540zhg Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 wiem że trochę odkupuje temat :D co do wd i innych penetrująco-odrdzewiajaco podobnych można użyć tego na cała powierzchnie zacisków jeżeli są tak mocno zabrudzone że zmywacz do hamulców sobie nie radzi ale musisz pamiętać ze po wyczyszczeniu wd40 zacisku obmyj go dokładnie zmywaczem do hamulców a następnie wydmuchaniu np kompresorem w miejsca gumowe i tłoczki dokładnie psikaj smarem sylikonowym w sprayu później możesz użyć tam albo płynu dot 4 lub smaru do tłoczków odradzam miedziany , co do rozpuszczania się uszczelniaczy przez wd :D , płyn hamulcowy też je rozpuści może nawet szybciej niż wd taki urok uszczelniaczy, ale to trwa latami :D ( to tylko moje subiektywne spostrzeżenia nie każdy musi się zgadzać ) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 To nie kwestia zgadzania się - wudek zwyczajnie powoduje że guma puchnie. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 (edytowane) . Edytowane 2 Marca 2017 przez 540zhg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2017 Spoko, jedni wolą się uczyć na cudzych błędach a inni na swoich ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Jakie mogą być objawy przeciekających uszczelniaczy tłoczków czy ta się to zdiagnozować bez rozbierania układu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Tłuste od płynu tłoczki, płyn hamulcowy na tyle klocków Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Nie widzę takich objawów dzisiaj wymyłem zaciski wodą z wierzchu dokladnie przyjrzałem tłoczkom pracują jak należy są tłuste id smaru bo delikatnie je przesmarowałem przy wciskaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 A ile czasu minęło od poskładania bądź ile kilometrów zrobiłeś? Jedno z moich aut gubiło kiedyś jakieś 50ml płynu na pół roku. Czasem właściwa diagnoza wymaga czasu wiec mimo że wydaje się ale nie jesteś pewien uszczelniaczy obserwuj zacisk i sprawdzaj czy jeden tłoczek z czasem nie łapie większego zabrudzenia od innych. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Ale one sa uwalone w smarze więc wszystkie będą łapać brud. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) No to niech sprawdza wokół którego tłoczka pierwszego zacznie złazić farba, albo niech je odtłuści. ;) Edytowane 3 Marca 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Też bym się pozbył tego smaru bo się zrobi pasta ścierna. Nadgorliwość gorsza od faszyzmu ;) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 (edytowane) Październik poprzedniego roku a do km ok 1500 dzisiaj przemyłem mala myjka ciśnieniową z wodą destylowaną. Dlaczego o tym pisze może od poczatku podczas mycia zacisków robiłem to pierwszy raz :) użyłem dot 4 nie mogłem domyć tłoczków nie wyciągałem ich tylko lekko wypompowałem klamką nie wiem co mi strzeliło do Glowy ale psikałem smarem penetrująco odrdzewiającym umyłem do błysku szczoteczka do zębów potem podczas składania szybko rozmontowałem kupiłem dwie puszki break clenera dokladnie mylem wydmuchałem kompresorem i aj w kolko aż się skończyły na koniec podałem z strzykawki smar do cylinderków i wdusiłem ręką tłoczek . Tydzień temu motocykl byl na serwisie u mechanika który zmieniał płyny nie zaważył niczego złego jednak po jego wymianie klamka zrobiła sie gumowata ale hamulce bardzo dobrze działają. Dlatego boje się troche o same uszczelniacze . Znajomy mówił mi że jak mam nowe klocki i stare tarczę to możliwe że musi się dotrzeć. Dodatkowo tylny lekko piszczy prze lekkim obrocie kola co do samych tłoczków to po wduszeniu klamki dźwigni hamulca tłoczek wysuwa się a po puszczeniu delikatnie odbija chowa. Edytowane 3 Marca 2017 przez 540zhg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Jeśli klamka nadal wydaje się gumowata to masz lekko zapowietrzonny układ Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
540zhg Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 Na to by wychodziło dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.