thefex Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 (edytowane) hejmacie jakis patent na dokrecenie kosza wewnetrznego od sprzegla?chodzi o ten w srodku, na ktorym sa rowki, w ktore wchodza przekladki stalowe ;) kosz przy kazdej probie sie obraca, a nie chce go blokowac przy uzyciu srubokretow itp.w serwisowce kaza dokrecic do 100 Nm. jakies pomysly? jakbym dorwal stara, nawet zuzyta przekladke sprzegla od LC4, to bym mogl dospawac do tego ramię i mialbym klucz do kosza sprzeglowego. moze ktos z was ma zuzyte tarcze i chce je sprzedac za cenę jasnego pełnego? Edytowane 29 Września 2007 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 klucz pneumatyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Wrzucasz 5-ty bieg, kija w szprychy i dokręcasz :icon_evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 kluczem płaskim zablokuj albo pneumatem .kij w szprychy prawie nic nie daje Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 jest taki trzymak, pasek blachy z dokrecanym gwintem i nakretkna ktory sie zaklada na kosz, skreca i trzymajac dokreca nakretke kluczem dymanometrycznym :icon_evil: Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 widze ze metoda zablokowania kola i wcisniecie hamulca zdaje egzamin.szkoda ze dowiedzialem sie o tym dopiero po uszkodzeniu sprawnego kosza :\ ma ktos kosz wewnetrzny do LC4 400 z 95 roku? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 cholera 100 Nm to naprawde bardzo duzo , umnie glowica ma 65 Nm a trzeba ostro sie napocic aby tyle wycisnac z klucza. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Wrzucasz 5-ty bieg, kija w szprychy i dokręcasz :) Może nie kija ale zblokowanie hebla na 5-tym biegu spokojnie wystacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 100Nm to 10kg zawiesznoych na 1m wiec jak klucz ma duze ramie to łatwo ja osiagnać:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Wrzucasz 5-ty bieg, kija w szprychy i dokręcasz :banghead: W ten sposób to można tylko szprychy pogiąć. Poza tym blokowanie hamulca na wrzuconym biegu i dokrecanie kosza też nie jest polecane, bo można uszkodzić skrzynię :lapad: W jakieś antycznej książce to czytałem. Lepiej jakimś trzymadełkiem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek79 Opublikowano 30 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2007 Może nie kija ale zblokowanie hebla na 5-tym biegu spokojnie wystacza. Jeżeli do zdjęcia dekla nie musisz rozmontować hamulca to jak najbardziej. W ten sposób to można tylko szprychy pogiąć. Poza tym blokowanie hamulca na wrzuconym biegu i dokrecanie kosza też nie jest polecane, bo można uszkodzić skrzynię :icon_twisted: W jakieś antycznej książce to czytałem. Lepiej jakimś trzymadełkiem Właśnie. Antycznej. Pewnie w tych skrzyniach koła zębate z drewna były :crossy:. Siły działające na skrzynie podczas normalnej pracy są nieporównywalnie większe niż te 100Nm potrzebne do dokręcenia kosza. Tak naprawdę to na 5 bięgu nawet łańcuch nie zdąży się dobrze naciągnąć zanim dokręcisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.