qurim Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ano, gniazda mogą być wtedy w agonii. Jest taka stara zasada zużycia eksploatacyjnego silników. Dzielona na 3 etapy. Pierwszy etap to docieranie, zużycie następuje szybko. Potem gdy się dotrze zużycie postępuje "normalnie" czyli w miarę wolno, tak jak powinno. Trzeci etap to znowu szybkie zużycie prowadzące do awarii. Widocznie Twój silnik osiągnął już ten trzeci etap. Jeśli zależy Ci na tym motocyklu dość mocno to lepiej zajrzyj tam. Jeśli nie masz zamiaru pchać w niego $$ to jeździj aż padnie, byle nie za daleko od domu co byś miał jak wrócić gdy już padnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 znam takie warsztaty gdzie da się zrobić wszystko (niemalże) kwestia jest pieniędzy.8 zaworów to ok 600zł, gniazda też bez problemu można dotoczyć i wymienić.ale razem to z może zrobić sie ok. 1000zł- dużo w stosunku do wartości motocykla.Kolega za obróbkę głowicy do sporta zapłacił 1200.... $! usługa była wykonywana w stanach. Inny znów zakupił tłoki z cylindrami ze stanów do starej kawy, kupione na ebay, miałby być w idealnym stanie, przyszły tydzień temu- ubabrane czerwonym silikonem, z zardzewiałymi tulejami, i zniszczonym tłokiem... Także z tymi częściami z USA to tak kolorowo też nie jest- zwłaszcza gdy nie masz kogoś tam na miejscu kto Ci pomoże. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 W razie czego podbij na pw dam Ci namiar na gościa, który to robi i ma sprzęt. Robiłem już u niego kilkanaście głowic i nigdy nie było problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ok, na razie muszę się dokładnie zorientować w sytuacji. Na razie to tylko podejrzenia mam...Dzięki za pomoc! Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 moim zdaniem operacja bez sensu lepiej zalozyc uzywke niz w takie zabiegi sie bawic to nie jest motor pierwszej nowosci chyba ze komus nie szkoda wywalic na naprawe czegos takiego ze 2500 tys gdzie mogby kupic drogi motor. ja bym na twoim miejscu jeszcze pomyslal o glowicy od zephyra 750 pamietam ze do swojego adoptowalem kilka czesci od KZA i pasuja. Różnia sie gaznikami ty masz wieksze niz zephry i dzieki temu jest mocniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 jak to jest że japońscy inżynierowie przez ćwierć wieku nie potrafią zrobić porządku z miękkimi gniazdami zaworowymi w kawasakiprzykład mojego zr7s 2002r., 10 tys temu robiony serwis, przy jesiennym serwisie przy 23 tys km wyszło że 5 zaworów z 8 jest bez luzu zaworowego :banghead: rozumiem 1...2 ale 5!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 (edytowane) jesteś pewien przebiegu? - to wychodzi 2300km/rok - może tu jest problem Edytowane 27 Lutego 2012 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 tak jestem pewien, zużycie podzespołów na to wskazuje, wszystko jest nominalne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.