Skocz do zawartości

Dokrecanie kosza sprzeglowego


thefex
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej

macie jakis patent na dokrecenie kosza wewnetrznego od sprzegla?

chodzi o ten w srodku, na ktorym sa rowki, w ktore wchodza przekladki stalowe ;)

 

kosz przy kazdej probie sie obraca, a nie chce go blokowac przy uzyciu srubokretow itp.

w serwisowce kaza dokrecic do 100 Nm.

 

jakies pomysly?

 

 

 

jakbym dorwal stara, nawet zuzyta przekladke sprzegla od LC4, to bym mogl dospawac do tego ramię i mialbym klucz do kosza sprzeglowego. moze ktos z was ma zuzyte tarcze i chce je sprzedac za cenę jasnego pełnego?

Edytowane przez thefex

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze metoda zablokowania kola i wcisniecie hamulca zdaje egzamin.

szkoda ze dowiedzialem sie o tym dopiero po uszkodzeniu sprawnego kosza :\

 

ma ktos kosz wewnetrzny do LC4 400 z 95 roku?

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cholera 100 Nm to naprawde bardzo duzo , umnie glowica ma 65 Nm a trzeba ostro sie napocic aby tyle wycisnac z klucza.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucasz 5-ty bieg, kija w szprychy i dokręcasz :banghead:

 

W ten sposób to można tylko szprychy pogiąć. Poza tym blokowanie hamulca na wrzuconym biegu i dokrecanie kosza też nie jest polecane, bo można uszkodzić skrzynię :lapad: W jakieś antycznej książce to czytałem. Lepiej jakimś trzymadełkiem

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może nie kija ale zblokowanie hebla na 5-tym biegu spokojnie wystacza.

 

Jeżeli do zdjęcia dekla nie musisz rozmontować hamulca to jak najbardziej.

 

 

W ten sposób to można tylko szprychy pogiąć. Poza tym blokowanie hamulca na wrzuconym biegu i dokrecanie kosza też nie jest polecane, bo można uszkodzić skrzynię :icon_twisted: W jakieś antycznej książce to czytałem. Lepiej jakimś trzymadełkiem

 

Właśnie. Antycznej. Pewnie w tych skrzyniach koła zębate z drewna były :crossy:. Siły działające na skrzynie podczas normalnej pracy są nieporównywalnie większe niż te 100Nm potrzebne do dokręcenia kosza. Tak naprawdę to na 5 bięgu nawet łańcuch nie zdąży się dobrze naciągnąć zanim dokręcisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...