Zbig Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Motorek ma 14tys przebiegu. Wiec naturalnym wydaje sie ze syntetyczny, zalezy mi tez na w miare cichej pracy skrzyni wiec najlepiej jakis gesty (mineralny). Jakis kompromis? Oczywiscie dobro dobro silnika bedzie najwazniejsze, wiec syntetyk. Teraz pytanie jaki? Olej syntetyczny ktory zapewni cicha prace sprzegla i skrzyni? Myslalem o Castrolu Powerracing? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 (edytowane) a co powiesz na polsyntetyk np 5100 motula ? ewentualnie cos z Castrola bo mialem z nimi do czynienia i nie narzekam Edytowane 19 Września 2007 przez orzyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 jezu - znowu kolejne pytanie o olej ????? :) :) :) :( nie wierze :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Motorek ma 14tys przebiegu. Wiec naturalnym wydaje sie ze syntetyczny, zalezy mi tez na w miare cichej pracy skrzyni wiec najlepiej jakis gesty (mineralny). Jakis kompromis? Oczywiscie dobro dobro silnika bedzie najwazniejsze, wiec syntetyk. Teraz pytanie jaki? Olej syntetyczny ktory zapewni cicha prace sprzegla i skrzyni? Myslalem o Castrolu Powerracing? Proponuję coś o lepkości 10W-60, producenta wybierz sobie sam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Zbig, nie ma pojecia gestosc jesli chodzi o oleje - jest lepkosc w danej temperaturze, ktora okresla liczba SAE - ta dolna w niskiej a ta gorna w wysokiej.Olej mineralny robiacy dla ciebie wrazenie gestego na zimno i w butelce, na goraco i w silniku zamieni sie ww wode, a syntetyk o podobnych parametrach nie, zachowa swoje wlasnosci smarowne, jak rowniez bedzie bardziej odporny na zerwanie filmu olejowego.Tak ze jezeli kasa ci pozwala to na pewno syntetyk bedzie najlepszy.Parametry podane przez Piotrusiagsx nie sa zle,, probuj znalezc cos w tych okolicach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomektychy Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 podpinam się pod temat: po ilu km wymieniać olej w GS 500e? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrusgsx Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 podpinam się pod temat: po ilu km wymieniać olej w GS 500e?Po 6000km lub po rok'u w zależności co nastąpi szybciej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zbig Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Zbig, nie ma pojecia gestosc jesli chodzi o oleje - jest lepkosc w danej temperaturze, ktora okresla liczba SAE - ta dolna w niskiej a ta gorna w wysokiej.Olej mineralny robiacy dla ciebie wrazenie gestego na zimno i w butelce, na goraco i w silniku zamieni sie ww wode, a syntetyk o podobnych parametrach nie, zachowa swoje wlasnosci smarowne, jak rowniez bedzie bardziej odporny na zerwanie filmu olejowego.Tak ze jezeli kasa ci pozwala to na pewno syntetyk bedzie najlepszy.Parametry podane przez Piotrusiagsx nie sa zle,, probuj znalezc cos w tych okolicach. Adam M. Adam znam specyfikacje, wiem co to SAE i API. Ale powiedz mi jak wytlumaczysz to ze na olejach mineralnych skrzynie biegow chodza zdecydowanie ciszej? Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 Nie moje, moje chodza ciszej na syntetycznym.Tyle ze moze trzeba dobrac wlasciwy syntetyk ( nie za wysoka klasa ) tak jak uzywany przeze mnie Mobil 1 15W50, przeznaczony do starszych silnikow i wzwiazku z tym zawierajacy podwyzszony % zwiazkow ulatwiajacych prace skrzyni i ukladu rozrzadu. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.