Olo1 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Witam Wszystkich Mam suzuki gsx 750f z 90r, nie wiem jak mam wyregulować sprzęgło.Gdy puszczam klamę bieże pod koniec. Co trzeba zrobić żeby sprzęgło brało wcześniej?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 masz hydrauliczne sprzęgło czy na linke?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo1 Opublikowano 1 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Linkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Przy wejsciu do karteru powinna byc sruba regulacyjna z kontra przykryta gumowa oslonka, tak ja trzeba ustawic zeby brala w srodku skoku dzwigni sprzegla. Regulacja przy samej dzwigni sluzy do ustawienia malego luzu na dzwigni. Przy okazji warto sprawdzic czy barylka linki umieszczona w dzwigni sie obraca i jesli nie to nasmarowac.Nie obracajaca sie barylka szybko doprowadzi do urwania linki.To samo z linka, warto przy okazji regulacji odpiac ja calkowicie i sprawdzic jakie ma opory przesuwajac sie w pancerzu, jak duze to sprawdzic stan pancerza i jezeli jest OK to tez nasmarowac. Wszelki zagiecia i przelamania pancerza dyskwalifikuja linke. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 a luz na lince jest ok? ma być ok 3-4mm, tj. 1,5cm na końcu klamki. Jeśli to jest ok to chyba czepiasz się pierdół za przeproszeniem, bo jeśli sprzęgło działa dobrze i się nie ślizga to czy jest cel kręcić? tym bardziej że w każdym gsx-f jakim jeździłem(w tym w moim, a jak wymieniałem linkę robiłem regulację na tyle odbrze na ile umiałem) sprzęgło brało zawsze raczej blisko końca. Być może "ten typ tak ma"? ps: z tego co zauważyłem to masa sprzętów ze sprzęgłem na linkę ma ją ustawioną "na sztywno", takie jakieś urojenie właścicieli, że dobre wyregulowanie to zero luzów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Olo1 Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Witam, Panowie wielkie DZIĘKI, udało mi się wyregulować. PozdrawiamOlo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 ludzie!! jest to sprzęgło, jak w większości motocykli. Jeśli facetowi jest nie wygodnie na koniec klamki to niech sobie przestawi w granicach pracy tego sprzęgłą. Nie nawidze jak do szystkiego przypisuje się toerie, ten typ tak ma. Moja pieknie łapie w połowie mimo już starego sprzęgła. Jesli nie potraficie pomoc to nie wprowadzajcie w błąd, że ten typ tak ma.... Sorry za uniesienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xxmisiekxx_69 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Mam podobny problem albo i nie szczerze chu* wie. Mianowicie wrzucam bieg, wciskam sprzęgło, motor ma chęć jechać do przodu ale jednak go ciut blokuje, gdy puszczę sprzęgło stoi w miejscu tak jak powinien. Proszę o pomoc. Jakieś rozwiązania ? LWG🏍️💨💪 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Wciskasz sprzęgło to chce jechać, ale jak puszczasz to stoi? Weź to jeszcze raz, starannie opisz, bo nic nie idzie zrozumieć z tego co napisałeś. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.