie nie stuka nie puka itp gdy go troche pogotuje odpala tez bez problemów ale jest maly problem gdy jest goracy to samoczynnie przygasa na wolnych obrotach i czasami potrafi zgasnąć nie pracuje równomiernie gdy to sie dzieje to przy ruszaniu musze go podgazowac bo na wolnych mi sie tak jakby dławił gdy wyjde poza 2000 obrotów wszystko wraca do normy. czy to brak ładowania? moze moduł pada prosze o pomoc!!!!

 

a i jeszcze jedno pytanko jaki maxymalny rozmiar opony wchodzi na orginalna felge z tyłu lub z jakiego moto moge wstawic szersza zeby pasowała?

 

dzieki za odp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może jeszcze nie zauważyłeś ale jest taki dział jak mechanika ogólna :bigrazz:

 

A twój problem wskazuje bardziej na coś z gaźnikami, świecami.

 

 

gazniki byly regulowana(synchronizowane) w czerwcu a w lipcu wymienilem swiece w okolicach nie mam zadnego serwisu a nie chce mi sie ganiac po 200 km, wydaje mi sie ze wyglada na to jak by na wolnych obrotach brakowalo czasami iskry lub wyglada to ja by akumulator był całkiem rozładowany bo i w tedy moto tez nie chodzi na wolnych.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ellou,

 

eliminując od najprostszych rzeczy - sprawdz kondycje króćców ssących (czy nie sa spękane i czy nie łapią "lewego" powietrza). Bo objawy na to wskazją.

 

pozdr

 

 

witam

wczoraj z kumplem pogrzebalismy troche i wynikło ze alternator ma juz zjechane szczotki i słabo ładuje bo na wolnych przygasa tylko wtedy jak sa włączone swiatła a gdy je wyłącze wszystko wraca do normy.

czy tylko to moze byc powodem nierównomiernej pracy silnika na wolnych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

wczoraj z kumplem pogrzebalismy troche i wynikło ze alternator ma juz zjechane szczotki

 

Co to znaczy "pogrzebaliśmy"??? Czy mierzyliście prąd ładowania w trakcie pracy motocykla? Jakie jest napięcie na jałowych obrotach, do ilu spada po włączeniu świateł? I to samo tylko przy 5tys. obrotów?

 

Powodów nierównej pracy na biegu jałowym może być kilka, jak nie kilkanaście...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja też mam ten sam problem nie równa praca silnikia gaśnie!! tylko że ja jeszcze nie zacząłem usuwania usterki tak więc podejrzewam gaźniki

 

A tak przy okazji jak na 1 biegu rozkręce ją do ok 11tyś szybka zmiana na 2-ke gaz!! a tu nagle dwujka wyskakuje!!! i tak jest za każdym razem jak ruszam agresywnie

Przy spojojnym ruszaniu usterka milczy??

Oczekuję pomocy

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na 1 biegu rozkręce ją do ok 11tyś szybka zmiana na 2-ke gaz!! a tu nagle dwujka wyskakuje!!! i tak jest za każdym razem jak ruszam agresywnie

 

Kończy się życie trybu 2giego biegu, koszt naprawy zazwyczaj nie jest mały - a dlaczego?

 

Zazwyczaj części to około 1000zł + robota (wyjęcie silnika z motocykla, połowienie silnika, wymiana trybów w skrzyni i ponowne złożenie wszystkiego do kupy) 1000-1500zł. To daje w przybliżeniu 2000-2500zł Hmmm... jak tyle dołożysz to Twoja F1 będzie warta 2 razy tyle :flesje:

Edytowane przez musieli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm no dzięki za szczerość ale pocieszyć to mnie nie pocieszyłeś!!

No ale co zrobić

 

 

no kolega ma racje, 2 na wykonczeniu z tego co wiem to to nianiek jest swierzym kierowca proponuje nie strzelac z 2 przy 11 tysiach to jeszcze posmigasz troche, a jak padnie to widzialem na allegro skrzynie za 350 zł urzywke, no i jest silnik 600 pc19 za 1400 to najprostrze wyjscie bo mozliwe ze se sam poradzisz z wymianą a potem serwis i regulacje. kupujac nówki to kupisz ze za to nowy motorek, w sumie to czesci sie nie wymienia tego typu kupuje sie silnik taniej pozdr :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze silniki i skrzynie sportowych motocykli kupowane w Polsce z duzym prawdopodobienstwem sa w podobnym stanie jak twoj wlasny, bo wszystkie dostawaly w d.. od niezbyt utalentowanych nastepcow Rossiego, czy domoroslych stunterow - ja bym naprawil.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ze silniki i skrzynie sportowych motocykli kupowane w Polsce z duzym prawdopodobienstwem sa w podobnym stanie jak twoj wlasny, bo wszystkie dostawaly w d.. od niezbyt utalentowanych nastepcow Rossiego, czy domoroslych stunterow - ja bym naprawil.

 

Adam M.

 

 

no wlasnie pacz rossi sie znalazł. co ty mozesz wiedziec o moim sprzecie i czym jezdzilem wczesniej, ty tez dostawales w dupe jak bylas młody tak samo i kazdy sprzet na rynku, najlepiej chlopaka wyslac do serwisu hondy i niech wybuli 3000/4000 tysie za naprawe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jedyna słuszna droga - kupując używane i tak nie wiesz co dostajesz

 

w sumie macie racje zgadzam sie z tym, tylko ze naprawa bedzie go kosztowac tyle co jego motor, wiec chlopak niech oszczedza 2 i zbiera kaske na nowszy motor przynajmniej 2000 roku, ale jak sie nie ma forsy a ma sie marzenie zeby czyms jezdzic to wiadomo ze kupuje sie to na co stac, druga sprawa to przypuszczam ze jak go kupował to nawet nie wiedział o tym ze dwujka wylata,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie pacz rossi sie znalazł. co ty mozesz wiedziec o moim sprzecie i czym jezdzilem wczesniej, ty tez dostawales w dupe jak bylas młody tak samo i kazdy sprzet na rynku, najlepiej chlopaka wyslac do serwisu hondy i niech wybuli 3000/4000 tysie za naprawe...

 

Kolego! :banghead: trochę szacunku do Pana Adama bo nie mówisz do kolegi z podwórka, a jakbyś był porządnym świerzakiem i wczytał się w forum zakładając konto to byś wiedział "co Pan Adam może wiedzieć o Twoim motocyklu"...

 

popieram teorię o naprawie na nowych częściach bo w sumei jest w 100% uzasadniona :eek:

ale jednak można by się pokusić o wymianę skrzyni lub silnika w przypadku gdyby sprzedający dawał na nią/niego gwarancję, że po założeniu przez kompetentną osobę wszystko będzie jak w zegarku.

 

jest jeszcze jedno wyjście... nie pałuj na jedynce do 11 tys. a nie będziesz problemu zauważał ispokojnie nawiniesz jeszcze z 20 tys, albo i lepiej :eek: po prostu jedyneczką ruszaj z miejsca i rozpędź tylko gdzieś do 5-6tys, dwójka i rura! :banghead:

HAWK!

Edytowane przez Lysy5g1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...