WLD_Wlodi Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 Witam mam taki problem iż skacząc moją kawką zawsze ląduje na przednie koło jak to zniwelować?? może to przez to że zawsze pod koniec górki opuszczam gazu a w czasnie lotu dodaje go?? POzdrawiam i FAJNIE ŻE FORUM JUŻ DZIAŁA!!!Spróbuj się lekko odchylić do tyłu, ale bez przesady, no i przy końcu nie puszczaj gazu.Pozdrawiam Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kubadandy Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 2-jaka przyjmowac postawe podczas raczej normalnej jazdy -siedziec bardziej przy zbiorniku , posrodku czy z tylu? 3- jak zjezdzac z gorki hamujac silnikiem czy hamulcem? 2 jeżeli jeździsz po mieście to normalnie na środku motocyklaa jeżeli np.w lesie to polecam z tyłu albo na stojąco 3 lekko możesz redukować silnikiem ale głównie chamój hamolcem bo przy złej redukcji silnik sie zajerzdza...:icon_mrgreen: pOZdr.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 2-jaka przyjmowac postawe podczas raczej normalnej jazdy -siedziec bardziej przy zbiorniku , posrodku czy z tylu? 3- jak zjezdzac z gorki hamujac silnikiem czy hamulcem? 2 jeżeli jeździsz po mieście to normalnie na środku motocyklaa jeżeli np.w lesie to polecam z tyłu albo na stojąco 3 lekko możesz redukować silnikiem ale głównie chamój hamolcem bo przy złej redukcji silnik sie zajerzdza...D.gif pOZdr.. Podobaja mi sie takie tra(e?)fne rady :notworthy: Jak twoim zdaniem wyglada lekkie chamowanie silnikiem oraz jak wyglada zla redukcja?? P.S. Zaraz bedzie tekst ala: "mam dysgrafie, dysleksje, dysortografie" itp :PP POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 Dandy nie dosc ze masz krzywy rower, chu*a za przeproszeniem sie znasz to jeszcze wprowadzasz laików w bład... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomski_01 Opublikowano 10 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2007 3 lekko możesz redukować silnikiem ale głównie chamój hamolcem bo przy złej redukcji silnik sie zajerzdza...D.gif hahahahahahahahahahahahahahahahah hamuje sie silnikiem najbardziej przy zjazdach w dol najgorsz rzecza jest zblokowanie jakiego kolowiek z kol. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adimoto Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 1-kiedy redukowac bieg -przed zakretem czy za zakretem? 2-jaka przyjmowac postawe podczas raczej normalnej jazdy -siedziec bardziej przy zbiorniku , posrodku czy z tylu? 3- jak zjezdzac z gorki hamujac silnikiem czy hamulcem? 4-podczas jazdy po rerenie majacym wiele wybrzuszen - kocie lby - jak sie zachowywac kiedy dozowac gaz ? 5-ile kosztuje w miare tani stroj(niepelny!!) enduro koszulka + spodnie? 6-jezeli macie jakies inne propozycje dotyczace tajnikow jazdy enduro to piszcie... 7-sorki za glupie pytanka ale dla skuterowca z 4 letnim stazem manual i motocykl "prawdziwy" to nielada wyzwanie , a chce opanowac dobrze tajniki jazdy 1- oczywiście przed zakretem redukuj bieg, a gdy już przednie koło wychodzi na prostą gazu do dechy i pochyl sie do przodu2- do zwykłej jazdy posrodku kolega kiedyś jeździł posuniety do tyłu i przy podjeździe zaliczył fikołka razem z motocyklem do tyłu3- z gurki raczej chamólcem ponieważ możesz mieć katą potrzebe aby natychmiast puścić sprzegło i dodać gazu aby sie podniosło na jedno przed jaąś dziurą :P4- jeżeli masz możliwość to przezkakuj z jednej na druką przy wylocie z jednej dodawaj gazu aby wyskoczyć i do lecieć do drugiej5- to to możesz bez problemowo kupić zależy jakiej firmy ale polecałbym przyejchać chyba 6-7 lipiec do łodzi na Moto Weteran Bazar i tam kupisz wszystko co potrzebuje sz ostatnio kumpel kupił za 1500zł super ciuch ale to już kupił wszystko w tej cenie od kasku po buty6- kup sobie napewno buzero do jazdy po terenie naprawde sie przydaje gdyby nie on to już dawno bym miał połamane wszystkie kości a przy wiekszej wywrotce pekły mi żebra a nie sie połamały lekaż mówił gdyby nie ochraniacze bym miał duży problem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 3- z gurki raczej chamólcem ponieważ możesz mieć katą potrzebe aby natychmiast puścić sprzegło i dodać gazu aby sie podniosło na jedno przed jaąś dziurą :biggrin: mega błędem jest rozłączanie napędu prze zjeździe, chyba że celowo blokujesz tylne koło np, przy bardzo pokręconym zjeździe 1- oczywiście przed zakretem redukuj bieg, a gdy już przednie koło wychodzi na prostą gazu do dechy i pochyl sie do przodu raczej przy wyjściu z zakrętu się dociąża tylne koło ..... 4-podczas jazdy po rerenie majacym wiele wybrzuszen - kocie lby - jak sie zachowywac kiedy dozowac gaz ? ściskaj bak kolanami i równo gaz , bo zmęczysz nadgarstek i będzie wypadek Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 13 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2007 (edytowane) raczej przy wyjściu z zakrętu się dociąża tylne koło ..... no prawde mówisz ale to dotyczy raczej sypkiej, piaszczystej lub błotnistej nawierzchni :biggrin: wydaje mi sie ze na suchej mocno ubitej nawierzchni trzeba pilnować zeby przednie koło raczej na ziemi pozostało :rolleyes: co do hamowania silnikiem to w 2T jezeli góra jest naprawde długa to czasem trzeba wcisnąć sprzęgło i zrobić szybką przegazówkę zeby sie przesmarował. 2T ma smarowanie wtedy jak ma paliwo bo w nim jest olej a jadąc 40km/h na załózmy 2 lub 3 biegu przy zamkniętym gazie smarowania nie ma a silonik ma w miare wysokie obroty. Edytowane 13 Czerwca 2007 przez Gawron Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 20 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2007 3- z gurki raczej chamólcem heh,kolega widzie z ortografią na ''ty'' ;) sorki za offtop :wink: Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
berolok Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Wiem ze temat byl walkowany 1xtys ale i tak jak czytam to co pisza jak poprawnie skoczyc to nie wychodzi trzymam gaz caly czas tak samo,pod C'hopka lekko wstaje i odchylam sie do tylu niby powinem spasc na 2x kola a lece na przednie co robie zle. prosze sie nie smiac i nie wyzywac itd..! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurowiec Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Może za wolno jedziesz, jedź zdecydowanie na stojąco z gazem, przed hopką trochę popuść gaz, i w momencie jak przednie koło już się wybija z hopy w powietrze dodaj gaz, wtedy powinieneś ładnie lecieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 Wiem ze temat byl walkowany 1xtys ale i tak jak czytam to co pisza jak poprawnie skoczyc to nie wychodzi trzymam gaz caly czas tak samo,pod C'hopka lekko wstaje i odchylam sie do tylu niby powinem spasc na 2x kola a lece na przednie co robie zle. prosze sie nie smiac i nie wyzywac itd..! :biggrin:widocznie na zbyt małych obrotach wchodzisz na hope :crossy: sproboj na wyzszych obrotach a jak motor zacznei na przód sie przechylać to gaz na max w locie i motor sie prostuje.Jak za szybko bedize to sproboj na nizszym biegu ale juz na maź obrotach. No trzeba z kolei uwazać zeby na tył zabardzo nie spaść :evil: Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 To na jakim biegu uczyć się skakać? Jaka prędkość powinna być przy tych pierwszych skokach? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 3/4 gazu otwarte na hopie jest najlepsze do latania!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 21 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2007 ja się uczyłem skakać na hopkach gdzie najazd był conajmniej 1,5x długości sprzęta .po prostu sobie jechałem jakby nie było hopki i się jakoś odrywałem, po XX razach pozwalałem sobie na więcej Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.