Gość jeremy.white Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 Cóż zakochałem się w niej od pierwszego wejrzenia, jest to mój pieerwszy motocykl, i dopiero się uczewydaje mi się że ten motor naprawdę pozwala na wiele ...zarazem uczy pokory..Jest silny jak cholera, ma piorunujący start!! (5,4) pali mało...moja jest golutka, dopiero zaczynam ją upiększać....na wiosne Bemowo jest MOJE!! :D ( ps za swoją zapłaciłem 6400 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyatt Opublikowano 4 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2003 Kamil - kupiłeś w PL czy sprowadzałeś? A tak nawiasem mówiać: Jak myślicie? od maja będzie łatwiej ją kupić?! Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Rafał jak chcesz nabyc sprowadzany to skocz do AAstora i powiedz wlascicelowi ze takie cos cie interesuje.On napewno pomoze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Co do ceny: wersja VT500C jest dużo droższa od VT500E, a przecież silnik i zawieszenie jest to samo - sewisówka Clymer była ta sama dla obu modeli - różnice były w zasadzie stylistyczne. Na + dla wersji "E" trzeba zaznaczyć większy zbiornik paliwa (18 L) co przy niewielkim zużyciu paliwa daje duży zasięg ("C" ma 13,5 L) ok 350 km. Stylizacja wersji "E" to kwestia gustu, natomiast technicznie niczym się nie rózni. Cena? W zasadzie połwa tego co kosztuje "C": 3500 - 4500 PLN - warto się zastanowić czy nie poświęcić za tę cenę stylizacji. PSJeszcze coś mi się przypomniało. Otóż VT500E posiada hermetyczną osłonę na przednią tarczę. Poprawia to skuteczność hamulca w czasie deszczu, ale ponoć wymiana klocków z przodu to mnóstwo roboty - osłonę ciężko jest zdemontować. I ogólna uwaga co do hamulców - nie są (w porównaniu do współczesnych) zbyt mocne, ale to chyba cecha typowa dla wszystkich starszych modeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Marian ty chcesz kupic "stara Japonie"?? Nie poznaje cie.Lecz ludzie sie zmieniaja :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyatt Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Rafał jak chcesz nabyc sprowadzany to skocz do AAstora i powiedz wlascicelowi ze takie cos cie interesuje.On napewno pomozeNie wiem jakie zmiany będą na wiosnę w przepisach. Może warto poczekać?Już wiadomo, że mają być nowe prawa jazdy. Kto wie co tym baranom jeszcze do głowy przyjdzie. Niby powinno być taniej po wejściu do Unii ale kto tam wie. Dzieki wszystkim (szczególnie Tobie Vlaad) za info o VT500 Znalazłem zdjęcia obu wersji VT500C i VT500E oraz opis na stronie:http://motocykle.domeczek.pl/prezentacje_m...t500c/vt500.htm Co do stylistyki to muszę przyznać, że zdecydowanie bardziej podoba mi się "C".Nie zgadza mi się tu jednak spalanie w opisie na ww stronie: 7,8l (!) -może na 200km :D Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Nie zgadza mi się tu jednak spalanie w opisie na ww stronie: 7,8l (!) -może na 200km :DTeż gdzieś spotkałem taką wartość. Z tego co pamiętam był to pomiar na torze wyścigowym, gdzie VT500E wykręciła czasy zbliżone do sportowych motoicykli. Nie ma się co dziwic :D . Ciekawe też skąd koleś wziął informację o hydraulicznej regulacji luzu zaworowego 8O 8O . Fakt, że instrukcja mówi o regulacji co 24 tys km, ale jednak jest ręczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jeremy.white Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Moja w lipcu została sprowadzona z Belgii, w sierpniu odkupiłem ją od nabywcy..o do spalania (motocykle dom 7,8)- to rzeczywiście jakieś ekstremalne warunki użytkowania po jakiś modyfikacjach czy cholera wie czym) rzeczywistość jest taka że mi nie przekracza 4l z tym że ja nie przekraczam jeszce 90kmh hehehe zagranica te motocykle chodzą o30% nawet do 40% taniejnie mogłem w to uwieżyć!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zjarek Opublikowano 5 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2003 Vlaad1 napisałJeszcze coś mi się przypomniało. Otóż VT500E posiada hermetyczną osłonę na przednią tarczę. Poprawia to skuteczność hamulca w czasie deszczu, ale ponoć wymiana klocków z przodu to mnóstwo roboty - osłonę ciężko jest zdemontować. I ogólna uwaga co do hamulców - nie są (w porównaniu do współczesnych) zbyt mocne, ale to chyba cecha typowa dla wszystkich starszych modeli.Jestem szczęśliwym posiadaczem VT500E, z ta obudowa to jest trochę problemów przy zdejmowaniu koła, cz wymianie klocków. Jednak po pierwszym demontażu wiadomo już o co chodzi i nawet taki antytalent mechaniczny jak ja nie ma z tym kłopotów.Obudowa naturalnie nie jest hermetyczna :D , jedynie przedni hamulec jest nie wrażliwy na jazdę w deszczu. Zaletą wersii E w stosunku do C jest też lepsze prowadzenie motocykla, VT500C ma z tyłucholernie szeroką oponę. Silnik i inne mechanizmy mimo 20 lat sa w mojej Hondzie w dobrym stanie. Mam zamiar jeżdzić nią jeszcze długie lata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 6 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 Marian ty chcesz kupic "stara Japonie"?? Nie poznaje cie.Lecz ludzie sie zmieniaja :lol: witam a kto pisał że się zakochał w XJR 1300 ??????? :lol: :lol: Honda jeszcze nie jest pewna...... chodzi tu głownie o trwałosc silnika i ładna praca 4 suwa, no i ten klimat chopperowy... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 6 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2003 witam a kto pisał że się zakochał w XJR 1300 ??????? :lol: :lol: Honda jeszcze nie jest pewna...... chodzi tu głownie o trwałosc silnika i ładna praca 4 suwa' date=' no i ten klimat chopperowy... pozdrawiam[/quote'] jeśli mogę coś doradzić to daj sobie spokój z chopperem. Lubisz podróżować, więc po co Ci takie moto :?: Czemu nie poszukasz sobie jakiejś XTki która o niebo lepiej nadaje się do wypraw :?: Ja kiedys tez bardzo lubiłem chopperki i ten klimat. Jeździłem Virażkami, Shadowkami itd. Dopóki zupełnie przypadkiem nie kupiłem Tenery 660. A potem już nic nie było takie same. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 7 Października 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 witam a kto pisał że się zakochał w XJR 1300 ??????? :lol: :lol: Honda jeszcze nie jest pewna...... chodzi tu głownie o trwałosc silnika i ładna praca 4 suwa' date=' no i ten klimat chopperowy... pozdrawiam[/quote'] jeśli mogę coś doradzić to daj sobie spokój z chopperem. Lubisz podróżować, więc po co Ci takie moto :?: Czemu nie poszukasz sobie jakiejś XTki która o niebo lepiej nadaje się do wypraw :?: Ja kiedys tez bardzo lubiłem chopperki i ten klimat. Jeździłem Virażkami, Shadowkami itd. Dopóki zupełnie przypadkiem nie kupiłem Tenery 660. A potem już nic nie było takie same. witamcóż - tu nie chodzi tylko o samą podróż ale też o klimat że jedziesz jak kowboj na zachodzie.Nie mówie że enduro jest złe , raz jechałem Tenere 750 i było superCHodzi o klimat :Dale z tego co widze to chopperki sa drogie wiec doprawdy nie wiem co w koncu kupim. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 7 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2003 [quote="Wyatt ( marian a kto pisał że się zakochał w XJR 1300 ??????? :lol: :lol: Ja napisałem bo to prawda.XJR to dla mnie dzielo sztuki cos pieknego.Moze kiedys bede mogl sobie pozwolic na taka sztuke :twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wyatt Opublikowano 11 Października 2003 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2003 Michał- ile trzeba wydać na dobre XT? A co do chopperów - to tak jak Marian napisał. Szkoda tylko że są mniej praktyczne w takich lekko terenowych traskach :).Pozdr.Rafał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amster Opublikowano 10 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2009 VT500C jest naprawde super. Ujezdzam rocznik 83 choperek i jak bym zamienil to tylko na Yam V-maxa. A wersja 500E zwana Ascot to tylko inny wyglad bo turystyczny. To zalezy czy ktos lubi czopery czy inne. Na dlugie podroze Ascot jest lepsza. Tutaj chodza narynku wtornym od 1000 euro w gore. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.