Nitomen Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 witam zamowilem tloczek wossnera na 1 szlif - na poczatku pazdziernika moto powinno byc juz po remoncie, jako ze pora juz bedzie raczej malo turystyczna, zalozyl bym sobie kostki i polatal po polach i lasach (raczej tylko w wekendy :/ ) , ale jak to w terenie nie pilnuje obrotow , krece silnilk tak jak mi akurat wygodnie ( nie bardzo jest kiedy spogladac na zegary :P ). Na szosie natomiast czesto zerkam na zegary i pilnuje jako tako obrotow i odpowiedniego biegu i stalej predkosci obrotowej . A wiec gdzie docierac tloczek ?? po jakim przebiegu zmienic olej ? :( Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 13 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2007 Cholera najgorsze ze nie wiem w jakiej technologi jest wykonany(kuty czy odlewany?), jednak ja bym proponowal asfalt, oczywiscie olej mineral do 100 km- i co 100 km do 1000 km, potem przeszedlbym na polsyntetyk do 1500 i potem na syntetyk- jak tak robilem w starenkim jak swiat CL 350- jednak mial starego typu pierscienie olejowe( wiec z natury bral olej), i czesto oliwe musialem uzupelniac jednak spalanie oleju unormowalo sie chyba na 0,5 l na 1000 km- po dotarciu, na poczatku jezdzilem spokojnie , po 1000 km nie przekraczalem 75% obr, dopiero po 1500 km mozna bylo ostrzej jezdzic...Jak pamietam w Kawakach na obrotomierzu jest naklejka jak jezdzic na nowka sprzecie - mysle ze podobnie i bedzie na nowych tlokach.Pamietaj ze sama wymiana tloka to nie wszystko- uklad odmy z silnika musi dzialac i byc drozny(nie wiem czy nie trzeba jakiej przerobki jak szczelniejszy tlok zwiekszy cisnienie ogolne w silniku) , a jak z wysokoscia tloka w stosunku do uchylania sie zaworow?? Pozdr. Janek Klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 witam tlok kuty , zwiekszajacy kompresje, pierscionki olejowe to 2 pierscienie i w srodku blaszka falista(kwadratowa) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Opcja szukaj, Adam M. opisywał. Jeździć na różnych obrotach, docierać w pełnym zakresie prędkości obrotowej silnika. I wymień olej po 100km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Na asfalt, w terenie większe obciążenia i przegrzać łatwo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 (edytowane) witam tlok kuty , zwiekszajacy kompresje, pierscionki olejowe to 2 pierscienie i w srodku blaszka falista(kwadratowa) Jak ja robiłem remont Xt600 to wszyscy na forum xt odradzali mi tłoki zwiększające kompresje.... a juz napewno w starszym moto... Na forum Xt jest kilka postów jak motocykl na takim tłoku ma naprawde większą moc ale przy tym korba wytrzymuje srednio 3 miechy... Sorry za tak pesymistyczną wersje ale troche o tym czytałem.. A co do tematu to początkowe docieranie oczywiście na asfalcie... Edytowane 14 Września 2007 przez Stifler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 Docierać po asfalcie a najlepiej w mieście. często dawac w dupe i często hamować! kontrolować temperaturę, pierwsza zmiana oleju z filtrem po 100-150 km p.s aku musi być dobrze naładowane. Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 opinie sa rozne , jedni montuja i lata inni montuja i siada , nie wiem czy olej zmieniac teraz zrobilem na nim niecaly 1000 km , a tym czasie dolalem go z 3 litry :crossy: , moze zostawic to jak jest i za 100 km docierania zmienic ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2007 zmien bo przy takich przedmuchach ma konststencje smoły! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 u brata w dr 650 95 rok zakładaliśmy kuty podnoszący kompreche wossnera, wszysko idealnie, mocy troche przybrał, na początku miał lekki problem rozrusznik żeby go przekręcić ale później sie ułożyło wszyko i bez problemu 2 lata jeźdizł, żadnej dziwnej historii z siadającą korbą nie było.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 15 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2007 95 a 88 to 7 lat różnicy a to już troche jest! zresztą zobaczymy co sie stanie jak Rychu go zainstaluje ;] Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 16 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2007 wiadomo co sie stanie - Rychu bedzie na wiosne znwou KLRa naprawial :)zmien to padło na jakiegos LC4, tak jak ja - fura zapier..la :banghead: a co do docierania, to ja bym ją na lesnych szutrach dotarl, bez wpadania w grzaski teren. bo i pooffroadujesz i se motóra dotrzesz Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.