Motorrader88 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam! Kupiłem tydzień temu Fazera. Ma założony przez poprzedniego właściciela Komplet Pirelli Diablo Corsa z 2006roku. Podobno kupił je nowe i przejździł na nich 3tyś. Zauważyłem ,że przednia opona ma lekko popękany rant i chyba za mało powietrza (bo się dosyć ugina). Jeszcze nie mierzyłem ile jest obecnie atmosfer. Czy jest to bardzo niebezpieczne? Czy mam dopompować i jeździć dalej? Dzisiaj w motocyklu przeczytałem że jak opona ma popękane ranty to można się z nią od razu pożegnać. Czy może to jeszcze zależy od tego w jakim stopniu jest popękana. Wydawało mi się, zę w poprzednim moto też mi popękały i to nie dłgo po założeniu. dzięki pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 jak tylna to można ja spalić ;] poka fote! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Zauważyłem ,że przednia opona ma lekko popękany rant jak tylna to można ja spalić ;] poka fote!BEZ KOMENTARZA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumkwat Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Witam! Kupiłem tydzień temu Fazera. Ma założony przez poprzedniego właściciela Komplet Pirelli Diablo Corsa z 2006roku. Podobno kupił je nowe i przejździł na nich 3tyś. Zauważyłem ,że przednia opona ma lekko popękany rant i chyba za mało powietrza (bo się dosyć ugina). Jeszcze nie mierzyłem ile jest obecnie atmosfer. Czy jest to bardzo niebezpieczne? Czy mam dopompować i jeździć dalej? Dzisiaj w motocyklu przeczytałem że jak opona ma popękane ranty to można się z nią od razu pożegnać. Czy może to jeszcze zależy od tego w jakim stopniu jest popękana. Wydawało mi się, zę w poprzednim moto też mi popękały i to nie dłgo po założeniu. dzięki pozdrawiam! Pytałeś już przecież na forum ŚM, jeżeli peknięcie jest znaczne (nie małe ryski) to igrasz ze swoim (i nie tylko) bezpieczeństwem. Wybór nalezy do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 PDC '06 i już popękana??? Coś mi tu śmierdzi...Ciekawe czy jakby olej z lag leciał na oponę to ona by struchlała? Ale to by chyba trwało bardzo długo? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 daj kolego zdjęcie... tak ze słów to różnie można ocenić bo "trochę popękana" to pojęcie względne :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) jest to "normalne" zjawisko (jeżeli mówimy o tym samym czyli o takiej "falbance" dookoła opony zaraz przy rancie felgi) występujące w kapciach potorowych ale nie tylko bo widziałem też w tych co toru nigdy nie widziały... szczególnie dotyczy to P. Dragon Supercorsy (wszystkie rodzaje SC0, SC1... itd..) np. w Dunlopie tego nie widziałem... powiem tyle sam jeżdżę na takich gumach od 3 lat ( w sensie na różnych kompletach SUPERCORSY) a u nas w grupie prawie wszyscy jeszcze dłużej niż ja i nigdy nic się nie działo z tymi oponami (łączny przebieg pewnie spokojnie z 200 tyś. km) a i łatwo nie miały... ale wrzuć fotkę to zobaczymy czy mówimy o tym samym.... Edytowane 28 Września 2007 przez TUREK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motorrader88 Opublikowano 28 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 (edytowane) jest to "normalne" zjawisko (jeżeli mówimy o tym samym czyli o takiej "falbance" dookoła opony zaraz przy rancie felgi) występujące w kapciach potorowych ale nie tylko bo widziałem też w tych co toru nigdy nie widziały... szczególnie dotyczy to P. Dragon Supercorsy (wszystkie rodzaje SC0, SC1... itd..) np. w Dunlopie tego nie widziałem... powiem tyle sam jeżdżę na takich gumach od 3 lat ( w sensie na różnych kompletach SUPERCORSY) a u nas w grupie prawie wszyscy jeszcze dłużej niż ja i nigdy nic się nie działo z tymi oponami (łączny przebieg pewnie spokojnie z 200 tyś. km) a i łatwo nie miały... ale wrzuć fotkę to zobaczymy czy mówimy o tym samym.... Myślę że mówimy o trym samym. Dokładnie tak jak mówisz. Źle to opisałem to wygląda mniej więcej jak falbanka która została nacięta czymś bardzo cieńkim np. żyletką. Jest to dokoła całej opony z obu stron.Sprawdziłem w końcu ciśnienie. Było 2,0 czyli za mało ale chyba też nie tragicznie. Edytowane 28 Września 2007 przez Motorrader88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 w miare. ale napompuj troche wietru, lepiej sie będzie jeździło szczególnie że to przednia opona... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W-max Opublikowano 28 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2007 Nic się niepowinno dziać, tylko sprawdzaj ciśnienie regularnie. Gdyby pęknięcia byłyby poważniejsze poczułbyś gorsze prowadzenie i utratę stabilności, szczególnie w zakrętach. Wówczas pozostaje tylko wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motorrader88 Opublikowano 29 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 Witam! Byłem w serwisie ogumienia. Facet powiedział, że pęknięcia nie są spowodowane jazdą na nieodpowiednim ciśnieniu, a raczej wadą produkcyjną. Chyba zrobię porządne zdjęcia i wyślę do Pirelli polska (jeśli coś takiego jest). Mam tego fotki. Niestety robione telefonem więc są beznadziejne. foto 1 foto 2 odświeżam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubamen Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 opona albo zdrowie - Wybór nalezy do Ciebie. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 29 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2007 te długie linie to te pęknięcia??jeśli tak to to chyba nie są raczej "mikropęknięcia" :/jak cenisz bezpieczeństwo to wymień... może strzeli, a może nie...ale w końcu na nie takich niektórzy jeżdżą, co nie? na przykład głupek z mojej okolicy jeździł na oponie z płótnem na wierzchu... latał latał, aż strzeliła ta opona i poleciał dosłownie... kilka metrów do rowu :/ ps: wygląda na pęknięcia od jazdy na kapciu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TUREK Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Witam! Byłem w serwisie ogumienia. Facet powiedział, że pęknięcia nie są spowodowane jazdą na nieodpowiednim ciśnieniu, a raczej wadą produkcyjną. Chyba zrobię porządne zdjęcia i wyślę do Pirelli polska (jeśli coś takiego jest). Mam tego fotki. Niestety robione telefonem więc są beznadziejne. foto 1 foto 2 odświeżam dokładnie o tym mówiłem.. mam pod ręką kapcie z '04 i '06 i mają dokładnie to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.