AnPo Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Witajcie, Honda montowała w tym modelu dwa rodzaje gaźników.Najpierw opadowe, takie jak mam ja, a potem nowocześniejsze - podciśnieniowe, które chciałbym mieć :) Poradźcie gdzie mogę znaleźć ich jakiś part number, albo je same :) pozdrawiam Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 http://www.bikebandit.com/parts/Honda/CB650/1980 Może tu ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Nowoczesnosc gaznikow podcisnieniowych jest dla mnie lekko problematyczna, lepsze osiagi i reakcje na gaz bedziesz mial na gaznikach mechanicznych. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 a możesz powiedzieć jaka jest różnica?może będę je miał? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 a możesz powiedzieć jaka jest różnica? Przypuszczam, ze Adam objaśni Ci to lepiej.. ale..Generalnie chodzi o to, ze gaźniki podciśnieniowe, stosuje się w celu wyeliminowania pewnych braków w umiejętnościach jeźdźca... (szarpanie sinika przy niezamierzonych ruchach manetką itp..) Głownie chodziło o płynność jazdy i mniejszą "narowistość" motocykla, a co za tym idzie jest on bardziej "user friendly".W silnikach do zastosowań sportowych z reguły stosuje się "zwykłe", mechaniczne otwieranie przepustnicy, z przyczyn wymienionych wcześniej przez Adama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 :notworthy: ok, roger. :crossy: źle się wyraziłem. chodziło mi bardziej o wygląd, jakąś cechę charakterystyczną bo części mam od groma a jakoś muszę ją poznać.... :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Barnaby chce chyba się dowiedzieć jak poznać czy to co ma to mechaniczne gaźniki czy podciśnieniowe...więc najprościej: podciśnieniowe mają dwie przepustnice w gardzieli, jedna zazwyczaj obrotowa poruszana linką, a druga już "przesuwna góra-dół" niezależna od tej obrotowej.sorka, jeśli nie o to chodziło.. :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 To znaczy przepustnica podcisnieniowa jest zalezna od podcisnienia wytworzonego w kolektorze ssacym, a te z kolei od polozenia przepustnicy obrotowej, tak ze zaleznosc istnieje a nie ma mechanicznego polaczenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roger Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 :cool: ok, roger. :P źle się wyraziłem. chodziło mi bardziej o wygląd, jakąś cechę charakterystyczną bo części mam od groma a jakoś muszę ją poznać.... ;) Tak jak napisał Lysy5g1...No na pierszy rzut oka, z zewnątrz... mechaniczne nie mają tego dużego dekla u góry pod którym znajduje się membrana lub tłok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) To znaczy przepustnica podcisnieniowa jest zalezna od podcisnienia wytworzonego w kolektorze ssacym, a te z kolei od polozenia przepustnicy obrotowej, tak ze zaleznosc istnieje a nie ma mechanicznego polaczenia. Adam M. tak Panie Adamie.. w pełni ma Pan rację...może za prosto to opisałem :cool: chodziło mi o to, że jak będzie miał w rękach gaźniki i będzie chciał poznać jakie są to jak poruszy jedną przepustnicą to druga nawet nie drgnie... Edytowane 4 Września 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 no właśnie o to mi chodziło. AnPo chyba mam takie gaźniki. podaj mi jeszcze na wszelki wypadek średnicę kolektora ssącego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.