BaRy Opublikowano 23 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2005 Bo to jest już taki odruch taki styl.Jak ja wchodze w bande to już nabrałem takiego nawyku że jak już jestm na 3/4 bandy to pochylam się do tyłu lekko(duża tak zawodników robi),a po to aby dociążyć tył.Też staram się tak robić żeby przechylać się do tyłu może nawet ciut wcześniej niz 3/4 zakrętu.Nikt mi o tym nie mówił ale tak mi lepiej zakręty wychodzą.Nawet nie to, że tylko lepiej moto odchodzi, ciężko mi to wytłumaczyć.Ale szykuję się na wiosnę na jakieś zgrupowanie w celu eliminacji błędów i poprawieniu techniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 27 Listopada 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2005 http://www.toolenduro.com/Media/video/Endu..._Chely_2005.wmvFilmik zapożyczony z brudnych filmów. Doskonale na nim widać prawidłową technike pokonywania zakrętów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 7 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2005 :-D [ Dopisane: 4-12-05, 20:44 ]chcesz zobaczyc fajny film?? http://www.megaupload.com/?d=H89JUB2W Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 8 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2005 Lekcja zakrętów http://www.motox.com.pl/index.php?option=c...id=182&Itemid=1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Dzięki Dzięki . (spam) [ Dopisane: 10-12-2005' date= 13:58 ] Widze że forum ma miłych użytkowników( zezowaty walec drogowy wie o co chodzi)i niech odpisze [ Dopisane: 10-12-2005, 14:00 ] heheh tak tak zgłaszajcie do moderatora..Kolegi chyba ojcowie nie kochają :roll: http://video.google.com/videoplay?docid=-3...1120275340&q=mxPolecam obejrzec! Koles ma niesamowitą technike pokonywania zakretow i jeszcze to co wyczynia w locie i przed wybiciem!! Bajka!BTW. Ten KTm to ćwiartka co nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 BTW. Ten KTm to ćwiartka co nie? Na filmie sa 2 motocykle. Pierszy z nich to na 100% SX 125drugi to chyba sxf 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eloelo Opublikowano 11 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2005 Kolesie wymiataja :) drugi to chyba sxf 250jezeli chodzi o tego nowego to nie, bo nowy ma inne malowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bari Opublikowano 13 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2005 Hmm albo ja mam problemy z czytaniem ze zrozumieniem albo tu tylko pisza jak wchodzic w bandy takie jak sa na torze :? A jak wchodzic w zwykly zakret na polniaku , z ubitego piachu o kacie cos ponad 120 np ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 14 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2005 ja mam tez pytanie jak jechac po takiej wysokiej bandzie u nas np jedna ma teraz ponad 2 m wysokosci zakret o hmm 160 stopni na oko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar-o Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Sorry ale mam pytanie troche z innej beczki. No ale nie znalazlem lepiej pasującego tematu gdzie moglbym sie zapytac (w koncu to podstawy jazdy i tego dotyczy problem) ,a nowego tematu nie chcialem tworzyć na cos tak blachego. Uslyszalem cos o technice odpalania moto z kopa? Nie wiedzialem ze jakies techniki istnieja :oops: :idea: Ja po prostu kopie i odpali a jak nie to za drugim badz trzecim razem. 8) Wiec jak to jest :?: :oops: Jest jakiś specjalny rytual :D :D Sorki za glupie pytania ale ja sie ucze i nie chce mej maszyny krzywdzic mymi nieswiadomymi błędami. Z gory dzieki za wyrozumialość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Grudnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2005 Jest jakiś specjalny rytual Very Happy Very Happy Tylko w dużych 4T, tzn od 250ccm w góre bo klxa też trzeba umieć odpalić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojteque Opublikowano 22 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2006 Ciekawi mnie taka kwesita: często widuję zdjęcia na których to motocykl enduro jedzie zanużony w wodzie prawie po kierownice. Wytłumaczcie mi jak to jest możliwe! Rozumiem że dobrze nasączony filtr powietrza nie przepuści wody a co za tym idzie do gara nic się nie dostanie. Tylko nie bardzo czaje skąd tam się bierze powietrze do spalania. Pierwsze co mi przychodzi do łba to to że taki silnik może pracować tylko chwilkę i zaraz zabraknie luftu a odpalenie będzie możliwe dopiero po udrożnieniu dolotu czyli po wyciągnięciu motocykla z wody. Ale i tutaj mam wątpliwości, nawet w piardopędach o małych pojemnościach czuć niezły wiaterek jak się przyłoży łapę do gaźnika bez filtra powietrza. To co w takim razie będzie przy pojemnościach rzędu 500cc? Konieczne są bardzo duże dostawy powietrza, a jeśli wlot będzie zablokowany wodą to dupa, zakłądając że zaciagnie to co jest już za filtrem, mamy jeszcze kilka suwów i koniec. Na chłopski rozum pięciu sekund by nie pochodził silnik. Co wy na to? A może mi się zdawało że te motocykle faktycznie jadą? Jednak dałbym głowę że czytałem relacje jeźdźców mających takie przeprawy za sobą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduroguy Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Motocykle enduro maja wysoko umieszczony wlot powietrza (podobnie jak samochody terenowe: w nich mozna dostrzec wlot prawie na dachu przy przedniej szybie) np. moj KDX ma go pod samą kanapą, a aż tak zanurzyć motocykl nie będzie łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto_boY Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 Wojtequemnie tez to ciekawilo. A bardziej mnie ciekawi to czy faktycznie jak filtr jest dobrze nasaczony.. to nie przepusci wody ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 23 Stycznia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2006 tyle razy katowalem po wodzie, blocie, w deszczuani razu maszyna nie zgasla, raz mi nie chciala wejsc na wysokie obroty po tym jak po szarzowaniu w wodzie i blocie (na poligonie) umylem maszynke wezem ogrodowym, wtykajac go w zakamerki zeby wyplukac bloto, i wlasnie w ten sposob w gazniku znalazla sie woda, dysze sie zapchaly(odpalal ale nie wkrecal sie na obroty), wloty filtrow sa tak umieszczone ze jazda po wodzie blocie nie powoduje ich zalania, u mnie w Suzi wlot jest pod kanapa (jak we wszystkich enduro?), z boku sa owiewki, z dolu blotnik, nie zdazylo mi sie zeby maszyna padla, a przez rzeczki sie przejezdzalo, pewnie jak sie wpadnie po kierownice to wleci woda, ale wtedy sie obraca motocykl do gory kolami i wylatuje ;):D krecisz rozrusznikiem i odpala :Dw tej technice nie mam wprawy ale pewnie zaraz Dominik sie pochwali :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.