JAMALA Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 problemy zaczely sie jakis czas temu na poczatku na 5 biegu przy 4,5-5 tys obr. poprostu sie wylanczal na kilka sekund... po wymiane oleju przestala... problem wrocil kilka tygodni pozniej ale dzialo sie to na wszystkich biegach... wiec ja rozebralismy sprawdzilismy filtry itp. rozlaczylismy kostki i pospinalismy na nowo i zaczela chodzic jak nowiusia...poczym nie minely 3 tygodnie powtorzyla sie akcja lecz tym razem na 9-9,5 tys. obr... i pojawila sie kontrolka oleju i napis FI... zniknelo po ponownym odpaleniu motocykla... podjrzewam ze to moze byc wtrysk ... zaznacze tez ze wczesniejszy wlasciciel samodzielnie wymienial tlumik ...prosze o pomoc...dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 nieznam tego sprzetu ... ale moze świruja czujniki właśnie przez wymiane tłumika... Tak sie tez dzieje w autach nowszego rocznika w których własciciele wywalaja katalizator;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Musisz z bledem ( palaca sie kontrolka FI ) zameldowac sie w warsztacie i zaplacic za odczytanie bledu, wowczas bedzie wiadomo ktory sensor zle czyta. Nie wiem czy piszesz sie na samodzielne naprawy, ale jezeli tak to zakup lub sciagnij serwisowke i z jej pomoca mozesz starac sie wymienic sensor, a chociaz sprawdzic czy problemem jest sam sensor, czy wspolpracujacy z nim odcinek instalacji + zlaczki. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 adamie ale czy jest mozlie świrowanie czujników własnie przez mieniony wydech?? W samochodach jest to zjawisko czeste i nie doceniane? a jak z motocyklami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Moim zdaniem też cos z tym wydechem. Jest tam przecież katalizator ale czy k4 wyposażony jest w dwie sondy za i przed nie wiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 poszukaj na 4um gixxer.com było opisane który kabel z którym skopulowac i wyskoczy kod błedu... prawdopodobnie bedzie to od zaworu( trzeba uciać odpowiedni kabel) niestety niepamietam sprawa przerabiana lata temu, czasem fi wyskakuje jak strzelam z wydechu ale ponowne właczenie silnika kasuje to :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 czyli tzw chwilowy bła ale jemu sie to powtaza więc coś jest nie tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 strzelasz z wydechu czyli bład spowodowany jest nieodpowiednim stosunkiem mieszanki paliwo-powietrznej;] jaki wydech zastosowany jest w tym motocyklu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 Ściągnij serwisówkę tam znajdziesz tablicę kodową błędów. Może to być totalna błahostka, nie łączący styk przerwany gumowy szlauf . W f4 miałem taki przypadek moto kopciło na czarno i strzelało z wydechu jak oszalałe. Kod błędu FI wskazywał na problem z map sensorem. Okazało się że był zagięty szlauf który do nie go dochodził. Po wyprostowaniu problem zniknął. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 2 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 wsadzil akrapovic´a i dlaczego raz wylancza sie na 5 tys obr. a poterm na 11 np jak dzis zaczelo wylonczac mi zaplon na 11 tys na 3 biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Czy czytalas moj post ( nr 3 ) ??? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 3 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Czy czytalas moj post ( nr 3 ) ??? Adam M. Mojego też chyba nie czytał. :biggrin: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 3 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Października 2007 Mojego też chyba nie czytał. :) looool czytalam wszystkie he tylko cos serwisowkinie moge sciagnac pozatym przegladalam te strony rzeczywiscie jest wszystko opisane co jak z czym ale po angielsku i boje sie troche zagladac sama bo jeden blad moze duzo kosztowac... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 Ups Pardon :notworthy: Nie zauważyłem że jesteś dziewczyną :banghead: Serwisówka też będzie po angielsku.Zajrzyj:http://www.gofastvideo.com/gallery/album/v...ice+manual.htmlalbo:zarejestruj się na http://www.myxmanuals.com/ konto dostaniesz po 24h tam na pewno jest ta serwisówka :banghead: Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
musieli Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 (edytowane) Motocykle Suzuki wyposażone w FI (wtrysk) posiadają tzw. wtyczkę serwisową. Pozwala ona na wprowadzenie ECU (komputera) w tryb serwisowy (dealer mode) co wykonujemy poprzez zwarcie odpowiednich pinów. Po wykonaniu odpowiedzniej operacji moto samo "wymryga" kontrolką FI kod błędu wskazujący na konkretny problem. Wszystkie kody błędu (i powiązane z nimi elementy układu) są opisane w serwisówce. Jedyne co trzeba znać to język angielski. A tak abstrachując od układu odniesienia - proponuję na początek zresetować kompa = odpiąć na 15 minut (a najlepiej na całą noc) akumulator. Po ponownym podłączeniu odpalić nie dotykając gazu, zostawić odpalony motocykl do pierwszego włączenia wentylatora. Po wyłączeniu wentylatora wyłączyć i po sprawie. Mozliwe, że moto poprostu musi sobie na nowo dobrać dane do zwiększonego przepływu spalin. Edytowane 4 Października 2007 przez musieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.