kawon Opublikowano 16 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 DIDy sprzedaja zakute, RK daja rade(montuja np w DL 1000 fabrycznie), ale wiadomo ze DID to DID, sprobuj kupic DIDa z katalogu Louis'a(caly komplet oryginalny prosto z Japan) - www.moto-akcesoria.pl zajmuje sie sprowadzaniem akcesoriow z katalogu Louis'a Możesz powiedzieć gdzie moge dostać zakuty łańcuch dida.Na moto-akcesoria też mają rozkute. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 Możesz powiedzieć gdzie moge dostać zakuty łańcuch dida.Na moto-akcesoria też mają rozkute. Nie szukaj problemu tam gdzie nie ma - 99% użytkowników DID'a w Polsce ma łańcuchy zakute i nie mają z nimi żadnych problemów. Producent podaje że ogniwo łączące ZJ (zakuwane) ma porównywalną wytrzymałość do zwykłych ogniw łańcucha.Każdy szanujący się sprzedawca powinen mieć oryginalną zakuwarkę i na życzenie klienta od razu go zakuwać. Jeśli się jednak zdecydujesz na łańcuch zakuwany to zapraszam na priv :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 16 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2007 (edytowane) Wymiana łańcucha powinna odbywać się razem z zębatkami. Takie są zasady chyba, że jest to komar. Sprawdź czy wahacz nie ma luzów, przyczyna to zużyte łożyska wachacza. Wymiana łańcucha bez wymiany zębatek zaowocuje wcześniejszym jego zużyciem. Zakuwanie łańcucha odbywa się za pomoca zakuwarki. Spinki można zakładać tylko do pojemnosci silnika do 80 cm. DID nie daje gwarancji na łańcuszek rożrządu jeżeli był zakuty co nie przeszkada sprzedawać mu spinki czyli ogniwa do zakucia. Ponadto każy model moto z łańcuchem ma podany jaki jest tzw dopuszczalny zwis czyli luz. Ale mierzenie tego luzu ma sen przyregulacji nowego zestawu. Producenci pasów napędowych podają na ile i pod jakim obciążeniem może odkształcić się pas podczas regulacji.PozdrawiamJurek :icon_rolleyes: Edytowane 16 Marca 2007 przez kawasaki454 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Jeszcze jedno pytanie, na śrubie dokręcającej przednia zębatke jest prawy czy lewy gwint :P Nikt nie wie jaki jest tam gwint?szukałem w serwisuwce ale nic nieznalazłem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez Opublikowano 18 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Jeszcze jedno pytanie, na śrubie dokręcającej przednia zębatke jest prawy czy lewy gwint :flesje: Nikt nie wie jaki jest tam gwint?szukałem w serwisuwce ale nic nieznalazłem :crossy: Raczej prawy(przynajmniej u mnie jest- 2 dni temu odkręcałem/zminiałem naped), bardzo cieżko idzie tą nakrętkę odkręcić( u mnie posłużył do odkręcenia "ruski klucz"tzn. młotek i przecinak :biggrin:) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawon Opublikowano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2007 Raczej prawy(przynajmniej u mnie jest- 2 dni temu odkręcałem/zminiałem naped), bardzo cieżko idzie tą nakrętkę odkręcić( u mnie posłużył do odkręcenia "ruski klucz"tzn. młotek i przecinak :)) pozdr :( tzn.u mnie jest śruba wkręcana w ten wałek od zębatki.Ale ok będe próbował odkrecać w lewo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Witam. Jak w temacie co może być powodem że łańcuch nierównomiernie się wyciąga (w jednym miejscu jest naprężony w innym miejscu luźny). Łańcuch DID wraz z zebatkami zmieniony był 5tyś km temu wlaśnie z tego samego powodu... Dodam, ze nie biore na koło ani nic w tym stylu:)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Witam. Jak w temacie co może być powodem że łańcuch nierównomiernie się wyciąga (w jednym miejscu jest naprężony w innym miejscu luźny). Łańcuch DID wraz z zebatkami zmieniony był 5tyś km temu wlaśnie z tego samego powodu... Dodam, ze nie biore na koło ani nic w tym stylu:)Pozdrawiam jaki to dokladnie łańcuch (podaj oznaczenia, albo cos co o nim wiesz) ? smarujesz regularnie i czym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 - lancuch malo prawdopodobne by po takim czasie tak sie wyciagnal tym bardziej DID ... - sprawdz wycentrowanie tylnej zembatki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Jesteś pewien, że na pewno to wina łańcucha? Sprawdź dokładnie zębatki a zwłaszcza tylną, czy jest centrycznie przykręcona.Przystaw kawałek śrubokręta do wahacza tak by dotykał prawie zębatki przy wierzchołkach zębów i obracaj kołem.Jak zęby będą pływały względem końcówki śrubokręta to będziesz miał przyczynę.No chyba, że kupiłeś podrabianego DIDa to wtedy wina łańcucha ale oryginał jest raczej bardzo dobrej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 łańcuch to DID X-ringowy (wydaje się być oryginalny, na ogniwach sa napisy: japan i DID) a smaruję go co ok 300 - 500km spray'em do łańcuchów motul road cośtam:Dnie był też luźny ani zbyt napięty (luz wg serwisówki 2,5 - 3,5cm).Sprawdzę jeszcze wycentrowanie tylnej zębatki, może to faktycznie to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 łańcuch to DID X-ringowy (wydaje się być oryginalny, na ogniwach sa napisy: japan i DID) a smaruję go co ok 300 - 500km spray'em do łańcuchów motul road cośtam:Dnie był też luźny ani zbyt napięty (luz wg serwisówki 2,5 - 3,5cm).Sprawdzę jeszcze wycentrowanie tylnej zębatki, może to faktycznie to... a no to dziwne, albo winna zębatka, albo jakaś podróba może DIDa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Akcesoryjne zebatki zwykle nie maja centrowania na piascie, w zwiazku z tym jak np nie dokreciles jej z wlasciwym momentem to mogla sie przesunac i spowodowac nierowna prace lancucha. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brzooza Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 sparwdzalem ta zebatke, (metoda z srubokretem:)) faktycznie nie jest w osi ma jakies 1mm luzu z jednej strony...czy taka niewielka roznica mogla byc powodem nierownomiernego wyciagniecia?? Tak czy siak jak bede mial chbile to zrobie z tym porzadek. Dzieki i pozdrawaim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 22 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2007 (edytowane) nie nie.. to łańcuch nie jest nierównomiernie wyciągnięty. 1 mm to dość dużo.. :/po prostu zębatka powoduje takie wrażenie że raz bardziej jest naprężony a raz mniej. (ja sprawdzisz dokładnie to pewnie co pół obrotu są skrajności lużny-naprężony, a to przez "odsunięcie połowy żebatki do której przylega łańcuch raz bliżej a raz dalej...)wycentruj zebatkę i zobaczysz że będzie ok :) Edytowane 22 Września 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.