Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 (edytowane) :icon_question: kupiłem wczoraj KTM exc 125 i dziś jak sie nim wybrałme żerby go sprawdzić po 30 min. jazdy nagle zablokowało sie tylne koło i motor ustał ... kick starter sie zablokował i nie szło nim ruszyć żeby sprówać odpalić moto , na luzie motor można było przepchac ale jak sie wbiło jaki kolwiek bieg to koło sie blokowało i nie szło za nic je ruszyć ... dopchałem moto do domu , rozkręciłem pokrykwe przekładni, wylałem olej, odkreciłem wydech i kręcąc sprzęgłem tłok można ruszyć tylko o jakieś 0.5 suwa a na pych na 2 biegu pchając do tyłu tłok chodzi normalnie ale do przodu nie da rady ... patrząc przez otwór wydechowy na tłok widziałem że ma malutkie DELIKATNE ryski na powierzchni (ale to chyba nie znaczy że zatarty co?? (tłok ponoć założony wossner w styczniu) i na cylindrze wydac też takie DELIKATKE ryski (motor ma dopiero 2 selekcje tłoka w swoim życui) nie możliwe ze poszedł korbowód albo wał chyba co?? bo przecież tłok by nie chodził w góre i w dól pchając motor do tyłu .. możliwe że to jakieś łożyska?? czy zatarty i nowy tłok i nowy nicasil ?? :notworthy: Edytowane 1 Września 2007 przez piorek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 :icon_question: kupiłem wczoraj KTM exc 125 i dziś jak sie nim wybrałme żerby go sprawdzić po 30 min. jazdy nagle zablokowało sie tylne koło i motor ustał ... kick starter sie zablokował i nie szło nim ruszyć żeby sprówać odpalić moto , na luzie motor można było przepchac ale jak sie wbiło jaki kolwiek bieg to koło sie blokowało i nie szło za nic je ruszyć ... dopchałem moto do domu , rozkręciłem pokrykwe przekładni, wylałem olej, odkreciłem wydech i kręcąc sprzęgłem tłok można ruszyć tylko o jakieś 0.5 suwa a na pych na 2 biegu pchając do tyłu tłok chodzi normalnie ale do przodu nie da rady ... patrząc przez otwór wydechowy na tłok widziałem że ma malutkie DELIKATNE ryski na powierzchni (ale to chyba nie znaczy że zatarty co?? (tłok ponoć założony wossner w styczniu) i na cylindrze wydac też takie DELIKATKE ryski (motor ma dopiero 2 selekcje tłoka w swoim życui) nie możliwe ze poszedł korbowód albo wał chyba co?? bo przecież tłok by nie chodził w góre i w dól pchając motor do tyłu .. możliwe że to jakieś łożyska?? czy zatarty i nowy tłok i nowy nicasil ?? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 rozbieraj a sie dowiesz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 rozbieraj a sie dowiesz NO ALE CO MAM DALEJ ROZEBRAĆ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukopr Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 NO ALE CO MAM DALEJ ROZEBRAĆ?? cylinder :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 NO ALE CO MAM DALEJ ROZEBRAĆ??Zdejmij cylinder bo inaczej niczego sie nie dowiesz. To jest 15 min roboty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A co my wróżki... sorry ale nic Ci nie pomożemy jak nie mamy tego w rękach a z tego opisu za wiele nie wynika. zdejmij cylinder i bedziesz wiedział co jest... I w takich przypadkach pod zadnym pozorem nie bierze sie moto na pych!!!! No chyba, że chcesz mieć wszystko zmielone... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Zeby sie upewnic trza zdjac glowice i cylinder- wczesniej spuszczajac plyn- jako ze to cwajsuw wysilony wszystko jest mozliwe- ale o tym wczesniej wiedziales- nie wierze ze nie... :) Wyczynowy 2 suw ma zywot liczony w godzinach a i w mniej wysilonych takie rzeczy sie zdarzaja jesli moto jezdzilo na ubogiej mieszance, ssalo niefiltrowane powietrze, zaciecie sie zaworu obrotowego na wydechu(tez sie zdaza- od zle wyregulowanych linek sterujacych, lub zapchania nagarem) itp...Po rozbiorce korbe bedziesz mial na wierzchy jakikolwiek luz w gore w dol kwalifikuje do wymiany( jesli rozbieralny wal sama korba i lozyska, jak nie caly wal z korba), + z tego co piszesz tlok i cylinder do nikasilu(jesli nie glebokie rysy)...Pozdr. i walcz :icon_twisted: Janek klekotek 748 S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 A nie zapomniales czasami mieszanki zrobic i nie jezdziles na samym paliwie?? POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Na forum nie ma wróżki, sciagnij glowice, cylinder itp a sie dowiesz. Nie zajmie to duzo czasu a bedziesz wszystko wiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 W ilu działach jeszcze o to zapytasz??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 ma ktoś może foto jak wygląda zatarty cylinder i tłok ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piorek9 Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 mam jeszcze pytanie do tulejowania... czy tolejowanie cylindra na którym był wcześniej nicasil zmniejsza jakoś jego osiągi ?? .. jakie są +/- ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 nie wiem czy jest mozliwosc tulejowania - ze wzgledu na konstrukcje cylindra- a jak wywiercic kanaly w tulei??Jakis mechanik motocyklowy musi sprawdzic i ocenic na odleglosc ciezko- byc moze wystarczy polozyc nikasil , a drobne rysy zlikwidowac honowaniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bienio Opublikowano 1 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2007 Odpowiedz na pytanie predatora - dodawales oleju do benzyny czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.