Gość Padza Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 (edytowane) Witam Szanownych Kolegów Kamratów. :icon_razz: Szanując waszą wiedzę i doświadczenie, stawiam poważne pytanie: Jak utwardzić tylnie amortyzatory w Osie?Obcierają mi nieznośnie o błotnik, jak w 2 osoby jadę mimo, że nie ważymy łącznie nawet 150 kg.Wymieniłem simmeringi i nie cieknie nic. Tłoczki wyglądają na całkiem niezłe. Sprawdzałem na twardość wlewając różne oleje także amortyzol, teraz mam zalany hipol 80W/90.Z góry dziękuję za ciekawe pomysły. Edytowane 17 Września 2007 przez Padza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 ja bym poprostu wstawił amorki od jawy ts 350;] Albo załozył inne sprezyny do tych amorków i raz na zawsze skończyły by sie problemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Pewnie na tym się skończy, że założę inne amortyzatory. Poprzednio miałem od WSK, twardo było (dobrze było), nie dobijało, ale sęk w tym, że one mają troszkę inne mocowanie na dole i w Osie pracują ukosem (jakoś tak wygięte są). Można zadać pytanie, skoro było dobrze, to dlaczego zmieniłem – ano dlatego, że przywracałem do oryginału wszystko. Zamieniałem sprężyny od powyższych amortyzatorów, ale te od WSK troszkę zbyt obszerne były, miały luz i nie pasowały pod szklanki amortyzatorów w Osie. Dzięki za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Najlepiej to wyjmij starą sprężyne, zmierz srednice, skok, zrób sobie rysunek i leć na bazar, jedyna szansa na dostanie takowych, szukaj w motocyklach typu MZ , JAWA, ostatecznie coś z włoskich skuterów. w ogóle zapraszam na forum o WFM:www.wujkafrankamotor.yoyo.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Nie wpadło mi do głowy z tą giełdą, można było przecież coś poszukać...., ale wczoraj się skończyła. Dzięki za zaproszenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marianek_spox Opublikowano 17 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2007 Jeszcze jedna opcja (jak zrobiłem ja w tylnych amortyzatorach SHL M11W). Amorki były nieco zbite ,a jedna sprężyna pękła po prostu ,więc nadspawałem sprężynie gdzieś 2 cm zwiniętego grubego drutu. Najlepszy sposób to zrobić tak ,jak radzą koledzy - czyli poszukać pasującuch nówek ,ale z tym ciężko. Ewentualnie nadal w sprzedaży są nowe amortyzatory do jawy 250/175 ccm które posiadają podobną konstrukcję uchwytu dolnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasiu Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Ja w swoim Junaku zwiększyłem wstępne napięcie sprężyn najzwyczajniej w świecie podkładając pod sprężyny grubsze podkładki niż w orginale. Dołożyłem niewiele - ok 4-5mm, a róznica jest bardzo odczuwalna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 18 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2007 Dzięki, poszerzyłem swoje znacznie swoje horyzonty. Znowu mam głowę pełną pomysłów. :buttrock: Najlepszym rozwiązaniem będzie dopasowanie dobrych (twardych sprężyn) – ale to dopiero w przyszłym sezonie chyba. Tymczasem chyba coś tam chyba podłoże, aby zwiększyć wstępne napięcie sprężyn – jeszcze nie jestem tego pewien. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2007 Nie wiem czy pomoge ale moze zglos sie do zakladu ktory produkuje sprezyny i zamow o wyzszym module sprezystosci lekko wyzsze i powinno byc ok, wiem ze w Poznaniu robia, w Wawie zreszta tez tyle, ze nie posiadam niestety przy sobie adresu... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Padza Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Pomysł dobry, pewnie też troszkę kosztuje. Przemyślę jeszcze wszystko, przygotuję się i zrobię (pewnie dopiero w zimę, albo na wiosnę, bo teraz szkoda czasu na garaż). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 20 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2007 Wbrew pozorom nie takie drogie, do G kupowalem utwrdzone + 20cm i dalem za 4 sztuki 400 zl wiec mysle ze dwa do moto majatku kosztowac nie beda... :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 mi wystarczyla wymiana oleju w mojej osie na jakis super twardy do motocykli sportowych :bigrazz: teraz to mi sie wygodniej jezdzi niz na moim Harleyu :) Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.