ninjabike Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 witam potrzebny mi schemat silnika do CR 125R z 96 roku wiem że jest taka stronka z częściami do tych motocykli i tam sa narysowane schematy calego motocykla jest to strona z USA tylko nie pamietam jaka może mi ktoś ja podać albo przesłać schemat a i jeszcze jedno pytanie jak plywak nie zamyka paliwa w gaźniku to da sie go wyregulować czy coś bo poprostru jak odkrece kranik to cala wach mi sie wylewa do komory i z silnika robi mi sie bak???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Mozesz to sprawdzic na http://www.bikebandit.com w dziale czesci fabrycznych. Pamietaj ze rocznik sie liczy.Jesli chodzi o przelewanie gaznika to zwykle jest to problem wykonczonego zaworka iglicowego, a nie plywaka, chyba ze plywak jest dziurawy i tonie.Zaworek iglicowy czasem wystarczy oczyscic, ale jesli ma wygniecenie na czesci stozkowej iglicy to nadaje sie tylko do wymiany. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 ten silnik jest dść prosty, wiec powinieneś sobie poradić bez żadnych sewrwisówek,,, a co do gaźnika to sie zgadzam j/w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 już sobie poradziłem z problemem teraz mam jeszcze małe pytanie związane ze spalaniem wlałem koło 2,5 litra paliwa i może jeździłem jakieś 20 minut i wszystko z baku znikło to normalne ???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 już sobie poradziłem z problemem teraz mam jeszcze małe pytanie związane ze spalaniem wlałem koło 2,5 litra paliwa i może jeździłem jakieś 20 minut i wszystko z baku znikło to normalne ????Tak to normalne taka seta żre i to dużo zalezy jeszcze jak jeździłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 19 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 no tak żebym sie cieszył z jazdy czyli klamka w dół na maxa hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 to i tak mało spalił :Pmoja WR 125 paliła więęęęcej... przy ostrej jeździe z 6-8l/h ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ninjabike Opublikowano 21 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 o to rzeczywiście paliwo żerne są a mam jeszcze pytanko małe czy gaźnik reguluje sie tylko tom śrubką od powietrza czy gdzieś jeszcze mam takie wrażenie jak by sie ciągle zalewała bo czasami nie chce wejść na obroty nie może wejść jakby na te swoje obroty tylko tak przerywa i czasami na maxymalnych obrotach też może mi ktoś pomóż Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 21 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2007 wiec możesz jeszcze przeprowadzić regulację iglicy rowek, lub jakiś "hardkorowiec" dał wiekszą dysze i jak tryzmał non stop na wysokich obrotach to przepalała to a tak ak jeźdizsz ty moze nie chce łyknąc na początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.