olorol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Witam Mam pytanie. Kupując ZXR 400 facet mówił, że lał tylko 98.Doradził mi, żebym robił tak samo. Zapytałem sie Veteranos'a :icon_rolleyes: i okazało sie, że jemu też tak powiedziano. Pytanie... Dlaczego ? Dlaczego lać 98 do czterosówa? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Lepsze osiągi ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Teoria mówi,że 98 jest lepsze i tak rzeczywiście powinno być ale możesz nie zauważyć różnicy.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Lepsze osiągi ? Chyba gorsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Olorol, po co taki temat? Zalej raz 98, raz 95 i zobacz czy jest roznica. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Jak producent zaleca 98 to 98 a jak 95 to 95... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZammeR_Poz Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Wiecej, oktan to jak wiecej witamin :crossy: mniejsze spalanie i moooze lepsze osiagi :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Chyba gorszeChyba czym więcej oktan tym lepiej pracuje silnik. Więc kolego chyba jesteś w błędzie. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olorol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Olorol, po co taki temat? Zalej raz 98, raz 95 i zobacz czy jest roznica.No różnicy właśnie nie zauważyłem. Zastanwiało mnie tylko po co 98 do czterosówa. Wiecej, oktan to jak wiecej witamin :buttrock: mniejsze spalanie i moooze lepsze osiagi :biggrin:może spróbuje Shell Power czy jakie tam jest paliwo :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmi Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) A jaką zaleca producent?, jeśli np. minimum 95 to lej 95, chyba, że masz kase to kupuj 98 jako, że niby lepsze osiągi (lol), najlepiej to lej te v-power czy tam ByPy ultymate - lepsze osiągi (lol), mniej spali (lol), zalej jeszcze olej super-vipołer - będzie jeszcze mniejsze spalanie i jeszcze lepsze osiągi (lol) pozdro. Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez tmi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 producent określa minimalną liczbę oktanową i tego należy się trzymać. a więcej..? niby można, ale ja różnicy nie zauważyłem (poza tą przy kasie), i to zarówno w moto jak i w bryczceza to zdecydowanie unikam starych, małych i - jak wskazuje praktyka - przeważnie zasyfionych stacyjek. dopiero przy zanieczyszczonym paliwie moto traci na osiągach :/jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Chyba czym więcej oktan tym lepiej pracuje silnik. Więc kolego chyba jesteś w błędzie. POZDRO paliwo o większej liczbie oktanowej jest mniej kaloryczne, stąd mniejsza moc. Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 :biggrin: ...większość japonii ma wysoki stopień sprężania /powyżej 10/, benzyna o niższej liczbie oktanowej będzie się spalała detonacyjnie / nie w tym momencie co przewidział konstruktor/ co niszczy wał /lecą łożyska/ i spadają osiągi motoru, aby jeżdzić na ,,niższych oktanach,, należy obniżyć stopień sprężania w silniku, konsekwencją tego będzie obniżona moc silnika... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 paliwo o mniejszej liczbie oktanowej jest mniej kaloryczne, stąd mniejsza moc. Marcpol sam sobie zaprzeczasz!!! Najpierw piszesz że jak jest więcej oktan to są gorsze osiągi a potem ze lepsze :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 31 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2007 (edytowane) Marcpol sam sobie zaprzeczasz!!! Najpierw piszesz że jak jest więcej oktan to są gorsze osiągi a potem ze lepsze :biggrin:Masz rację, juz poprawiam, dzięki. Edytowane 31 Sierpnia 2007 przez marcpol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.