Skocz do zawartości

Romet Ogar900


hoffmann
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

9itam

 

Od niedawna mam nowy motorek ROMET OGAR 900

 

Jest super max. prędkość jaką na nim rozwinołem to było 75 na 3 biegu i trochę gazu jeszcze było w manetce--a jeszcze jest 4 bieg.

 

Wada jest jedna ma założoną blokadę na dopływ paliwa czyli np jak na 3 dam gazu do oporu to zacznei się dusić i zwalniać.

 

Aby to ominąć zastosowałem technikę dzięki której osiągnołem 75km/h czyli włączyłem sanie bo jest manualne i wtedy ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9itam

 

Od niedawna mam nowy motorek ROMET OGAR 900

 

Jest super max. prędkość jaką na nim rozwinołem to było 75 na 3 biegu i trochę gazu jeszcze było w manetce--a jeszcze jest 4 bieg.

 

Wada jest jedna ma założoną blokadę na dopływ paliwa czyli np jak na 3 dam gazu do oporu to zacznei się dusić i zwalniać.

 

Aby to ominąć zastosowałem technikę dzięki której osiągnołem 75km/h czyli włączyłem sanie bo jest manualne i wtedy ciągnie.

 

To chyba nie blokada stary tylko źle ustawiony poziom paliwa :) Ale masz chińskiego sprzęta, tak jak chciałeś

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest super max. prędkość jaką na nim rozwinołem to było 75 na 3 biegu i trochę gazu jeszcze było w manetce--a jeszcze jest 4 bieg.

 

Wada jest jedna ma założoną blokadę na dopływ paliwa czyli np jak na 3 dam gazu do oporu to zacznei się dusić i zwalniać.

 

Aby to ominąć zastosowałem technikę dzięki której osiągnołem 75km/h czyli włączyłem sanie bo jest manualne i wtedy ciągnie.

 

To 75km/h to albo optymistyczne "licznikowe", albo z górki i z wiatrem na wciśniętym sprzęgle :flesje:

 

Gaźnik przejrzyj, nie pierwszy żółtek, o którym wiem, że ma problemy z zassaniem benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś już opowiadałem jak sie mają wskazania licznikowe chińskich skuterów do normalnych motorów :crossy: Poproś kolegę, który ma coś normalnego żeby za tobą pojechał to będziesz wiedział ile leci, ja obstawiam 65 :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh z tymi chinolami to jest róznie. kumpel ma kingway gulivew 2T i leciał pewnego razu 75km/h według jego lcznika. jak sie zatrzymał to dojechał do niego kumpel i pyta ile leciał bo u niego w Pagiio NRG sport series było ponad 90km/h i jeszcze musiał dociskać żeby go dogonić

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inna sprawa, że 75km/h na 3 biegu da się osiągnąć 50cc 4T. Sposób jest prosty - przewymiarowana zębatka z przodu :icon_mrgreen: Ćwiczę ostatnio ten temat :icon_biggrin:

Aha, i u mnie jest to realne 75, licznik miałem sprawdzany już z niejednym sprzętem i odchyłki nigdy nie przekraczały pojedynczych km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość senekkorzenna

jak masz ogara 900 to sprawdz światła i napisz mi czy wszystko w pożądku,bo u mnie dopiero świecą

 

awidłowo gdy wcisnę hamulec nożny albo kierunkowskazy

 

senekkorzenna

 

9itam

 

Od niedawna mam nowy motorek ROMET OGAR 900

 

Jest super max. prędkość jaką na nim rozwinołem to było 75 na 3 biegu i trochę gazu jeszcze było w manetce--a jeszcze jest 4 bieg.

 

Wada jest jedna ma założoną blokadę na dopływ paliwa czyli np jak na 3 dam gazu do oporu to zacznei się dusić i zwalniać.

 

Aby to ominąć zastosowałem technikę dzięki której osiągnołem 75km/h czyli włączyłem sanie bo jest manualne i wtedy ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie macie pojęcia i tyle, żygac mi się chce jak słyszę wypowiedzi takich osób jak Greedo czy Wiertara nic nie wiecie, absolutnie nic a się wypowiadacie, lepiej zrobili byście gdyby nikt z was nie wypisywał takich bzdurnych wypowiedzi, które nikomu na nic się nie przydadzą a wprowadzają w błąd.

Teraz do rzeczy. hoffmann nie jezdzij na ssaniu! Człowieku, bo daleko nie zajedziesz, najpewniej to ogarek ma małą dysze i jest nastawiony na ekonomikę, możesz w serwisie zlecic wymienienie jej na większą, ale będzie więcej palił. Blokadę ma na module(silnik nie wchodzi na wysokie obroty na 4 biegu).

I nie gadajcie mi że nie osiągnie 90km/h, bo się tylko pogrążacie. Jeżeli dalej nie wierzycie że pójdzie tyle to spójrzcie na osiągi hondy dax, ogarek ma ten sam silnik i dodatkowo duże koła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie macie pojęcia i tyle, żygac mi się chce jak słyszę wypowiedzi takich osób jak Greedo czy Wiertara nic nie wiecie, absolutnie nic a się wypowiadacie, lepiej zrobili byście gdyby nikt z was nie wypisywał takich bzdurnych wypowiedzi, które nikomu na nic się nie przydadzą a wprowadzają w błąd.

Teraz do rzeczy. hoffmann nie jezdzij na ssaniu! Człowieku, bo daleko nie zajedziesz, najpewniej to ogarek ma małą dysze i jest nastawiony na ekonomikę, możesz w serwisie zlecic wymienienie jej na większą, ale będzie więcej palił. Blokadę ma na module(silnik nie wchodzi na wysokie obroty na 4 biegu).

I nie gadajcie mi że nie osiągnie 90km/h, bo się tylko pogrążacie. Jeżeli dalej nie wierzycie że pójdzie tyle to spójrzcie na osiągi hondy dax, ogarek ma ten sam silnik i dodatkowo duże koła.

 

Jak już jedziesz innych forumowiczów to sam nie wypisuj głupot.

Na przykład - regulacja osiągów poprzez zmianę dyszy. Spróbuj przejechać się na zbyt małej dyszy, a potem sprawdź temperaturę silnika. Albo spróbuj na większej i sprawdź kolor świecy.

 

Ciekaw też jestem jak długoskokowy silnik 50cc 4T może osiągać moc pozwalającą na jazdę z prędkością 90km/h. Toż to moja krótkoskokowa CB50J ledwie tyle wykręca.

 

Silnika Daxa to on nie ma. Ma jego chińską kopię. Z chińskich materiałów i z chińską precyzją wykonania :biggrin:

 

Duże koła? Nie ośmieszaj się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnika Daxa to on nie ma. Ma jego chińską kopię. Z chińskich materiałów i z chińską precyzją wykonania smile.gif

 

Widac mało wiesz, opierasz sie na tym co przed chwilą wymyśliłeś, nie na żetelnej wiedzy. Ale tak musi byc, jak sobie wyobrazisz. Bo z ciebie taki rider :D .

 

 

 

Za brak kultury w dyskusji będą punkty, za wypisywanie głupot w sprawach technicznych będą kasowane posty-rozek

Edytowane przez rozek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widac mało wierz, opierasz sie na tym co przed chwilą wymyśliłeś, nie na żetelnej wiedzy. Ale tak musi byc, jak sobie wyobrazisz. Bo z ciebie taki rider ;) .

 

Oświeć mnie :icon_mrgreen: Mam nadzieję, że twoja wiedza z dziedziny wschodnich motorowerów jest lepsza niż znajomość ortografii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość senekkorzenna

Gratuluję jedzenia na ssaniu

nie irytuj się brachu tylko przekaż swoje spostrzeżenia ja mam ogara i przejechałem 250 km trochę szarpie nie bardzo chce jechać pod górę czeba mieszać biegami a gdy jest trochę równiej czy pochyło to szaleje i nie ma problemu z zamknięciem licznika przy niewielkim odkręceniu manetki tak na 30%,i dlatego pytałem o opinię innych.Pozdrawiam senekkorzenna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...