Skocz do zawartości

gsx 1000 k4 szwankuje


JAMALA
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

problemy zaczely sie jakis czas temu na poczatku na 5 biegu przy 4,5-5 tys obr. poprostu sie wylanczal na kilka sekund... po wymiane oleju przestala... problem wrocil kilka tygodni pozniej ale dzialo sie to na wszystkich biegach... wiec ja rozebralismy sprawdzilismy filtry itp. rozlaczylismy kostki i pospinalismy na nowo i zaczela chodzic jak nowiusia...poczym nie minely 3 tygodnie powtorzyla sie akcja lecz tym razem na 9-9,5 tys. obr... i pojawila sie kontrolka oleju i napis FI... zniknelo po ponownym odpaleniu motocykla... podjrzewam ze to moze byc wtrysk ... zaznacze tez ze wczesniejszy wlasciciel samodzielnie wymienial tlumik ...prosze o pomoc...dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz z bledem ( palaca sie kontrolka FI ) zameldowac sie w warsztacie i zaplacic za odczytanie bledu, wowczas bedzie wiadomo ktory sensor zle czyta. Nie wiem czy piszesz sie na samodzielne naprawy, ale jezeli tak to zakup lub sciagnij serwisowke i z jej pomoca mozesz starac sie wymienic sensor, a chociaz sprawdzic czy problemem jest sam sensor, czy wspolpracujacy z nim odcinek instalacji + zlaczki.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poszukaj na 4um gixxer.com było opisane który kabel z którym skopulowac i wyskoczy kod błedu... prawdopodobnie bedzie to od zaworu( trzeba uciać odpowiedni kabel) niestety niepamietam sprawa przerabiana lata temu, czasem fi wyskakuje jak strzelam z wydechu ale ponowne właczenie silnika kasuje to :D

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ściągnij serwisówkę tam znajdziesz tablicę kodową błędów. Może to być totalna błahostka, nie łączący styk przerwany gumowy szlauf . W f4 miałem taki przypadek moto kopciło na czarno i strzelało z wydechu jak oszalałe. Kod błędu FI wskazywał na problem z map sensorem. Okazało się że był zagięty szlauf który do nie go dochodził. Po wyprostowaniu problem zniknął.

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego też chyba nie czytał. :)

 

 

looool czytalam wszystkie he tylko cos serwisowkinie moge sciagnac

 

pozatym przegladalam te strony rzeczywiscie jest wszystko opisane co jak z czym ale po angielsku i boje sie troche zagladac sama bo jeden blad moze duzo kosztowac...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ups Pardon :notworthy: Nie zauważyłem że jesteś dziewczyną :banghead:

Serwisówka też będzie po angielsku.

Zajrzyj:

http://www.gofastvideo.com/gallery/album/v...ice+manual.html

albo:

zarejestruj się na http://www.myxmanuals.com/ konto dostaniesz po 24h tam na pewno jest ta serwisówka :banghead:

Moto Psycho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Motocykle Suzuki wyposażone w FI (wtrysk) posiadają tzw. wtyczkę serwisową. Pozwala ona na wprowadzenie ECU (komputera) w tryb serwisowy (dealer mode) co wykonujemy poprzez zwarcie odpowiednich pinów. Po wykonaniu odpowiedzniej operacji moto samo "wymryga" kontrolką FI kod błędu wskazujący na konkretny problem. Wszystkie kody błędu (i powiązane z nimi elementy układu) są opisane w serwisówce. Jedyne co trzeba znać to język angielski.

 

A tak abstrachując od układu odniesienia - proponuję na początek zresetować kompa = odpiąć na 15 minut (a najlepiej na całą noc) akumulator. Po ponownym podłączeniu odpalić nie dotykając gazu, zostawić odpalony motocykl do pierwszego włączenia wentylatora. Po wyłączeniu wentylatora wyłączyć i po sprawie. Mozliwe, że moto poprostu musi sobie na nowo dobrać dane do zwiększonego przepływu spalin.

Edytowane przez musieli
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...