DTman Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 (edytowane) Witam mam pytanie mam zamiar zakupić Cross-a na tor. Mam przeznaczone na zakup 13 tyś. Czy YZ 250F by się nadała? Pozdrawiam PS Co powiecie na temat tej aukcji http://moto.allegro.pl/item230402187_yamaha_yz_250f.html ? A tutaj więcej fotek http://www.bikepics.com/members/tomekcross/02yz250f/ xD Edytowane 30 Sierpnia 2007 przez DTman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Na tor sie świetnie nadaje bo do tego została stworzona. Ale za 13 tyś mozesz spokojnie znaleźć 03, a yzf najlepiej szukać od 03 w góre bo poniżej 03 jest problem z zapalniem i jak ktoś jest nie wprawiony to jest to prawdziwa męczarnia (brak automatycznego dekopresatora), i druga sprawa że 02 zjada świece Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gawron Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Witam mam pytanie mam zamiar zakupić Cross-a na tor. Mam przeznaczone na zakup 13 tyś. Czy YZ 250F by się nadała? Pozdrawiam no pewnie ze by sie nadała bo jest do tego stworzona :notworthy: To bardzo dobry pomysł. Koszta utrzymania są spore. Ostatio jezdziłem na YZF kumpla ale juz na tym nowym białym z alu ramą no to powem ze dość fajnie sie na tym jezdzi. Tylko ze nie ma w tym nic z większych 4T bo silnik zeby jechał trzeba kręcic na maxa jak 2t a po puszczeniu gazu prawie wogole nie hamuje. Cytuj http://www.DywanSzop.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
predator Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Nie kupuj YZF przed 2003r bo nie maja one auto dekompresatora i ciezko sie je przez to odpala. Wiesz ja mam do sprzedania motor w tej cenie (YZ 125 06). Wiecej na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1171 Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2007 Nie kupuj YZF przed 2003r bo nie maja one auto dekompresatora i ciezko sie je przez to odpala. Wiesz ja mam do sprzedania motor w tej cenie (YZ 125 06). Wiecej na PW Też bym ci nie radził kupować tej yzf 250. Lepiej kup sobie świeżą setke niż starego czteropaka. Ja napewno na początek wybrałbym 125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brunogrande Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 za 13k kupisz yz z 06 -07 r. Ja ostatnio wyrwałem w zajebistym stanie za 10k z 05 roku -stan idealny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 oooo górnik sie znalazł.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) Na tor sie świetnie nadaje bo do tego została stworzona. Ale za 13 tyś mozesz spokojnie znaleźć 03, a yzf najlepiej szukać od 03 w góre bo poniżej 03 jest problem z zapalniem i jak ktoś jest nie wprawiony to jest to prawdziwa męczarnia (brak automatycznego dekopresatora), i druga sprawa że 02 zjada świece za 13 to znajdzie i 2006 :wink: Uwzględnij to że Yamaha to podobno synonim bezawaryjnosci :bigrazz: Edytowane 3 Lipca 2008 przez AdamSuzuki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 za 13 to znajdzie i 2006 :wink: Uwzględnij to że Yamaha to podobno synonim bezawaryjnosci :bigrazz: stary zerknij na date !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamSuzuki Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 stary zerknij na date !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!oo shit sory :wink: ale to nie ja ten temat wskrzesiłem :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Panowie, z góry przepraszam za odświerzenie tematu. Szukam jednak informacji na temat tego motocykla, tzn, co ile wymieniać olej, co ile rególować zawory, i czy jest rególacja sróbkowa? jakie są luzy zaworowe. Z góry dziękuje. Dodam jedynie, że według MNIE ręczny deko jest najwiękrzą zaletą, bzdurą natomiast jest twierdzenie że ten motocykl się cieżko kopie, byłem w poniedziałek oglądać ten motocykl, z kolegą bo był zainteresowany kupnem. Koleś raz mi pokazał i już wiedziałem jak to odpalać, dlamnie to prościzna, i pali się tak samo jak DR 350. ustawić tłok, zaj**ać kopa i musi chodzić, nie widze w tym problemu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.