pako Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 (edytowane) witam. Kupilem olej Valvoline 2 T sprzedawca polecił mi go do aprili Classic. Lecz po otwarciu okazalo sie że olej jest żółty a w zbiorniku jest czerwony. nie wiem czy olej ten jest mieszalny czy też nie. Jak ktoś mial styczność z tym olejem proszę o odpowiedź:), podejrzewuje że jest to olej mineralny i sprzedawca sie pomylił :lalag: ...... Edytowane 3 Września 2007 przez pako Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Super stunter piter Opublikowano 3 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 zobacz co pisze na opakowaniu, tam będzie podane czy to syntetyk czy mineral czy pół syntetyk, raczej musisz wlać taki olej jak masz w dozowniku ( nie chodzi o firme tylko o to czy syntetyk) ale jak wlejesz np syntetyk do czegoś innego to też się nic nie stanie (podobno jakoś sie ważą czy coś) ale jak ja zalałem inny to nic się nie stało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 3 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2007 he na opakowaniu nie idzie znaleźć ale w 90 % jest to olej mineralny 25 zyla w plecy ;/ ehhhhhh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 kto (dobrze) smaruje- ten jedzie. olej za 25 zlotych to nie zaden rarytas, kup sobie motula za 60 i niech nie pasuje, to wtedy mozna powiedziec lipa. a widze ze zapewne oszczedny jestes, to polece ci (jak wielu juz osobom) w pelni syntetyczny, ponoc szwajcarski olej MIDLAND. opakowanie 0.6l kosztuje 8-10-12 złotych w zależnosći od punktu. jesli chcesz poszukac mojej opini na jego temat to przeszukaj forum. pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 magneto chcesz zeby zatarl silnik :D ?? :cool: jemu chodzi o olej do dozowinika :P wiec niech wleje Castrol r2 racing ! :P najlepszy oczywiscie go polecam ;) kosztuje co kosztuje czyli 42 zl litra ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 magneto chcesz zeby zatarl silnik :D ?? ;) jemu chodzi o olej do dozowinika :P wiec niech wleje Castrol r2 racing ! :) najlepszy oczywiscie go polecam :) kosztuje co kosztuje czyli 42 zl litra ;) czym ma zatrzeć silnik ? Ja na midlandzie przejeździłem praktycznie bez żadnych strat tłoczek w exc250, sąsiad w takim samym motocyklu (2 lata młodszy rocznik) zajechał cylinder jeżdżąc na motulu :banghead: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 Mieszając syntetyk z pólsyntetykiem lub minerałem oleje mogą się ,,zwarzyć", najlepiej to weź te dwa oleje (nowy i stary) i je zmieszaj, jeśli powstaną grudki to oczywiście jest wykluczone żeby dolewać ten nowy. Grudki te mogą osiąść w pompie oleju co doprowadzi do zatarcia silnika. Też miałem ten sam problem ale opaczność Boska mi nie pozwoliła tego zrobić :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 nie no spoko :banghead: oczywiscie jesli chodzi o motul do mieszanki :D a nie do przekladni <loL> a wiesz jak to jest ;) zeby czasem do przekladni nie kupil i nie wlal do dozownika :) a ja polecam i tak castrola :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 oleje są w 100% mieszalne jeżeli są tego samego typu, kolor to może tylko barwnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 (edytowane) kolor jest nieważny... jest to tylko barwnik przecież żeby można było poznać paliwo "rozrobione" od czystego...generalnie zasada jest taka, żeby przy mieszniu oleju przeskoczyć o najwyżej jedną klasę... (mówił mi to znajomy mechanik motocyklowy więc chyba wie co jest co)czyli mieszamy minerał z półsyntetykiem... półsyntetyk z full-syntetykiem...takie mieszanki są na pewno bezpieczne! jeśli się obawiasz dalej to sprawdź na małej ilosci czy nei zachodzi reakcja i dopiero potem wlej wszystko. :) wszyscy mówią o ścinaniu się oleju... wątpię żeby ktokolwiek widział to na własne oczy kiedyś..ścinanie występuje w skrajnych przypadkach kiedy mieszasz całkowicie różne klasy tylko. ps: na opakowaniu jest napisane na 100% jaki to olej Edytowane 4 Września 2007 przez Lysy5g1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magneto Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 magneto chcesz zeby zatarl silnik :crossy: ?? :) jemu chodzi o olej do dozowinika :P wiec niech wleje Castrol r2 racing ! :) najlepszy oczywiscie go polecam :) kosztuje co kosztuje czyli 42 zl litra :crossy: jezdziles? nie? wiec nie komentuj. tez lalem R2, ale szkoda mi bylo kasy, a roznicy poza gruyboscia portfela wg mnie w niczym nie robia te oleje... pzdr:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 jezdziles? nie? wiec nie komentuj. tez lalem R2, ale szkoda mi bylo kasy, a roznicy poza gruyboscia portfela wg mnie w niczym nie robia te oleje... pzdr:) bo tego nie widac na pierwszy zut oka :rolleyes: ale widac po stanei silnika po pewnym czasie, ilosci nagaru na swiecy, tloku i wydechu Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2007 Wszystkie oleje silnikowe sa mieszalne od polowy lat 80 tych.Poprzednio syntetyki robione na bazie estrow nie mieszaly sie z reszta.Olej polsyntetyczny to wlasnie mieszanka mineralnego z syntetykiem :icon_question:Midland robi dobrego syntetyka do 4 suwow, nie wiem jak z 2 suwami, ale z wypowiedzi Magneto wynika ze tez zle nie jest.W ocenie przydatnosci oleju do danego silnika nie jest wazny producent tylko jego oznaczenie SAE. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 bo tego nie widac na pierwszy zut oka :wink: ale widac po stanei silnika po pewnym czasie, ilosci nagaru na swiecy, tloku i wydechu Otóż to!!! Dodałbym że żywotność świecy również wzrasta. Jeśli chodzi o to mieszanie to muszę to na własne oczy zobaczyć. Przy chwili wolnego czasu zmieszam syntetyk i minerała i zdam relacje co się z nimi robi w teorii (w tym przypadku na stole :) ) i w praktyce zobaczę co się dzieje z moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pako Opublikowano 9 Września 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2007 dzieki panowie za tyle odpowiedzi ale poprzedni wlasciel niewie jaki olej lał< moim zdaniem Chore> wiem tyle ze olej półsyntetyczny był lany do dozownika. Sprzedawca podal mi zamiast pół syntetyka mineralny;/czyli poleciacie kupić syntetyk pelny?? slyszlaem dobrą opinie o oleju Mobil 1 2t pół syntetyk co wy nato?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.