rozek Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 WitamChcę jutro wymienić filtr powietrza a posty w archiwum nie rozwiały moich wątpliwości. Filtr wygląda tak http://www.sklepmotocyklowy.pl/podglad.php...zdjecia/7394410Mam spray Motula do filtrów oleju i nie wiem co robić ? Popsiukać filtr ? A jeśli tak to ile ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gutek_rapier Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 papierowych filtrów sie nie nasącza tylko gąbkowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Września 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Nic z nim nie robisz. Zakładasz i koniec. To zwykły filtr, ani K&N, ani gąbkowy, oleju do niego nie stosujesz. M.in. przez to będziesz musiał go kiedyś zmienić na nowy. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Dołączę się do tematu /żeby nie zakładać nowego/. Mam nadzieję, że nie włażę w butach do czyjegoś salonu? :icon_razz: Wymiana zwykłego filtra powietrza na stożkowy albo owalny pełnego przepływu, jakich wymaga regulacji w gaźniku, coby spalnie i praca silnika nie uległa drastycznej zmianie? Pewnie wzbogacenie mieszanki? Ale czy coś jeszcze? :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Na 90% po zmianie filtra będziesz musiał przeregulować gaźniki.Tak jak piszesz gaźnik może wtedy dostawać zbyt duża dawkę powietrza.Radzę omijać szerokim łukiem tanie stożki made in Taiwan itp... za 15 zł. ( słaba filtracja i problemy z ustawieniem gaźników itp.)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Może nawet trzeba będzie zmienic dysze paliwa po zastosowaniu stożków. Do kpl przydał by się również odpowiedni wydech :) Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 fabryczne airboxy posiadają konkretne podciśnienie, wpuszczają określoną ilość powietrza do gaźnika i do tego mamy gaźnik ustawiony. jak damy stożek zmienia sie ilość powietrza dochodzącego do gaźnika, czyli zmienia się ilość powietrza w mieszance paliwa która dostaje się do cylindra. trzeba do tego odpowiednio ustawić gaźnik, żeby był odpowiedni stosunek paliwa do powietrza w cylindrze, tak jak to bylo z airboxem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Czyli raczej proponowalbym wysoko przeplywowy filtr do airboxa ( K&N, UNI ) a nie zadne stozki.Mozliwe ze regulacja gaznikow cie ominie, a o siwe wlosy taka regulacja spokojnie moze przyprawic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Czyli raczej proponowalbym wysoko przeplywowy filtr do airboxa ( K&N, UNI ) a nie zadne stozki.Mozliwe ze regulacja gaznikow cie ominie, a o siwe wlosy taka regulacja spokojnie moze przyprawic. Adam M.Ten pomysł mi się podoba :D Stożki czy owale nie są konieczne, bo i tak nie będzie ich widać, więc poprawianie wyglądu nie jest tutaj wymagane. Dzięki Adam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.