Skocz do zawartości

Jazda na tylnym kole KTM LC4


damek0007
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Strzał za sprzęgła napewno,ale w słabych moto.W LC$ jest to zupełnie bez sensu.

 

ze sprzegla mozesz postawic na gume przy nizszych obrotach i mniejszej predkosc. taki jest tego sens i tyle. nie zmienia to faktu ze takim sprzetem spokojnie mozna z gazu postawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

nie zaczynaj tego tematu bo byl wiele razy

 

 

Myślałem ze znowu Mineta :buttrock:

Tyy "Street Reicing, Stunt Raiding"

Hahahahah żal i jeszcze "kłady"

 

I dobrze myslales to on!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hahah no i wymadrzalem sie na temat wheelie, i tak wyj**ałem dzisiaj przy 40 na kole ze z kiery zrobil mi sie banan. IDIOTYZM !!! LUDZIE APELUJE !!

Jesli nie umiecie operowac tylnim hamulcem na kole, nie swirujcie za bardzo.

Jak narazie motor nie nadaje sie do jazdy.

 

Uwazajcie na siebie.

 

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w imadło... potem rurę grubą i conajmniej metrową na krzywą stronę kiery i ogień prostowanko...

sprawdzone :icon_biggrin:

ew. jako imadło może posłużyć półka w moto, bo niekoniesznie trzeba wyjmować kierownicę do prostowania- tak też kiedyś robiłem jak kumpel wyrżnął, a trzeba było jakoś moto dojechać do domu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no poprostu krzywa jak hu. Jedna strona wyzej druga nizej, poprzeczka wygieta znacznie.

Mozna to jakos podprostowac ? Bo tylko niechce zeby sie stary dowiedzial, pozniej kupie.

W imadlo skrecic i sprobowac rekami ?

 

Zalezy jaka - alu czy zwykla?? W kazdym badz razie zawsze mozesz sprobowac porzadnie podgrzac miejsce zgiecia nad palnikiem i pozniej w imadlo i ciagnac. Alu kiera moze sie duzo latwiej polamac przy takiej operacji. POZDRO

 

P.S. Mi go szlifie na kole (3 bieg) kiera sie zrobila w znaczek supermana :icon_biggrin:

Edytowane przez Soku11

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli moge powiem Ci jak ja zaczynałem. nogi na stopkach zawsze nie zależnie ile brakuje ci do wywalenia na plecy! następnie jazde na kole zaczyna od treningu tj:

-podrywaj motor i hamuj hamulcem w tam i spowrotem zawsze kilka minut takiej rozgrzewki , wtedy wejdzie nawyk wciskanie hebla.

-nastepnie podrywaj motor na początku z gazu, bedzie ci łatwiej wyczuć jak motor zachowuje sie w danym wychyleniu.

stawiając na koło pociągnij zawsze lekko kierownice do siebie. ciągnij równo rękoma, bo bedzie cie na boki gibać.

Jazda na kole na enduro jest inna niż na ścigu, jest szersza kierownica i inna pozycja za kierownica

wiecej ci nie doradze, musisz jeździc i czuć motor , starać sie zrozumiec:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiesz co piszesz.... strzał ze sprzęgła jest najlepszą metodą, gdyz o wiele łatwiej można wyczuć balans.. a z drugiego biegu z gazu juz nie bedzie tak łatwo...

 

haha żal co Ty piszesz... nie wiem czy zauważyłeś ale to KTM i na 2 biegu wcale nie jest ciężko... ja widziałem np jak jedna osóbka na KTM-ie poderwała na 2 i wszystkie pozostałe 4 biegi zapieła i tak se jechała... hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

haha żal co Ty piszesz... nie wiem czy zauważyłeś ale to KTM i na 2 biegu wcale nie jest ciężko... ja widziałem np jak jedna osóbka na KTM-ie poderwała na 2 i wszystkie pozostałe 4 biegi zapieła i tak se jechała... hehe

tak dla sprostowania lc4 ma 5 biegów a nie 6:) a co do jazdy na gumie to powoli zaczyna mi wychodzic:D ale podrywam na stojąco i z gazu z 2 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

jeśli moge powiem Ci jak ja zaczynałem. nogi na stopkach zawsze nie zależnie ile brakuje ci do wywalenia na plecy! następnie jazde na kole zaczyna od treningu tj:

-podrywaj motor i hamuj hamulcem w tam i spowrotem zawsze kilka minut takiej rozgrzewki , wtedy wejdzie nawyk wciskanie hebla.

-nastepnie podrywaj motor na początku z gazu, bedzie ci łatwiej wyczuć jak motor zachowuje sie w danym wychyleniu.

stawiając na koło pociągnij zawsze lekko kierownice do siebie. ciągnij równo rękoma, bo bedzie cie na boki gibać.

Jazda na kole na enduro jest inna niż na ścigu, jest szersza kierownica i inna pozycja za kierownica

wiecej ci nie doradze, musisz jeździc i czuć motor , starać sie zrozumiec:)

Włącze się do tematu. Według mnie powyższa podpowiedz jest najbardziej trafna. Sam uczyłem się w identyczny sposób i działa. Obecnie mam DRZ-400 Supermoto. Sprzęt słabszy od LC4. Na siedząco, nogi na podnuszkach, sprawdzenie hebla nożnego i:

II bieg strzał ze sprzęgła mocno aby złapać wysoki pion. Potem delikatna praca manetką lub hamulcem w krytycznych momentech. Max 50 metrów na gumie - koniec obrotów. (daje się też z gazu ale efekty są dużo skromniejsze i trzeba użyć dużo siły, aby szarpać kierę).

Zajęło mi to dwa tygodnie. Co drugi dzień 2,3 godziny treningu zrobiłem przy tym ok. 800 km. Postępy są widoczne i to szybko. Jak zrobisz przerwę na dwa tygodnie , zapominasz i musisz od początku się uczyć.

 

:buttrock: I tu prośba do bardziej doświadczonych. Jak zmieniać biegi w locie. Ze sprzęgłem ? Czy da się bez. Próbowałem na obydwa sposoby i nie wychodzi. Koło wraca na asfalt :crossy: A zima już prawie wita do nas.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

no kurcze ja juz prawie 2 tyg probuje i nadal dupa blada....

 

moj dr z jedynki ladnie z gazu idzie (zebatka przod 13 zebow), przejezdzam kawalek zapinam bez sprzegla dwojke i opadam znowu na asfalt. czy nie dochodze jeszcze do dobrego punktu?? musze wyzej podniesc kolo?? bo to troche wstyd jak czlowiek ma motocykl i nie potrafi jezdzic na kole, czy nie?? :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...