RaY Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 (edytowane) Witam po dluzszej przerwie kochani :) Mam zamiar kupic Horneta na zime tak do 13 tys. Myslalem, tez nad R6 ale jest znacznie mniej wygodna i wogole inna klasa i inny swiat. Jazda po miescie i male wypady za miasto. Patrze na rok Horneta i są nieco inne dane - CB 600 F Hornet 2000 - 98.00 HP (71.5 kW)) 67.00 Nm CB 600 F Hornet 2001 - 98.00 HP (71.5 kW) 67.00 Nm CB 600 F Hornet 2002 - 95.90 HP (70.0 kW) 63.00 Nm CB 600 F Hornet 2003 - 95.00 HP (69.3 kW)) 63.00 Nm im nowszy tym mniejsza moc ? Jeśli chodzi o roznice między R6 z 2001 a 2002 to roznica jest 0. I R6 jest 10KG lżejsza. YZF-R6 2002 - 120.00 HP (87.6 kW) i teraz pytania do speców - Czy różnica między Hornetami jest widoczna w jakiś sposób (przyspieszenie, wchodzenie w obroty itd itp) ? Czy są jakies inne różnice ? z tego co wiem poniżej 99 kolo to 16" a wyżej jest, juz 17"Czy wielka jest różnica między R6 a Hornetem ? + pytanie o wydech - z tego co slysze nie jest to oryginalny ? Czy moze byc jakis wydech innej firmy i bedzie pasowl czy sa jakies opowiednie ? czy wystarczy miec odpowiedni rozmiar ? Edytowane 1 Października 2007 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babyy Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Hornet i R6 to dwa rozne motory i nie ma co tu porownywac.Kazdy jest stworzony do czego innego. Ja mam R6 a Hornetem latalem.Jak kupowalem moto to tez myslalem o Hornecie ale jak sie nim przejechalem wszystko stalo sie jasne - TO NIE TO !! Cos brakuje jakos inaczej. Wszystko zalezy od tego czego oczekujesz i co lubisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titto Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Twoje porównanie można prorównać do mojego jakiś czas temu, wtedy wybrałem Fazera, i wyboru nie załuje :) Jednak dwa sezony na FZS wystarczyły aby podjąc decyzje o przejściu na drugą stronę mocy :buttrock: sprzedałem Fazera, szukam Gixxera :) Na Hornecie napewno wygodniej i zwrotniej w mieście, bardziej wyprostowana pozycja niż w R6.Przyśpieszenia do 100km/h nie są wyznacznikiem bo prawie każdy sprzęt teoretycznie przyśpiesza tak samo, co innego długości poszczególnych biegów ;) i prędkości zdecydowanie powyżej 100 :wink: Jeśłi będziesz jeździł głównie po mieście wygodniejszy będzie każdy naked lecz wtedy każde przekroczenie bariery 160km/h to już walka z wiatrem zero komfortu :crossy: Wybór należy do Ciebie... titto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 no tak jednak przekorczenie prekosci 160 w terenie zabudowanym raczej nie wchodzi w gre :D Zdecydowanie za Hornetem przemawia wygoda i pozycja to sa jego najwieksze atuty... no a R6 wiadomo ma bardziej sportowy charakter A jesli chodzi o Fazera to nie podoba mi sie jego wyglad, sport polaczny z turystykiem. Wiadomo, ze wyglad jest najmniej wazny, a jednak.... Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Właśnie... Czy warto prównywać ekstremalnego supersporta do nakeda...? Dla mnie mija się z celem. Albo wybierasz i porównujesz hardcore albo mniej ostre nakedy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Właśnie... Czy warto prównywać ekstremalnego supersporta do nakeda...? Dla mnie mija się z celem (...) to jeszcze niewiele wiesz... skoro można wybierać między fazerem a v-stromem, to można i takie jak w tym temacie wybory robić @Ray: zastanów się nie "co", tylko "do czego", potem sprecyzuj oczekiwania/ wymagania co do poszczególnych parametrów. jak na koniec przyrównasz je do maszyn - może wybór będzie jaśniejszyjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 (edytowane) Jeszua - bo glebszym przemysleniu stawiam na Horneta. Wydaje mi sie, ze jest bardziej uniwersalny - mozna mu przydusic a mozna czasem wyjechac z dziewczyna w trase. To teraz skupmy się na pytaniach z 1 posta. im nowszy tym mniejsza moc ? Czy różnica między Hornetami jest widoczna w jakiś sposób (przyspieszenie, wchodzenie w obroty itd itp) ? Czy są jakies inne różnice ? z tego co wiem poniżej 99 kolo to 16" a wyżej jest, juz 17" + te pytanie o wydech z filmiku. Edytowane 2 Października 2007 przez RaY Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patriko Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Kolego JESZUA powieliłeś moją wypowiedź. Przesłanie identyczne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Plusy przemawiające za zakupem HORNETA:- bardziej wyprostowana pozycja- fajne zwarte lekkie moto do jazdy po mieście- można naprawdę poszaleć - prawie 100 kucy - to najmocniejszy naked na rynku- w ciepłe dni nie grzeje tak ostro w jajka jak na plastikach- nadgarstki nie bolą- piękny kształt- niskie spalanie - od 5,5l do ..... (ile wlejesz)- największy plus - to HONDA (jeżeli nie był po konkretnym dzwonie nie będzie z nim żadnych problemów)Minusy:- powyżej 140 km/h wieje jak cholera (nawet akcesoryjna szybka niewiele pomoże)- prędkość max. ok 240 km/h - po jakimś czasie to już mało - szczególnie że powyżej 140 wieje jak cholera- nawet pojedyncze dalsze wypady z "plecakiem" i próba umieszczenia bagażu na tym moto to kosmos - przeszkodę stanowi wysoko poprowadzony wydech- więcej minusów nie pamiętam...... Plusy przemawiające za zakupem R6:- typowo sportowy motocykl - do ostrej jazdy a nie kulania się po mieście- osiągi- lachony na takie moto ostro lecą- guma, stopal, palenie gumy itp. - no problemMinusy:- ból nadgarsków- pozycja więcej niż lekko leżąca- spalanie - no i to jest niestety YAMAHA - pobory oleju, wyskakująca dwójka itp. cechy szczgólne tej marki Wybór należy do ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 - guma, stopal, palenie gumy itp. - no problem To chyba Hornetem nie jeździłeś.. dla mnie o wiele lepiej robi się to Hornetem... Jeździłem R6 i siedziałem jak na motorynce.. I R6 jest o wiele delikatniejsza jeśli chodzi o katowanie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kosa Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 To teraz skupmy się na pytaniach z 1 posta. im nowszy tym mniejsza moc ? Czy są jakies inne różnice ? z tego co wiem poniżej 99 kolo to 16" a wyżej jest, juz 17"Co do mocy, to rozne zrodla podaja rozne informacje, ale ogolnie przyjmuje sie, ze Hornet ma 96 KM.Rozmiar przedniego kola zostal zmieniony w 2000 na 17 cali, bo z szesnastka shimmy bylo bardzo uciazliwe w tym sprzecie.Co do wydechu to wydaje mi sie, ze sa wydechy dedykowane do danego modelu, ktore cos tam zmieniaja w charakterystyce silnika (chociaz to zawsze kwestia sporna przy zmianie samej koncowki), ale rowniez uniwersalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 im nowszy tym mniejsza moc ? ja się tam nie znam, ale jak patrzę po opisach maszyn, to często spadek mocy maksymalnej o 1-5KM spowodowany jest albo koniecznością sprostania nowym normom czystości spalin (w tym przypadku akurat wątpię); albo próbami "ucywilizowania" silnika, tzn. poprawienia przebiegu krzywej momentu obrotowego w dolnym i średnim zakresie. i tu upatrywałbym tych drobnych różnic. no i przy tej mocy raczej nie zauważysz braku tych 2-3KM :buttrock: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaY Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 ok czyli prblem mocy mamy z glowy. Teraz pytanie - w jakim roczniku jakie byly mankamenty ? z tego co wiem w R6 starszych wypadala 2 itd itp. W nowszych modelach bylo to poprawione. A jak jest z Hornetem ? Cytuj Motocykle to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FRIDGE Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Z HORNETami nie ma żadnych problemów - pozostaje tylko regularnie serwisować. ok czyli prblem mocy mamy z glowy. Teraz pytanie - w jakim roczniku jakie byly mankamenty ? z tego co wiem w R6 starszych wypadala 2 itd itp. W nowszych modelach bylo to poprawione. A jak jest z Hornetem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.